Met Laurent Dufaux en Laurent Brochardquote:
Dat zal wel. Hij viel natuurlijk aan om de koers lam te leggenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:49 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Oh leuk, gaat Cancellara vanavond weer klagen dat iedereen is doorgereden?
Logisch. Hij had een nieuwe fiets nodig. En daar zit de tijdswaarneming niet op.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef Aalbers het volgende:
ik zie gesink nog steeds niet in de uitslag op letour.fr staan
Mogelijk een andere fiets, transponderverhaal enzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef Aalbers het volgende:
Dus Radioshack reed alleen omdat contador er niet bij zatquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:48 schreef TheArt het volgende:
Andy Schleck, Leipheimer, Basso en SamSan zaten ook in de groep Contador.
Klöden en Horner zaten er wel bij.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dus Radioshack reed alleen omdat contador er niet bij zat
Klodenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dus Radioshack reed alleen omdat contador er niet bij zat
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef UltraR het volgende:
http://www.letour.fr/2011/TDF/LIVE/us/100/classement/index.html
Daar staat Gesink toch echt niet tussen....
Dus?quote:
Ja, Gesink heeft deze etappe daardoor gewonnen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:49 schreef Moonlighter het volgende:
Krijgt gesink nu dan de zelfde tijd als gilbert?
Dat gebeurde vorig jaar ook wel eens als er valpartijen waren geweest.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef Aalbers het volgende:
Ook niet Evans.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:51 schreef Tompsen het volgende:
Welke tijd krijgt gesink nu dan? Natuurlijk niet van gilbert maar welke wel?
+6 seconden op Gilbert at best.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:51 schreef Tompsen het volgende:
Van de groep erachter, 6 seconde achterstand op Gilbert dus.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:51 schreef Tompsen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |