ja ik vind het echt vet coolquote:
Moet ik er eerst een keer naartoequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Story of my life.
[..]
Jaaa, ik heb al genoeg pics gedeeld nu mag jij weer.
[..]
![]()
. http://sabnzbd.org/ Maar uTorrent kan het ook met torrent-feeds geloof ik.
Waarom heb je niet alles daar laten bezorgen? En voor pics van jou heb ik wel geduld hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik er eerst een keer naartoeAlle spullen staan hier in de garage en de bank komt over drie weken. Voor de bouwvak
Ik drink nooit cocktailsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:45 schreef rhubarbje het volgende:
heeft iemand anders dat trouwens ook?
de laatste tijd als ik cocktails drink krijg ik warme voeten
waarom niet?quote:
De bank wordt daar ook bezorgd. En de stoelen en de tafel waren in de Plundra en pasten in de auto. Laat nog de wasmachine en bed en matras enzo bezorgen. En moet nog een tafel en een hangstoel ophalen bij m'n tante in Gorinchem. En m'n tv en fatboy en computer en bureau en bureaustoel en boekenkast en tv-meubel enzo daar moeten we even een busje voor huren. En m'n kleren en hamsters en boeken en zooi en cd's en dvd's en mappen enzoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom heb je niet alles daar laten bezorgen? En voor pics van jou heb ik wel geduld hoor.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het tieten zou hebben, zou ik dat ook zo ervaren denk ik. Ik vind het al supertof, dat ik 'm op mijn NAS kon installeren als toepassing. Gewoon, rechtstreeks downloaden op de mediaserver vanaf m'n laptop of mobiele telefoon.
Gewoon 9484 keer heen en weer rijdenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De bank wordt daar ook bezorgd. En de stoelen en de tafel waren in de Plundra en pasten in de auto. Laat nog de wasmachine en bed en matras enzo bezorgen. En moet nog een tafel en een hangstoel ophalen bij m'n tante in Gorinchem. En m'n tv en fatboy en computer en bureau en bureaustoel en boekenkast en tv-meubel enzo daar moeten we even een busje voor huren. En m'n kleren en hamsters en boeken en zooi en cd's en dvd's en mappen enzo
dmv sickbeard?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:34 schreef Tegan het volgende:
![]()
. http://sabnzbd.org/ Maar uTorrent kan het ook met torrent-feeds geloof ik.
Ja ik dus niet. Voordeel is wel dus dat ik hier niet gelijk uit moet en ik alles gedurende een paar weken steeds mee kan sjouwenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon 9484 keer heen en weer rijden.
Ik woon hier op loopafstand dus dat maakt het een stuk makkelijker.
whutquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:50 schreef dawg het volgende:
[..]
dmv sickbeard?
ik vind sabnzbd echt niks, geef mij maar nzbvortex (voor de mac), makkelijker en sneller dan sabnzbd.
Deze toko dus http://www.maxwells.co.uk/quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:47 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 weet nog wel een goed restaurant in London waar ze op zondagavond cocktail avond hebben.....
Vorig jaar goed klem gezopen met die goedkope cocktails
Nee, ingebouwde functie van uTorrent... En ik heb geen mac. En makkelijker dan Sabnzbd kan haast niet...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:50 schreef dawg het volgende:
[..]
dmv sickbeard?
ik vind sabnzbd echt niks, geef mij maar nzbvortex (voor de mac), makkelijker en sneller dan sabnzbd.
ahh.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ingebouwde functie van uTorrent... En ik heb geen mac. En makkelijker dan Sabnzbd kan haast niet...
Maar toch een stukje perfecter als voordat ze vertelde dat ze geen Mac heeft.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh.
nee klopt, maar dus wel met nzbvortex.
goed hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Even makkelijk dan.
Hoe is het met u? Al wat beter met je gezondheid?
Ik snap 'm niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:47 schreef Tegan het volgende:
Ik ga ook een mooie constructie bedenken voor mijn crib. Vanaf mijn bed aanzetten om vervolgens op de tv te kijken vijf minuten later ofzo
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb je een Firewire aansluiting op je laptop?
Nee.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:58 schreef Anthraxx het volgende:
Heb je een Firewire aansluiting op je laptop?
Dat ik vanaf mijn bed met de telefoon of laptop iets kan downloaden dat ik dan vijf minuten later op mijn tv-scherm kan bekijken. Zo'n constructie.quote:
Die Cell chip in je PS3 heeft als basis de PowerPC chips die voor Apple gemaakt zijn door Motorola/IBM.quote:
Een Motorola/IBM product dus.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:00 schreef Anthraxx het volgende:
Die Cell chip in je PS3 heeft als basis de PowerPC chips die voor Apple gemaakt zijn door Motorola/IBM.
Ja goedquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:57 schreef dawg het volgende:
[..]
goed hoor.
met jou enzo?
overigens hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1438396
Het ging over producten, niet over opdrachtgevers.quote:
Welnee. Ik begrijp alleen de aversie niet echt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:01 schreef Tegan het volgende:
Yay, weer een Apple vs. The Rest discussie.
Appleproducten worden gebruikt door ICT nerds en modepopjes. Einde discussie.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:01 schreef Tegan het volgende:
Yay, weer een Apple vs. The Rest discussie.
Modepopje meldtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Appleproducten worden gebruikt door ICT nerds en modepopjes. Einde discussie.
Jij mag 't ook uitleggen.quote:
Je vergeet de kneuzen en artiesten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
oh nicequote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja goed. Ik ga op mezelf wonen
.
En dank u.
Ik rust mijn zaakje.quote:
Nee hoor.quote:
Iets dat tien jaar geleden al kon dus.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Ze downloadt een bestand.
Kan er vijf minuten later al naar kijken op tv.
Een kneuzig modepopje?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, ik ben eerder een kneus dan een modepopje.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooiquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik haat Apple niet. Alleen ik wil gewoon niet vast zitten aan Apple's regels als het enige wat ik ervoor krijg is een product dat relatief duur is en nooit vastloopt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Welnee. Ik begrijp alleen de aversie niet echt.
Nah, zo ver wil ik ook niet gaanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:04 schreef Spezza19 het volgende:
Apple haters
Vaak gewoon kneuzen die het niet kunnen betalen en dus uit jaloezie maar gaan haten
Doe je nu minachtend tegen T.?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets dat tien jaar geleden al kon dus.
Dat!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:04 schreef Tegan het volgende:
Ik haat Apple niet. Alleen ik wil gewoon niet vast zitten aan Apple's regels als het enige wat ik ervoor krijg is een product dat relatief duur is en nooit vastloopt.
Tuurlijk. Gewoon hier waar ik nu ook woon. Want ik heb binding met de gemeente, dus kom eerder aan de beurtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:03 schreef dawg het volgende:
[..]
oh nice
waar? je blijft toch wel brabo he?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze downloadt een bestand.
Kan er vijf minuten later al naar kijken op tv.
Welke regels zijn dat dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Ik haat Apple niet. Alleen ik wil gewoon niet vast zitten aan Apple's regels als het enige wat ik ervoor krijg is een product dat relatief duur is en nooit vastloopt.
Spezza noemt alles wat afwijkt van zijn mening kneuzig.quote:
Als het nummer in zijn username ook zijn leeftijd is, dan is dat te begrijpenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spezza noemt alles wat afwijkt van zijn mening kneuzig.
goed zo. heb je al picas vd inrichting?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tuurlijk. Gewoon hier waar ik nu ook woon. Want ik heb binding met de gemeente, dus kom eerder aan de beurt.
[..]
.
Volgens zijn paspoort niet. Qua gedrag ben ik nog niet overtuigd. Maar ja, ik ben dan ook een kneus volgens hem, dus wat weet ik er nou van.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:07 schreef Anthraxx het volgende:
Als het nummer in zijn username ook zijn leeftijd is, dan is dat te begrijpen.
Alles moet hoe Steve het wil, en anders kan het niet. Itt mijn pc, daar kan ik alles op wat ik wil. Dan moet ik misschien een beetje kloten met instellingen, en misschien crasht hij dan soms, maar the sky is the limit.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Welke regels zijn dat dan?
Het enige wat ik irritant vind aan mijn iMac, is het gekloot met flash player...
Dat valt om eerlijk te zijn best mee. Ik heb alle vrijheid om hier te installeren wat ik wil en nodig heb. Via de AppStore of van buitenaf. Met als bonus dat het spul van buitenaf ook terug komt in de AppStore.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alles moet hoe Steve het wil, en anders kan het niet. Itt mijn pc, daar kan ik alles op wat ik wil. Dan moet ik misschien een beetje kloten met instellingen, maar the sky is the limit.
tweakers beslaan misschien 10 tot 15 procent van alle gebruikers. overigens heeft microsoft ook regels, alleen oss niet. maar om daar zelf dingen fundamenteel aan te veranderen moet je zelf kunnen coden. anders telt het niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alles moet hoe Steve het wil, en anders kan het niet. Itt mijn pc, daar kan ik alles op wat ik wil. Dan moet ik misschien een beetje kloten met instellingen, maar the sky is the limit.
hoe bedoel je? ik heb een pakket buiten de appstore om verkregen en geinstalleerd maar zie het niet terug in de appstore bij aankopen, terwijl hij ook via de appstore te verkrijgen is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat valt om eerlijk te zijn best mee. Ik heb alle vrijheid om hier te installeren wat ik wil en nodig heb. Via de AppStore of van buitenaf. Met als bonus dat het spul van buitenaf ook terug komt in de AppStore.
Het enige dat zo werkt is iOS en de iPhone. Maar MacOSX is gewoon vrijheid blijheid.
Het verschilt een beetje per pakket lijkt het. Maar bij mij stonden een aantal aangeschafte games zoals Civilization 4 / Colonization ook in de App Store geregistreerd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:11 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe bedoel je? ik heb een pakket buiten de appstore om verkregen en geinstalleerd maar zie het niet terug in de appstore bij aankopen, terwijl hij ook via de appstore te verkrijgen is.
Nouja, misschien moet ik me iets beter inlezen. Ik heb ook een tijdje gespeeld met de gedachte om een iPhone te nemen, maar dit hield me dus tegen. Dus het is niet zo dat ik het bij voorbaat al afkeur. Ik denk ook dat gewenning meespeelt, dus zeg maar, Windows daar kan ik alles exact tweaken zoals ik het wil, en bij een Mac zou ik alle knopjes opnieuw moeten ontdekken. Ook voor veel programma's/games is er geen Mac-alternatief, zoals The Sims 3quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat valt om eerlijk te zijn best mee. Ik heb alle vrijheid om hier te installeren wat ik wil en nodig heb. Via de AppStore of van buitenaf. Met als bonus dat het spul van buitenaf ook terug komt in de AppStore.
Het enige dat zo werkt is iOS en de iPhone. Maar MacOSX is gewoon vrijheid blijheid.
Sims 3 heeft een Mac versiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, misschien moet ik me iets beter inlezen. Ik heb ook een tijdje gespeeld met de gedachte om een iPhone te nemen, maar dit hield me dus tegen. Dus het is niet zo dat ik het bij voorbaad al afkeur. Ik denk ook dat gewenning meespeelt, dus zeg maar, Windows daar kan ik alles exact tweaken zoals ik het wil, en bij een Mac zou ik alle knopjes opnieuw moeten ontdekken. Ook voor veel programma's/games is er geen Mac-alternatief, zoals The Sims 3![]()
.
Jajaja, hou nou maar op met haar te lokken.quote:
Dat lokken komt nog met een pluche Steve Jobs.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jajaja, hou nou maar op met haar te lokken.
Waar zou ze die voor houden op die naaktfoto?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:17 schreef Anthraxx het volgende:
Dat lokken komt nog met een pluche Steve Jobs.
whoa nu praat ik toch weer ff meequote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het verschilt een beetje per pakket lijkt het. Maar bij mij stonden een aantal aangeschafte games zoals Civilization 4 / Colonization ook in de App Store geregistreerd.
Inclusief stoel die hij kan gooien?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:18 schreef Tegan het volgende:
Ik wil wel een pluchen Steve Ballmer, god wat is die man knuffelbaar.
Meer nerd dan ik hoor ik alquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whoa nu praat ik toch weer ff mee
ik heb namelijk Civilization 4!
hoe nerd ben ik nu!
Haar achterkant.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar zou ze die voor houden op die naaktfoto?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neh, zijn kracht mag hij wel voor andere dingen gebruiken.
Je houd ook van aap achtigen die hun testosteron loslaten op nerds?quote:
"Steve Jobs, my ass"quote:
Als ik die nerd ben ja. En op andere nerds geilen kunnen we mooi samenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je houd ook van aap achtigen die hun testosteron loslaten op nerds?
"WEEE NEEEEEED DEVELOPERS DEVELOPERS DEVELOPERS"
Hoe kom je daar zo in enen bij?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:20 schreef Anthraxx het volgende:
En na al onze jaren van het belachelijk maken van Den Haag, moet ik toch eerlijk zeggen dat Den Haag een mooie binnenstad heeft.
oki. apple support maar ff gemaild.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het verschilt een beetje per pakket lijkt het. Maar bij mij stonden een aantal aangeschafte games zoals Civilization 4 / Colonization ook in de App Store geregistreerd.
Ah, die komt op de to do list, net als The Social Network.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:23 schreef Anthraxx het volgende:
Overigens is de film 'Pirates of Silicon Valley' een erg toffe film als je geinteresseerd bent in de geschiedenis van Apple en Microsoft.
Die moet ik ook nog zienquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah, die komt op de to do list, net als The Social Network.
Ik moet deze vakantie maar eens een rondje langs alle FOK!ers doen. Nu ik nog een studenten OV heb.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus kom maar hoor
we zijn couchsurfers haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |