Daar was ik zaterdag nog!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:53 schreef DrMarten het volgende:
Argh, gister de UPS-man gemist, nu proberen ze het nog 2 keer. Ben ik dan niet thuis, dan kan ik het ophalen.......... in Apeldoorn
Heel subtiele hintquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
Waar gaat de tt eigenlijk over. Zou best wel weer eens een mooie bos willen.
Weet alleen niet waar ik ze in moet stoppen, vaas gesneuveld. Oe, vaasshoppen.
nee, maar voor iets wat je voor 20 Euro ook kunt vervangen ga ik er niet een halve tank benzine tegenaan gooienquote:
Linkje kopie....paste bij msn.quote:
Één bosje bloemen per jaar quota?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Linkje kopie....paste bij msn.
Sjips.krijg gelijk te horen dat ik er hier al eens gehad heb, ben ik helemaal vergeten.
Ruim voldoende. Je moet ze een beetje laten verlangen naar dat soort attenties, anders stimuleer je alleen maar prinsesjesgedrag.quote:
Ik gun iedereen zijn privé Rhu.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ruim voldoende. Je moet ze een beetje laten verlangen naar dat soort attenties, anders stimuleer je alleen maar prinsesjesgedrag.
Que?quote:
Her Royal Rhuness is not amused!quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil geen Rhu zijn.
Oja. Mijn oudste is over.
nou zeg!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil geen Rhu zijn.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil geen Rhu zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |