quote:De etappe, een eerbetoon aan de verbintenis tussen de Tour en de landstreek Vendée, start op de verraderlijke Passage du Gois. De weg leidt van het Noirtmoutier-eiland naar het Franse vasteland. Bij vloed staat de straat in de Atlantische Oceaan blank, dus zal het ‘Grand Départ’ bij eb plaatsvinden. In de Tour van ‘99 glibberde het peloton voor het laatst over de weg, waar favoriet Alex Zülle destijds zijn Tourdroom in rook zag opgaan door een val. Twaalf jaar later zal de karavaan echter niet in volle vaart de strook opdraaien, maar wordt ‘Du Gois’ in de ‘veilige’ neutralisatie afgewerkt. In de jacht op de eerste gele trui lijken sprinters die bergop uit de voeten kunnen over de beste papieren te beschikken. De aankomst op Mont des Alouettes leent zich uitstekend voor types als Oscar Freire en Philippe Gilbert. Wie pakt de eerste gele trui?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde tijd als Hushovd/Rojas denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kwestie van tijd voordat Gilbert gepakt wordt. Zo'n groot verschil kan nooit.
De jury zal de beelden wel bekijken, en op basis daarvan beslissen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar even serieus, hoe gaan ze dat nu doen? Bijvoorbeeld Gesink komt tegelijk met Contador over de streep. Maar dat kan je echt niet van iedereen zeggen, of 'ie in de eerste of tweede groep zat. Of rijden ze met zendertjes?
+6 op Gilbert minimaal anders naai je Evansquote:
Dit dus. Ik ben mijn geloof in schone renners die met zo'n overmacht winnen al jaren geleden kwijt geraaktquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Vooral problematisch omdat het "peloton" ook nog uit elkaar viel, niets wijst erop dat die bij Hushovd zou zitten, maar ook niets wijst op het tegendeel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar even serieus, hoe gaan ze dat nu doen? Bijvoorbeeld Gesink komt tegelijk met Contador over de streep. Maar dat kan je echt niet van iedereen zeggen, of 'ie in de eerste of tweede groep zat. Of rijden ze met zendertjes?
Ik denk niet dat Gilbert snoept...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Een stuk of 20quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Bazenetappe was dit.![]()
zullen er meer volgen?
Hij had lopend al over de streep geweest man.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:44 schreef Moonlighter het volgende:
Gesink stond stil en had een nieuwe fiets nodig
Ja, vorig jaar al. Rust in vrede Anton.quote:
Gewoon nadenken. Onmogelijk dat hij nog niet binnen is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Waar is jouw bron dat ie wel binnen is?
Hij heeft volgens de traditie ook alvast zijn haar geblondeerd, ik heb ook mijn grote twijfels.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben mijn geloof in schone renners die met zo'n overmacht winnen al jaren geleden kwijt geraakt
Het is leuk om te zien, maar ik geloof er niet meer in. Helaas.
Hij kan toch gevallen zijn en niet op kunnen staan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon nadenken. Onmogelijk dat hij nog niet binnen is.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar al. Rust in vrede Anton.
Dit is op basis van doorkomst in de slotkilometer...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Niets wijst erop dat hij wel binnen is hequote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon nadenken. Onmogelijk dat hij nog niet binnen is.
Maandag? Dat ligt aan morgen hè.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Gilbert rijdt Maandag dus in het geel. Maar wie gaat dan in bolletjestrui rijden?
UH? Er is morgen TTT.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Gilbert rijdt Maandag dus in het geel. Maar wie gaat dan in bolletjestrui rijden?
Dat mag dan weer niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij had lopend al over de streep geweest man.
Hij stond te zwaaien om hulp voor een nieuwe fiets.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Temlin het volgende:
[..]
Hij kan toch gevallen zijn en niet op kunnen staan?
Evansquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zijn renners die in de slotkilometer hebben gelost, hoe bepaal je of de gevallen renners wel hadden kunnen volgen of niet?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is op basis van doorkomst in de slotkilometer...
De nummer 3 van vandaag (denk ik). 2 mag in het groen rijden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Valse uitslag = banquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:46 schreef DuTank het volgende:
Gesink is afgestapt, zit in auto terug naar huis..
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er zijn renners die in de slotkilometer hebben gelost, hoe bepaal je of de gevallen renners wel hadden kunnen volgen of niet?
Zal ook nog wel even duren voordat alles duidelijk is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:47 schreef Temlin het volgende:
Het is nog niet duidelijk of en hoeveel tijd Gesink heeft verloren.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ben benieuwd of hij zijn zege opdraagt aan Vansevenant.
Nee, da's Vansevenant.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:47 schreef Moonlighter het volgende:
Gilbert met die lelijke TB500 kop van hem
Als je niet zo slim bent, of niet zoveel van wielrennen afweet dan is het misschien verstandig niet zo bizar veel in een tour-topic te posten. Komt zo dom over als je er zoveel onzinnige posts tussen zitten.quote:
Laten we gewoon die troep toestaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Hij heeft volgens de traditie ook alvast zijn haar geblondeerd, ik heb ook mijn grote twijfels.
Dat kun je niet meten, anders krijg je weer een instabiele constructie.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er zijn renners die in de slotkilometer hebben gelost, hoe bepaal je of de gevallen renners wel hadden kunnen volgen of niet?
Oh leuk, gaat Cancellara vanavond weer klagen dat iedereen is doorgereden?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:48 schreef TheArt het volgende:
Andy Schleck, Leipheimer, Basso en SamSan zaten ook in de groep Contador.
Festina wat een bazenploeg was datquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:48 schreef de_boswachter het volgende:
Hadden de gedopeerde renners van Festina ook niet ooit ineens een blonde kop ?
Met Laurent Dufaux en Laurent Brochardquote:
Dat zal wel. Hij viel natuurlijk aan om de koers lam te leggenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:49 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Oh leuk, gaat Cancellara vanavond weer klagen dat iedereen is doorgereden?
Logisch. Hij had een nieuwe fiets nodig. En daar zit de tijdswaarneming niet op.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef Aalbers het volgende:
ik zie gesink nog steeds niet in de uitslag op letour.fr staan
Mogelijk een andere fiets, transponderverhaal enzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef Aalbers het volgende:
Dus Radioshack reed alleen omdat contador er niet bij zatquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:48 schreef TheArt het volgende:
Andy Schleck, Leipheimer, Basso en SamSan zaten ook in de groep Contador.
Klöden en Horner zaten er wel bij.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dus Radioshack reed alleen omdat contador er niet bij zat
Klodenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef UltraR het volgende:
http://www.letour.fr/2011/TDF/LIVE/us/100/classement/index.html
Daar staat Gesink toch echt niet tussen....
Dus?quote:
Ja, Gesink heeft deze etappe daardoor gewonnen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:49 schreef Moonlighter het volgende:
Krijgt gesink nu dan de zelfde tijd als gilbert?
Dat gebeurde vorig jaar ook wel eens als er valpartijen waren geweest.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef Aalbers het volgende:
Ook niet Evans.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:51 schreef Tompsen het volgende:
Welke tijd krijgt gesink nu dan? Natuurlijk niet van gilbert maar welke wel?
+6 seconden op Gilbert at best.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:51 schreef Tompsen het volgende:
Van de groep erachter, 6 seconde achterstand op Gilbert dus.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:51 schreef Tompsen het volgende:
Normaal gesproken wel ja. Dat zal het ook worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:52 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Van de groep erachter, 6 seconde achterstand op Gilbert dus.
zelfde als die meelopers op de bergenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:52 schreef eight het volgende:
Echt triest dat die valpartij op het laatst wederom door een toeschouwer wordt veroorzaakt.
Waarom letten die mensen nou niet beter op? Ze verpesten het gewoon
Idd, A. Schleck zat mee vooraan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij ook in de laatste 3 kilometer gevallen.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hmm vaag allemaal, ach ja we komen er later wel achterquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
TBSP Tijdelijk niet meer staan naast het parcours.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef Tornadovis het volgende:
Was het nou echt de schuld van die toeschouwer? Die stond misschien met 1,5 been op het asfalt, en vrijwel stil. Bij een hek of paaltje moeten ze er ook omheen rijden. Wel onhandig, maar niet 100% schuldig vind ik.
Ik neem aan dat de groep Boonen dezelfde tijd zal krijgen als de groep Hushovd toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
De vraag is of ze Gesink in de groep Hushovd of de groep Boonen zetten.
Juist niet, brengt een beetje leven in de brouwerij. Ik pleit voor meer van dat soort toeschouwers.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:52 schreef eight het volgende:
Echt triest dat die valpartij op het laatst wederom door een toeschouwer wordt veroorzaakt.
De toeschouwer deed nauwelijks wat mis. Die Astana wil op het randje nog wat opschuiven, dan neem je een risisco.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:52 schreef eight het volgende:
Zo spectaculair is een TTT meestal niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
In ieder geval hopen we morgen op meer spektakel
Ik denk eerder 19 seconden, de laatste groep van degenen die voor de valpartijen zaten. Anders zijn die renners toch wel benadeeld.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel ja. Dat zal het ook worden.
Horner + Kloden > Leipiquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Juist niet, brengt een beetje leven in de brouwerij. Ik pleit voor meer van dat soort toeschouwers.
Zal wel niet hoor, vond het anders aardig spektaculair de laatste 15 km. Maar goed, merk al dat je een hoop onzin uitkraamt, nadruk op een hoop én op onzin.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
In ieder geval hopen we morgen op meer spektakel
hij gaat weer lekker wieletje zuigen, en alleen maar volgen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Evans heeft tijd gewonnen maar die verprutst het toch wel in de bergen
Nee, want die renners zijn gewoon uit het wiel gesprint.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de groep Boonen dezelfde tijd zal krijgen als de groep Hushovd toch?
nauwelijksquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De toeschouwer deed nauwelijks wat mis. Die Astana wil op het randje nog wat opschuiven, dan neem je een risisco.
Ik heb dat vaker gezien. En dan worden de renners toch gewoon in dezelfde tijd als de grootste achtervolgende groep gezet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk eerder 19 seconden, de laatste groep van degenen die voor de valpartijen zaten. Anders zijn die renners toch wel benadeeld.
Bij Eurosport zeggen ze net dat hij de tijd van Gilbert krijgt?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:51 schreef Tompsen het volgende:
Ben ik het niet met je eens. Er was al vrij weinig plaats voor de wielrenners en de enige die kan opschuiven is de toeschouwer zelf.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De toeschouwer deed nauwelijks wat mis. Die Astana wil op het randje nog wat opschuiven, dan neem je een risisco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |