Ja morgen! En ik denk dat ik geen kans maak. Maar dat is niet erg hoor. Wat dat betreft kom ik liever schattig over op iedereen. Schattig van buiten, stout van binnenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:47 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Hij valt vast voor schattig. Het is morgen toch?
Ik herken je woonkamer toch nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:21 schreef Tegan het volgende:
Ik heb al teveel pics gedeeld. Straks herkennen mensen het nog. En pics zijn eng!
Ik hoef ook geen vloeren/muren/gordijnen te doen, hoef er alleen maar meubels in te pleurenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:38 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat jij misschien wel eerder bent met mijn tempo CL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: en ja, ik moet die kabelbende nog opruimen![]()
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
kastje is van Ikea ja, maar naam weet ik niet meer.quote:
't was destijds waarschijnlijk het mooiste kastje dat binnen ons budget en in ons interieur pastequote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:11 schreef Tegan het volgende:
Ik heb hem alleen gekocht omdat mijn printer erin past.
Mja, zo dusquote:
Schattig met een randje sexyquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:24 schreef Tegan het volgende:
Owja. Ik heb het nu aan. En het is zonder iets eronder veel mooier, en nu is het toch een beetje sexy.
in before the pic'squote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:24 schreef Tegan het volgende:
Owja. Ik heb het nu aan. En het is zonder iets eronder veel mooier, en nu is het toch een beetje sexy.
Waar blijft die foto?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:24 schreef Tegan het volgende:
Je benen daarentegen! Maar het verbergt je taille inderdaad wat. Hoewel dat op een foto soms ook weer wat anders lijkt dan in het echt. Ik zou gaan voor blote benen, en dat zwarte hempje zou ik ook gewoon achterwege latenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:42 schreef Tegan het volgende:
Hij doet mijn figuur alleen niet zoveel goeds merk ik. Draag meestal strakkere dingen.
Naast de mijne zouden ze echt bruin lijkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:51 schreef Tegan het volgende:
Mijn benen lijken zo wit op de foto zonder die witte legging. En ik doe ook nog een panty aan, dan zijn mijn benen helemaal gaaf
.
Damned, te laat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:42 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Bij die ene even witte schoentjes bijbedenken... En, dat haar voor mijn borsten was onbedoeld maar kwam wel tof uit gezien ik mijn zwarte hemdje eronder uit had gedaan voor de foto. Heb ook nog een oud-roze bloem voor in mijn haar
.
Nou, zeg het maar. Sexy of cute?
Pics doe ik zo wel weer weg.
Ik ben in de familie echt het bleekstequote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:56 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Naast de mijne zouden ze echt bruin lijken.
Ik zou er dan een wit topje onder doen denk ik. Maar leuk jurkje trouwens.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:48 schreef DrMarten het volgende:
Zoiets altijd zonder iets eronder. Niks mis met een beetje decollete
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |