geen plannen, volgend weekend even naar Groningen voor verjaardag van schoonzus.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:13 schreef Tegan het volgende:
Lekker. Niet een paar dagen weg in je vakantie?
fantasyquote:Op zondag 3 juli 2011 21:16 schreef Tegan het volgende:
Wat is het rustig hier?
Watvoor boeken schrijft Kerr?
Eigenlijk wel. En dan eentje die je zo nodig kunt uitbreiden met zo'n tussenstuk ofzo.quote:
Wanneer?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:01 schreef Tegan het volgende:
Die ga ik ooit maken als ik mensen uitnodig voor een film ofzo.
Ja... twee aan elke kant en één persoon aan het hoofdeinde. En als er mensen komen eten kan er nog een stuk tussen. Maar dan past de tafel niet meer in die hoekquote:
En dan weer een jaar wachten tot de volgende vakantie.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over vier maanden ben je weer terug
Heb je al wat op het oog?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan weer een jaar wachten tot de volgende vakantie.
What else is new?quote:
Och, zal wel niet belangrijk zijn dan!quote:Op maandag 4 juli 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Een geblokkeerd nummer heeft me geprobeerd te bellen, zonder voicemail of sms achter te latenZo handig
Zoiets had ik laatst ook, 5 gemiste oproepen van een onbekend nummer. Laat dan gewoon een voicemail achter.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Een geblokkeerd nummer heeft me geprobeerd te bellen, zonder voicemail of sms achter te latenZo handig
Nee, hij is vergeten nummer meezenden aan te zetten op zijn nieuwe phone.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:38 schreef Pheno het volgende:
of een oude met een nieuw nummer. Q, heb je een nieuwe telefoon en je nummer vergeten me te nemen?
Ik heb 3 telefoons met 3 nummers.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:38 schreef Pheno het volgende:
of een oude met een nieuw nummer. Q, heb je een nieuwe telefoon en je nummer vergeten me te nemen?
Ja, maar is jaartje uitgesteld. Ga ik volgend jaar samen met 2 china-reisgenotes die dit jaar naar Nieuwe Zeeland gaan.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wilde je dit jaar toch doen?
Ik wil nog naar Canada over twee jaar dan
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, maar is jaartje uitgesteld. Ga ik volgend jaar samen met 2 china-reisgenotes die dit jaar naar Nieuwe Zeeland gaan.
Ja, ik moet ook nog eens naar Nieuw Zeeland. Gewoon, omdat het zou moeten kunnen. Te veel te zienquote:Op maandag 4 juli 2011 12:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, maar is jaartje uitgesteld. Ga ik volgend jaar samen met 2 china-reisgenotes die dit jaar naar Nieuwe Zeeland gaan.
Gaan we dan samen?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Nieuw-Zeeland
![]()
Doen we dat over vijf jaar wel, als ik dan nog fit genoeg ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |