En dan weer een jaar wachten tot de volgende vakantie.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over vier maanden ben je weer terug
Heb je al wat op het oog?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan weer een jaar wachten tot de volgende vakantie.
What else is new?quote:
Och, zal wel niet belangrijk zijn dan!quote:Op maandag 4 juli 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Een geblokkeerd nummer heeft me geprobeerd te bellen, zonder voicemail of sms achter te latenZo handig
Zoiets had ik laatst ook, 5 gemiste oproepen van een onbekend nummer. Laat dan gewoon een voicemail achter.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Een geblokkeerd nummer heeft me geprobeerd te bellen, zonder voicemail of sms achter te latenZo handig
Nee, hij is vergeten nummer meezenden aan te zetten op zijn nieuwe phone.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:38 schreef Pheno het volgende:
of een oude met een nieuw nummer. Q, heb je een nieuwe telefoon en je nummer vergeten me te nemen?
Ik heb 3 telefoons met 3 nummers.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:38 schreef Pheno het volgende:
of een oude met een nieuw nummer. Q, heb je een nieuwe telefoon en je nummer vergeten me te nemen?
Ja, maar is jaartje uitgesteld. Ga ik volgend jaar samen met 2 china-reisgenotes die dit jaar naar Nieuwe Zeeland gaan.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wilde je dit jaar toch doen?
Ik wil nog naar Canada over twee jaar dan
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, maar is jaartje uitgesteld. Ga ik volgend jaar samen met 2 china-reisgenotes die dit jaar naar Nieuwe Zeeland gaan.
Ja, ik moet ook nog eens naar Nieuw Zeeland. Gewoon, omdat het zou moeten kunnen. Te veel te zienquote:Op maandag 4 juli 2011 12:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, maar is jaartje uitgesteld. Ga ik volgend jaar samen met 2 china-reisgenotes die dit jaar naar Nieuwe Zeeland gaan.
Gaan we dan samen?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Nieuw-Zeeland
![]()
Doen we dat over vijf jaar wel, als ik dan nog fit genoeg ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |