quote:De etappe, een eerbetoon aan de verbintenis tussen de Tour en de landstreek Vendée, start op de verraderlijke Passage du Gois. De weg leidt van het Noirtmoutier-eiland naar het Franse vasteland. Bij vloed staat de straat in de Atlantische Oceaan blank, dus zal het ‘Grand Départ’ bij eb plaatsvinden. In de Tour van ‘99 glibberde het peloton voor het laatst over de weg, waar favoriet Alex Zülle destijds zijn Tourdroom in rook zag opgaan door een val. Twaalf jaar later zal de karavaan echter niet in volle vaart de strook opdraaien, maar wordt ‘Du Gois’ in de ‘veilige’ neutralisatie afgewerkt. In de jacht op de eerste gele trui lijken sprinters die bergop uit de voeten kunnen over de beste papieren te beschikken. De aankomst op Mont des Alouettes leent zich uitstekend voor types als Oscar Freire en Philippe Gilbert. Wie pakt de eerste gele trui?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde tijd als Hushovd/Rojas denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kwestie van tijd voordat Gilbert gepakt wordt. Zo'n groot verschil kan nooit.
De jury zal de beelden wel bekijken, en op basis daarvan beslissen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar even serieus, hoe gaan ze dat nu doen? Bijvoorbeeld Gesink komt tegelijk met Contador over de streep. Maar dat kan je echt niet van iedereen zeggen, of 'ie in de eerste of tweede groep zat. Of rijden ze met zendertjes?
+6 op Gilbert minimaal anders naai je Evansquote:
Dit dus. Ik ben mijn geloof in schone renners die met zo'n overmacht winnen al jaren geleden kwijt geraaktquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Vooral problematisch omdat het "peloton" ook nog uit elkaar viel, niets wijst erop dat die bij Hushovd zou zitten, maar ook niets wijst op het tegendeel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar even serieus, hoe gaan ze dat nu doen? Bijvoorbeeld Gesink komt tegelijk met Contador over de streep. Maar dat kan je echt niet van iedereen zeggen, of 'ie in de eerste of tweede groep zat. Of rijden ze met zendertjes?
Ik denk niet dat Gilbert snoept...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Een stuk of 20quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Bazenetappe was dit.![]()
zullen er meer volgen?
Hij had lopend al over de streep geweest man.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:44 schreef Moonlighter het volgende:
Gesink stond stil en had een nieuwe fiets nodig
Ja, vorig jaar al. Rust in vrede Anton.quote:
Gewoon nadenken. Onmogelijk dat hij nog niet binnen is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Waar is jouw bron dat ie wel binnen is?
Hij heeft volgens de traditie ook alvast zijn haar geblondeerd, ik heb ook mijn grote twijfels.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben mijn geloof in schone renners die met zo'n overmacht winnen al jaren geleden kwijt geraakt
Het is leuk om te zien, maar ik geloof er niet meer in. Helaas.
Hij kan toch gevallen zijn en niet op kunnen staan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon nadenken. Onmogelijk dat hij nog niet binnen is.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar al. Rust in vrede Anton.
Dit is op basis van doorkomst in de slotkilometer...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Niets wijst erop dat hij wel binnen is hequote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon nadenken. Onmogelijk dat hij nog niet binnen is.
Maandag? Dat ligt aan morgen hè.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Gilbert rijdt Maandag dus in het geel. Maar wie gaat dan in bolletjestrui rijden?
UH? Er is morgen TTT.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Gilbert rijdt Maandag dus in het geel. Maar wie gaat dan in bolletjestrui rijden?
Dat mag dan weer niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij had lopend al over de streep geweest man.
Hij stond te zwaaien om hulp voor een nieuwe fiets.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Temlin het volgende:
[..]
Hij kan toch gevallen zijn en niet op kunnen staan?
Evansquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zijn renners die in de slotkilometer hebben gelost, hoe bepaal je of de gevallen renners wel hadden kunnen volgen of niet?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is op basis van doorkomst in de slotkilometer...
De nummer 3 van vandaag (denk ik). 2 mag in het groen rijden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Valse uitslag = banquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:46 schreef DuTank het volgende:
Gesink is afgestapt, zit in auto terug naar huis..
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er zijn renners die in de slotkilometer hebben gelost, hoe bepaal je of de gevallen renners wel hadden kunnen volgen of niet?
Zal ook nog wel even duren voordat alles duidelijk is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:47 schreef Temlin het volgende:
Het is nog niet duidelijk of en hoeveel tijd Gesink heeft verloren.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ben benieuwd of hij zijn zege opdraagt aan Vansevenant.
Nee, da's Vansevenant.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:47 schreef Moonlighter het volgende:
Gilbert met die lelijke TB500 kop van hem
Als je niet zo slim bent, of niet zoveel van wielrennen afweet dan is het misschien verstandig niet zo bizar veel in een tour-topic te posten. Komt zo dom over als je er zoveel onzinnige posts tussen zitten.quote:
Laten we gewoon die troep toestaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Hij heeft volgens de traditie ook alvast zijn haar geblondeerd, ik heb ook mijn grote twijfels.
Dat kun je niet meten, anders krijg je weer een instabiele constructie.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er zijn renners die in de slotkilometer hebben gelost, hoe bepaal je of de gevallen renners wel hadden kunnen volgen of niet?
Oh leuk, gaat Cancellara vanavond weer klagen dat iedereen is doorgereden?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:48 schreef TheArt het volgende:
Andy Schleck, Leipheimer, Basso en SamSan zaten ook in de groep Contador.
Festina wat een bazenploeg was datquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:48 schreef de_boswachter het volgende:
Hadden de gedopeerde renners van Festina ook niet ooit ineens een blonde kop ?
Met Laurent Dufaux en Laurent Brochardquote:
Dat zal wel. Hij viel natuurlijk aan om de koers lam te leggenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:49 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Oh leuk, gaat Cancellara vanavond weer klagen dat iedereen is doorgereden?
Logisch. Hij had een nieuwe fiets nodig. En daar zit de tijdswaarneming niet op.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef Aalbers het volgende:
ik zie gesink nog steeds niet in de uitslag op letour.fr staan
Mogelijk een andere fiets, transponderverhaal enzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef Aalbers het volgende:
Dus Radioshack reed alleen omdat contador er niet bij zatquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:48 schreef TheArt het volgende:
Andy Schleck, Leipheimer, Basso en SamSan zaten ook in de groep Contador.
Klöden en Horner zaten er wel bij.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dus Radioshack reed alleen omdat contador er niet bij zat
Klodenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef UltraR het volgende:
http://www.letour.fr/2011/TDF/LIVE/us/100/classement/index.html
Daar staat Gesink toch echt niet tussen....
Dus?quote:
Ja, Gesink heeft deze etappe daardoor gewonnen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:49 schreef Moonlighter het volgende:
Krijgt gesink nu dan de zelfde tijd als gilbert?
Dat gebeurde vorig jaar ook wel eens als er valpartijen waren geweest.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef Aalbers het volgende:
Ook niet Evans.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:51 schreef Tompsen het volgende:
Welke tijd krijgt gesink nu dan? Natuurlijk niet van gilbert maar welke wel?
+6 seconden op Gilbert at best.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:51 schreef Tompsen het volgende:
Van de groep erachter, 6 seconde achterstand op Gilbert dus.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:51 schreef Tompsen het volgende:
Normaal gesproken wel ja. Dat zal het ook worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:52 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Van de groep erachter, 6 seconde achterstand op Gilbert dus.
zelfde als die meelopers op de bergenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:52 schreef eight het volgende:
Echt triest dat die valpartij op het laatst wederom door een toeschouwer wordt veroorzaakt.
Waarom letten die mensen nou niet beter op? Ze verpesten het gewoon
Idd, A. Schleck zat mee vooraan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij ook in de laatste 3 kilometer gevallen.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hmm vaag allemaal, ach ja we komen er later wel achterquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
TBSP Tijdelijk niet meer staan naast het parcours.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef Tornadovis het volgende:
Was het nou echt de schuld van die toeschouwer? Die stond misschien met 1,5 been op het asfalt, en vrijwel stil. Bij een hek of paaltje moeten ze er ook omheen rijden. Wel onhandig, maar niet 100% schuldig vind ik.
Ik neem aan dat de groep Boonen dezelfde tijd zal krijgen als de groep Hushovd toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
De vraag is of ze Gesink in de groep Hushovd of de groep Boonen zetten.
Juist niet, brengt een beetje leven in de brouwerij. Ik pleit voor meer van dat soort toeschouwers.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:52 schreef eight het volgende:
Echt triest dat die valpartij op het laatst wederom door een toeschouwer wordt veroorzaakt.
De toeschouwer deed nauwelijks wat mis. Die Astana wil op het randje nog wat opschuiven, dan neem je een risisco.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:52 schreef eight het volgende:
Zo spectaculair is een TTT meestal niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
In ieder geval hopen we morgen op meer spektakel
Ik denk eerder 19 seconden, de laatste groep van degenen die voor de valpartijen zaten. Anders zijn die renners toch wel benadeeld.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel ja. Dat zal het ook worden.
Horner + Kloden > Leipiquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Juist niet, brengt een beetje leven in de brouwerij. Ik pleit voor meer van dat soort toeschouwers.
Zal wel niet hoor, vond het anders aardig spektaculair de laatste 15 km. Maar goed, merk al dat je een hoop onzin uitkraamt, nadruk op een hoop én op onzin.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
In ieder geval hopen we morgen op meer spektakel
hij gaat weer lekker wieletje zuigen, en alleen maar volgen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Evans heeft tijd gewonnen maar die verprutst het toch wel in de bergen
Nee, want die renners zijn gewoon uit het wiel gesprint.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de groep Boonen dezelfde tijd zal krijgen als de groep Hushovd toch?
nauwelijksquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De toeschouwer deed nauwelijks wat mis. Die Astana wil op het randje nog wat opschuiven, dan neem je een risisco.
Ik heb dat vaker gezien. En dan worden de renners toch gewoon in dezelfde tijd als de grootste achtervolgende groep gezet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk eerder 19 seconden, de laatste groep van degenen die voor de valpartijen zaten. Anders zijn die renners toch wel benadeeld.
Bij Eurosport zeggen ze net dat hij de tijd van Gilbert krijgt?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:51 schreef Tompsen het volgende:
Ben ik het niet met je eens. Er was al vrij weinig plaats voor de wielrenners en de enige die kan opschuiven is de toeschouwer zelf.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De toeschouwer deed nauwelijks wat mis. Die Astana wil op het randje nog wat opschuiven, dan neem je een risisco.
Ik meende dat ik hem daar bij zag staan in ieder geval. Die was anders ook wel eerder in beeld genomen neem ik aan en hij leek er sowieso nogal weinig om te geven dat die groep traagjes binnenliep toen ze over de streep kwamen.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal wel niet hoor, vond het anders aardig spektaculair de laatste 15 km. Maar goed, merk al dat je een hoop onzin uitkraamt, nadruk op een hoop én op onzin.
Nee, gewoon niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Evans heeft tijd gewonnen maar die verprutst het toch wel in de bergen
Al is het niet handig om met je rug naar de renners toe te staanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mij ook, dan zou je standaard vallen 2,9 km voor de finish.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bij Eurosport zeggen ze net dat hij de tijd van Gilbert krijgt?
Lijkt me onzin..
Volgens mij kan je die toeschouwer hier nu eens niks verwijten. Die stond gewoon netjes op de rand van de weg en was niet eens aan het zwaaien ofzo. Je moet maar als renner niet zo lomp zijn om op iemand die aan de rand van de weg staat te rijden ook hé ...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:52 schreef eight het volgende:
De toeschouwer staat in de graskant, de renner hoort op de weg. Als de renner die graskant gaat opzoeken, rijdt hij waar hij niet moet rijden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:55 schreef eight het volgende:
[..]
Ben ik het niet met je eens. Er was al vrij weinig plaats voor de wielrenners en de enige die kan opschuiven is de toeschouwer zelf.
Lastige regels. Voortaan kun je ook zelf vallen op 2.9km van de finish in een dergelijke etappe als dit.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, want die renners zijn gewoon uit het wiel gesprint.
Die persoon let ook totaal niet op, die zwaait richting een camera terwijl er een heel peloton langs jaagtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:55 schreef eight het volgende:
[..]
Ben ik het niet met je eens. Er was al vrij weinig plaats voor de wielrenners en de enige die kan opschuiven is de toeschouwer zelf.
De vraag is dus dezelfde tijd als wiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:56 schreef Pino112 het volgende:
Gesink zelfde tijd, aldus RTDF.
Hij kwam binnen op 3.4x minuten.
Kan me er nog eentje van 2 jaar (?) terug in de tour herinneren, waar ongeveer de helft van de ploegen 1 of meerdere keren op z'n muil ging.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zo spectaculair is een TTT meestal niet.
zat schleck daar nou ook bij?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:56 schreef TheArt het volgende:
Jep, definitief. De groep van de 2e valpartij krijgt de tijd op 6 sec.
ze stond naar de helicoptercamera te zwaaien;)quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij kan je die toeschouwer hier nu eens niks verwijten. Die stond gewoon netjes op de rand van de weg en was niet eens aan het zwaaien ofzo. Je moet maar als renner niet zo lomp zijn om op iemand die aan de rand van de weg staat te rijden ook hé ...
De vrouw stond stil, het was de renner die uitweek en daardoor tegen de vrouw opbotste.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:55 schreef eight het volgende:
[..]
Ik wacht wel op een betrouwbare bron (letour.fr). Dit zal nog wel een paar uur gaan duren voordat ze met een definitief klassement komen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:56 schreef Pino112 het volgende:
Gesink zelfde tijd, aldus RTDF.
Hij kwam binnen op 3.4x minuten.
dat moet nog worden bijgewerkt..quote:
Dat is dus de vraag. Hij kwam uiteindelijk in de groep van Contador terecht, maar werd hij daar opgehouden of bij die 2e valpartij.quote:
Ik dacht nochtans dat Wiggins bij die eerste groep zat , eigenlijk. Maar aan de finish was die daar niet meer te zien. Die zal toch niet zomaar 1'29 gelost zijn ?quote:
hoe moeilijk is hier lezen en op tv luisteren? Gesink moest nieuwe fiets..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:59 schreef Nober het volgende:
Gesink niet eens op 2:25 http://www.letour.fr/2011/TDF/LIVE/us/100/classement/index.html
3:40 achterstand had hij.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:59 schreef Nober het volgende:
Gesink niet eens op 2:25 http://www.letour.fr/2011/TDF/LIVE/us/100/classement/index.html
Dat geldt als de rit wordt gezien als een bergetappe, dit was een vlakke etappe.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:58 schreef Temlin het volgende:
Volgens de cauwer geldt de 3 km-regel niet bij aankomst bergop. Dus nog onzekerheid over tijdverlies gesink.
Dat betekent wel einde tour met 3:40 achterstand.
Die Nelissen heeft tourregelement even nagekeken net. Bij een aantal etappes geldt het niet, deze etappe wel gewoon.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:58 schreef Temlin het volgende:
Volgens de cauwer geldt de 3 km-regel niet bij aankomst bergop. Dus nog onzekerheid over tijdverlies gesink.
Maarten en Herbert zagen dat Wiggins op vet verlies aankwamquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik dacht nochtans dat Wiggins bij die eerste groep zat , eigenlijk. Maar aan de finish was die daar niet meer te zien. Die zal toch niet zomaar 1'29 gelost zijn ?
Volgens Eurosport geldt de 3km-regel WEL bij deze etappe. Artikel 20 blabla?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:58 schreef Temlin het volgende:
twitter:rabowielrennen twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 17:59:15Robert Gesink verliest door val op 2 km van de streep in 1e rit 3:41, maar krijgt de tijd van de 1e groep. Straks op http://bit.ly/hdeesi reageer retweet
Ik weet het niet zeker maar ik meen dat de toeschouwer ook op het asfalt stond. Maar nogmaals, de enige die een botsing uit de weg kan gaan is de toeschouwer zelf. Wat doet hij daar, zo dicht bij het peloton?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De toeschouwer staat in de graskant, de renner hoort op de weg. Als de renner die graskant gaat opzoeken, rijdt hij waar hij niet moet rijden.
Lijkt mij ook logisch dat die regel niet geldt. Anders val je gewoon op 2.9 km en krijg je dezelfde tijd als Gilbert.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:58 schreef Temlin het volgende:
Maar viel binnen 3km en zou hij op 6 seconden gezet worden, nou niet dus.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:59 schreef franklop het volgende:
[..]
hoe moeilijk is hier lezen en op tv luisteren? Gesink moest nieuwe fiets..
Dat zegt José, maar er is al vaker bevestigd gekregen dat het wel zo is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:58 schreef Temlin het volgende:
Naar de koers kijken, net als al die duizend anderen die even dicht staan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:00 schreef eight het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar ik meen dat de toeschouwer ook op het asfalt stond. Maar nogmaals, de enige die een botsing uit de weg kan gaan is de toeschouwer zelf. Wat doet hij daar, zo dicht bij het peloton?
Mollema werd 33e.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron Ruygh met zijn 34e plaats de beste Nederlander.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar viel binnen 3km en zou hij op 6 seconden gezet worden, nou niet dus.
Wie?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
zucht... hij had nieuwe fiets, geen transponder en moet dus op fotofinish worden bekeken..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Stoppen met trollen is onmogelijk he?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:58 schreef Temlin het volgende:
Die doet niet eens mee, Mollema de beste op 33.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Die doet wel mee. Ruijgh werd 34e, plaatsje na Bauke.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Die doet niet eens mee, Mollema de beste op 33.
op 855 staat mollema en dan rob ruyghquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Die doet niet eens mee, Mollema de beste op 33.
Kapotte fiets, geen transponder op nieuwe fiets. Maar mocht de 3Km regel niet gelden hier dan is hij wel de lul ja. Parijs is nog ver verder, zie nog wel een paar keer dit soort chaos ontstaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Oh jij denkt dat hij 3:40 achterstand nog wel even goed maakt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stoppen met trollen is onmogelijk he?
Ohh Rob Ruijgh, dat klinkt al anders dan Ron Ruygh.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die doet wel mee. Ruijgh werd 34e, plaatsje na Bauke.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:01 schreef franklop het volgende:
[..]
zucht... hij had nieuwe fiets, geen transponder en moet dus op fotofinish worden bekeken..
Nu staan er volgens letour.fr 19 renners op 6 seconden. Die groep was toch echt wel nog groter dan 19 renners voor die valpartij ? Volgens mij is er momenteel nog niemand teruggezet op 6 seconden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:01 schreef franklop het volgende:
[..]
zucht... hij had nieuwe fiets, geen transponder en moet dus op fotofinish worden bekeken..
Ik denk dat het daar nog wel even wachten op is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:02 schreef wimderon het volgende:
Nou, wie hebben er nu effectief tijd verloren buiten Contador en Sanchez?
laten we het hopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:00 schreef franklop het volgende:
ach de tour organisatie zal iedereen wel op 0:06 zetten straks, ivm te onoverzichtelijk
leipheimer toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:02 schreef wimderon het volgende:
Het lijkt me inderdaad eerder de verantwoordelijkheid van die wielrenner om dit geval. Wellicht is het niet verkeerd om eens wat kritischer te kijken naar of dergelijk gedrag (toch maar weer het ramndje opzoeken) niet gesanctioneerd kan worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Naar de koers kijken, net als al die duizend anderen die even dicht staan.
Ben jij de vorst hier?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:02 schreef farscapevr8 het volgende:
ik hoop dat de modjes deze tour de trollen zeeeeer hard aanpakken, heb weinig zin om na elke etappen of als het spannend word telkens door dat gekut van een stel kleine kleuters te moeten zoeken naar wat er echt speelt.
hoop op een bannetje hier of daar
Basso?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:02 schreef wimderon het volgende:
Kevin de Weertquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:02 schreef wimderon het volgende:
Ik zou eigenlijk een 'ban-knop' willen jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:03 schreef Falco het volgende:
Wat veel trollen zijn er dit jaar in dit subforum
Heel erg vermoeiend inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hopelijk wordt er niet te vaak meer gevallen, want dit paniekerige, hysterische Gesink gedoe is nu al vermoeiend.
even teruglezen schat, is op 3:40 binnengekomen zonder transponderquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:04 schreef Rumille het volgende:
Gesink staat er niet tussen bij letour.fr
zeg dat welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hopelijk wordt er niet te vaak meer gevallen, want dit paniekerige, hysterische Gesink gedoe is nu al vermoeiend.
Hier posten is een keuze.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jongen dat komt wel, is het niet op 6 seconden dan wel als etappewinnaar... geduld!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:04 schreef Rumille het volgende:
Gesink staat er niet tussen bij letour.fr
Kom opquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jij bent iig wel degene waar ik me vandaag het meest aan heb geërgerd. Ik sluit me dan ook volledig bij de post die jij quote aan en wil bij deze Ajacied422 alvast voordragen voor zo'n ban. Wat ben jij vermoeiend zeg, met je 10 posts per minuut waarvan zeker 80% volkomen zinloos is en vaak ook nog eens van grote domheid getuigd.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kom opPrima en logisch als men op de hand van Gesink is (ben ik ook) en dan is het volkomen logisch dat mensen gespannen zijn na een rare etappe zoals vandaag.
Klopt, maar dan mag je nog wel verwachten dat men enigszins kan nadenken, of lezen, want de uitleg staat hier denk ik wel 31 keer.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kom opPrima en logisch als men op de hand van Gesink is (ben ik ook) en dan is het volkomen logisch dat mensen gespannen zijn na een rare etappe zoals vandaag.
Ja en als de wat normale-users eens stoppen met reageren op die troll-users...zal dat toch wat schelen. Maar leuk is het hier na 1 dag Tour al niet meer...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:03 schreef Falco het volgende:
Wat veel trollen zijn er dit jaar in dit subforum
En het erge nog is dat zijn usernaam doet vermoeden dat ie voor Ajax isquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:05 schreef UltraR het volgende:
[..]
Jij bent iig wel degene waar ik me vandaag het meest aan heb geërgerd. Ik sluit me dan ook volledig bij de post die jij quote aan en wil bij deze Ajacied422 alvast voordragen voor zo'n ban. Wat ben jij vermoeiend zeg, met je 10 posts per minuut waarvan zeker 80% volkomen zinloos is en vaak ook nog eens van grote domheid getuigd.
quote:Article 20 - finishes
A) General conditions
Stage finishes are signalled by a “red flame” hanging from the inflatable arch located one kilometre from the finishing line. In the event that the finishing portal is absent, the finish is signalled by a black and white chequered flag waved by a race official.
In the event that a rider or riders suffer a fall, puncture or mechanical incident in the last 3 kilometres and such an incident is duly recognised, the rider or riders involved are credited with the same finishing time of the rider or riders they were with at the time of the incident.
They are attributed this ranking only upon crossing the finish line. If after a fall, it is impossible for a rider to cross the finish line, he is given the ranking of last in the stage and credited with the time of the rider or riders he was with at the time of the incident.
For exceptional cases, the decision taken by the stewards committee is final.
This measure does not apply to:
• finishes of the 2nd stage, which is a team time trial and of the 20th stage which is an individual time trial;
• summit finishes of the 4th, 8th, 12th, 14th, 18th and 19th stages.
Dat ben ik met je eens ja. Gewoon afwachten nuquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, maar dan mag je nog wel verwachten dat men enigszins kan nadenken, of lezen, want de uitleg staat hier denk ik wel 31 keer.
Was er vroeger niet een apart noob topic? Kunnen er flink veel naar toe.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
twitter:GioLippens twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 17:59:43Paniek om niks. Gesink zelfde tijd als Gilbert, val binnen laatste 3 km. Omdat dit 1e etappe is, geldt reglement aankomst bergop niet reageer retweet
Dit ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:05 schreef UltraR het volgende:
[..]
Jij bent iig wel degene waar ik me vandaag het meest aan heb geërgerd. Ik sluit me dan ook volledig bij de post die jij quote aan en wil bij deze Ajacied422 alvast voordragen voor zo'n ban. Wat ben jij vermoeiend zeg, met je 10 posts per minuut waarvan zeker 80% volkomen zinloos is en vaak ook nog eens van grote domheid getuigd.
Wou het net postenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:06 schreef QBZZ het volgende:
Volgens de reglementen geldt de 3km-regel in deze etappe...
[..]
Tadaaaaaaaaaa!quote:171. GESINK Robert 41 RABOBANK CYCLING TEAM 4h 41' 37" + 00' 06"
Rustig joh. Ik probeer er morgen op te letten,quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:05 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dan pakt hij dus 3 seconden op Evan en 6 op wat andere mannenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:06 schreef Bramaldo11 het volgende:
GioLippens Gio Lippens
Paniek om niks. Gesink zelfde tijd als Gilbert, val binnen laatste 3 km. Omdat dit 1e etappe is, geldt reglement aankomst bergop niet
Dit zou wel heel zuur zijn als deze tijd wordt overgenomen..quote:
Ik kan met een gerust hart slapen. Dank je wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tadaaaaaaaaaa!
http://www.letour.fr/2011(...)ement/index.html#ici
Precies gewoon wachten op LeTour.fr. Al die twittersukkels moet je niet geloven.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tadaaaaaaaaaa!
Gioquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:07 schreef PirE het volgende:
[..]
Dan pakt hij dus 3 seconden op Evan en 6 op wat andere mannen![]()
.
Dat krijgt hij dan ook nietquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het raar dat Gesink dezelfde tijd als Gilbert krijgt.
Rabofailquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:07 schreef marcodej het volgende:
En aan het einde van het liedje wint Gesink 1.20 op wat concurrenten. Kutrabo.
dat krijgt hij ook niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij krijgt niet eens dezelfde tijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
yes!! is deze definitief?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tadaaaaaaaaaa!
Mee eens, ook al zijn er wel weer wat TDF-trollen bij dit jaar. Maar niet iedere n00b is een troll, de hooghartige veteranen mogen ook wat minder hooghartig zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:07 schreef Eenskijken het volgende:
mensen die niet precies weten wat er aan de hand is als 'trollen' bestempelenga toch weg, niet iedereen is een diehard wielrenfan.. sommige kijken gewoon relaxed de tour en weten niet hoe het werkt bij een valpartij.. heel normaal dat men zich dan afvraagt wat er gebeurt met gesink. Om dan meteen met 'OMG TROLLEN!!!11' te gaan schreeuwen, DAT vind ik pas trol gedrag
Ja. Contador en Sanchez op 1.20quote:
Gilbert wint, Gesink krijgt zes seconden. Ergens klopt er iets niet in je conclusie.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
75ste op 6 seconden, hij gaat de Tour winnen!!! Nu al 1:14 op Alberto.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tadaaaaaaaaaa!
quote:1. GILBERT Philippe 32 OMEGA PHARMA - LOTTO 4h 41' 31"
2. EVANS Cadel 141 BMC RACING TEAM 4h 41' 34" + 00' 03"
3. HUSHOVD Thor 51 TEAM GARMIN - CERVELO 4h 41' 37" + 00' 06"
4. ROJAS Jose Joaquin 88 MOVISTAR TEAM 4h 41' 37" + 00' 06"
5. VAN DEN BROECK Jurgen 31 OMEGA PHARMA - LOTTO 4h 41' 37" + 00' 06"
6. THOMAS Geraint 117 SKY PROCYCLING 4h 41' 37" + 00' 06"
7. KLÖDEN Andréas 74 TEAM RADIOSHACK 4h 41' 37" + 00' 06"
8. TAARAMAE Rein 151 COFIDIS LE CREDIT EN LIGNE 4h 41' 37" + 00' 06"
9. HORNER Christopher 72 TEAM RADIOSHACK 4h 41' 37" + 00' 06"
10. MARTIN Tony 175 HTC - HIGHROAD 4h 41' 37" + 00' 06"
11. GERDEMANN Linus 14 TEAM LEOPARD-TREK 4h 41' 37" + 00' 06"
12. SCHLECK Frank 18 TEAM LEOPARD-TREK 4h 41' 37" + 00' 06"
13. VELITS Peter 179 HTC - HIGHROAD 4h 41' 37" + 00' 06"
14. VOECKLER Thomas 181 TEAM EUROPCAR 4h 41' 37" + 00' 06"
15. CUNEGO Damiano 161 LAMPRE - ISD 4h 41' 37" + 00' 06"
16. MILLAR David 56 TEAM GARMIN - CERVELO 4h 41' 37" + 00' 06"
17. VINOKOUROV Alexandre 61 PRO TEAM ASTANA 4h 41' 37" + 00' 06"
18. CANCELLARA Fabian 12 TEAM LEOPARD-TREK 4h 41' 37" + 00' 06"
19. ROCHE Nicolas 101 AG2R LA MONDIALE 4h 41' 37" + 00' 06"
20. BOLE Grega 163 LAMPRE - ISD 4h 41' 37" + 00' 06"
21. SILIN Egor 198 KATUSHA TEAM 4h 41' 37" + 00' 06"
22. PATERSKI Maciej 96 LIQUIGAS-CANNONDALE 4h 41' 37" + 00' 06"
23. BOONEN Tom 122 QUICK STEP CYCLING TEAM 4h 41' 37" + 00' 06"
24. MEERSMAN Gianni 135 FDJ 4h 41' 37" + 00' 06"
25. HAGEN Edvald Boasson 114 SKY PROCYCLING 4h 41' 37" + 00' 06"
26. QUINZIATO Manuel 147 BMC RACING TEAM 4h 41' 37" + 00' 06"
27. BONNET William 132 FDJ 4h 41' 37" + 00' 06"
28. GALIMZYANOV Denis 193 KATUSHA TEAM 4h 41' 37" + 00' 06"
29. VAN GARDEREN Tejay 178 HTC - HIGHROAD 4h 41' 37" + 00' 06"
30. GALLOPIN Tony 156 COFIDIS LE CREDIT EN LIGNE 4h 41' 37" + 00' 06"
31. GUTIERREZ José Ivan 85 MOVISTAR TEAM 4h 41' 37" + 00' 06"
32. FOFONOV Dmitriy 63 PRO TEAM ASTANA 4h 41' 37" + 00' 06"
33. SCHLECK Andy 11 TEAM LEOPARD-TREK 4h 41' 37" + 00' 06"
34. PINEAU Jérôme 127 QUICK STEP CYCLING TEAM 4h 41' 37" + 00' 06"
35. DUQUE Leonardo 154 COFIDIS LE CREDIT EN LIGNE 4h 41' 37" + 00' 06"
36. GAUTIER Cyril 183 TEAM EUROPCAR 4h 41' 37" + 00' 06"
37. HONDO Danilo 165 LAMPRE - ISD 4h 41' 37" + 00' 06"
38. LEIPHEIMER Levi 75 TEAM RADIOSHACK 4h 41' 37" + 00' 06"
39. BRAJKOVIC Janez 71 TEAM RADIOSHACK 4h 41' 37" + 00' 06"
40. BRUTT Pavel 192 KATUSHA TEAM 4h 41' 37" + 00' 06"
41. KARPETS Vladimir 191 KATUSHA TEAM 4h 41' 37" + 00' 06"
42. GUSEV Vladimir 194 KATUSHA TEAM 4h 41' 37" + 00' 06"
43. ZEITS Andrey 69 PRO TEAM ASTANA 4h 41' 37" + 00' 06"
44. BASSO Ivan 91 LIQUIGAS-CANNONDALE 4h 41' 37" + 00' 06"
45. GALLAND Jeremie 215 SAUR-SOJASUN 4h 41' 37" + 00' 06"
46. BERTAGNOLLI Leonardo 162 LAMPRE - ISD 4h 41' 37" + 00' 06"
47. FUGLSANG Jakob 13 TEAM LEOPARD-TREK 4h 41' 37" + 00' 06"
48. CHAVANEL Sylvain 121 QUICK STEP CYCLING TEAM 4h 41' 37" + 00' 06"
49. LEUKEMANS Bjorn 205 VACANSOLEIL-DCM 4h 41' 37" + 00' 06"
50. WIGGINS Bradley 111 SKY PROCYCLING 4h 41' 37" + 00' 06"
51. O’GRADY Stuart 16 TEAM LEOPARD-TREK 4h 41' 37" + 00' 06"
52. VANENDERT Jelle 38 OMEGA PHARMA - LOTTO 4h 41' 37" + 00' 06"
53. ROELANDTS Jurgen 35 OMEGA PHARMA - LOTTO 4h 41' 37" + 00' 06"
54. MANGEL Laurent 218 SAUR-SOJASUN 4h 41' 37" + 00' 06"
55. POPOVYCH Yaroslav 78 TEAM RADIOSHACK 4h 41' 37" + 00' 06"
56. KOLOBNEV Alexandr 197 KATUSHA TEAM 4h 41' 37" + 00' 06"
57. VENTOSO Francisco 89 MOVISTAR TEAM 4h 41' 37" + 00' 06"
58. DE WEERT Kevin 124 QUICK STEP CYCLING TEAM 4h 41' 37" + 00' 06"
59. RENSHAW Mark 177 HTC - HIGHROAD 4h 41' 37" + 00' 06"
60. BARREDO Carlos 42 RABOBANK CYCLING TEAM 4h 41' 37" + 00' 06"
61. HINCAPIE George 144 BMC RACING TEAM 4h 41' 37" + 00' 06"
62. TURGOT Sébastien 189 TEAM EUROPCAR 4h 41' 37" + 00' 06"
63. LANG Sebastian 34 OMEGA PHARMA - LOTTO 4h 41' 37" + 00' 06"
64. SIEBERG Marcel 36 OMEGA PHARMA - LOTTO 4h 41' 37" + 00' 06"
65. GREIPEL André 33 OMEGA PHARMA - LOTTO 4h 41' 37" + 00' 06"
66. OSS Daniel 95 LIQUIGAS-CANNONDALE 4h 41' 37" + 00' 06"
67. LONGO BORGHINI Paolo 94 LIQUIGAS-CANNONDALE 4h 41' 37" + 00' 06"
68. EISEL Bernhard 173 HTC - HIGHROAD 4h 41' 37" + 00' 06"
69. BAK Lars 172 HTC - HIGHROAD 4h 41' 37" + 00' 06"
70. CAVENDISH Mark 171 HTC - HIGHROAD 4h 41' 37" + 00' 06"
71. SWIFT Ben 116 SKY PROCYCLING 4h 41' 37" + 00' 06"
72. NAVARDAUSKAS Ramunas 57 TEAM GARMIN - CERVELO 4h 41' 37" + 00' 06"
73. DUMOULIN Samuel 153 COFIDIS LE CREDIT EN LIGNE 4h 41' 37" + 00' 06"
74. STEEGMANS Gert 128 QUICK STEP CYCLING TEAM 4h 41' 37" + 00' 06"
75. GESINK Robert 41 RABOBANK CYCLING TEAM 4h 41' 37" + 00' 06"
76. HINAULT Sébastien 105 AG2R LA MONDIALE 4h 41' 37" + 00' 06"
77. BURGHARDT Marcus 143 BMC RACING TEAM 4h 41' 37" + 00' 06"
78. GOSS Matthew Harley 174 HTC - HIGHROAD 4h 41' 37" + 00' 06"
Zelfde tijd als Gilbert, lol dan kun je beter altijd gaan liggen in de laatste 3 kilometer.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:06 schreef Bramaldo11 het volgende:
twitter:GioLippens twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 17:59:43Paniek om niks. Gesink zelfde tijd als Gilbert, val binnen laatste 3 km. Omdat dit 1e etappe is, geldt reglement aankomst bergop niet reageer retweet
ik hoor van verschillende kanten 0 en 6. beetje verwarrendquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:09 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Gilbert wint, Gesink krijgt zes seconden. Ergens klopt er iets niet in je conclusie.
Nee, in einduitslag staat:quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Wiggins kwam in beeld na de 1e valpartij, zat bij groep Contador
Zelf nadenken is weer teveel gevraagd? Toch dringend verzoek om je in het vervolg van deze TDF iets normaler te gedragen en ook niet iedere hersenscheet hier neer te zetten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik hoor van verschillende kanten 0 en 6. beetje verwarrend
Prachtigquote:
En SamSanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kortom, Contador is de grote verliezer.
Ach eerste etappe, morgen een TTT waar het klassement al weer totaal anders zal zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond een extra gang in het diner dus.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Yep. die ook idd. Spanje is de grote verliezerquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal wel meevallen met iets meer dan 20 km TTT.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Ach eerste etappe, morgen een TTT waar het klassement al weer totaal anders zal zijn.
Een extra tofuburgerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanavond een extra gang in het diner dus.
Kan ik het helpen dat ik onduidelijke dingen krijg te lezen/horen over gesink.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zelf nadenken is weer teveel gevraagd? Toch dringend verzoek om je in het vervolg van deze TDF iets normaler te gedragen en ook niet iedere hersenscheet hier neer te zetten.
quote:79. SANCHEZ Samuel 21 EUSKALTEL - EUSKADI 4h 42' 51" + 01' 20"
80. MOLLEMA Bauke 45 RABOBANK CYCLING TEAM 4h 42' 51" + 01' 20"
82. CONTADOR Alberto 1 SAXO BANK SUNGARD 4h 42' 51" + 01' 20"
83. SANCHEZ Luis-Leon 47 RABOBANK CYCLING TEAM 4h 42' 51" + 01' 20"
87. URAN Rigoberto 118 SKY PROCYCLING 4h 42' 51" + 01' 20"
94. DANIELSON Tom 52 TEAM GARMIN - CERVELO 4h 43' 26" + 01' 55"
96. HESJEDAL Ryder 55 TEAM GARMIN - CERVELO 4h 43' 26" + 01' 55"
98. INTXAUSTI Benat 86 MOVISTAR TEAM 4h 43' 26" + 01' 55"
99. KREUZIGER Roman 66 PRO TEAM ASTANA 4h 43' 26" + 01' 55"
106. COPPEL Jérôme 211 SAUR-SOJASUN 4h 43' 26" + 01' 55"
111. MONCOUTIE David 157 COFIDIS LE CREDIT EN LIGNE 4h 43' 26" + 01' 55"
112. ZUBELDIA Haimar 79 TEAM RADIOSHACK 4h 43' 26" + 01' 55"