Hij heeft volgens de traditie ook alvast zijn haar geblondeerd, ik heb ook mijn grote twijfels.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben mijn geloof in schone renners die met zo'n overmacht winnen al jaren geleden kwijt geraakt
Het is leuk om te zien, maar ik geloof er niet meer in. Helaas.
Hij kan toch gevallen zijn en niet op kunnen staan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon nadenken. Onmogelijk dat hij nog niet binnen is.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar al. Rust in vrede Anton.
Dit is op basis van doorkomst in de slotkilometer...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar even serieus, hoe gaan ze dat nu doen? Bijvoorbeeld Gesink komt tegelijk met Contador over de streep. Maar dat kan je echt niet van iedereen zeggen, of 'ie in de eerste of tweede groep zat. Of rijden ze met zendertjes?
Niets wijst erop dat hij wel binnen is hequote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon nadenken. Onmogelijk dat hij nog niet binnen is.
Maandag? Dat ligt aan morgen hè.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Gilbert rijdt Maandag dus in het geel. Maar wie gaat dan in bolletjestrui rijden?
UH? Er is morgen TTT.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Gilbert rijdt Maandag dus in het geel. Maar wie gaat dan in bolletjestrui rijden?
Dat mag dan weer niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij had lopend al over de streep geweest man.
Hij stond te zwaaien om hulp voor een nieuwe fiets.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Temlin het volgende:
[..]
Hij kan toch gevallen zijn en niet op kunnen staan?
Evansquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zijn renners die in de slotkilometer hebben gelost, hoe bepaal je of de gevallen renners wel hadden kunnen volgen of niet?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is op basis van doorkomst in de slotkilometer...
De nummer 3 van vandaag (denk ik). 2 mag in het groen rijden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Valse uitslag = banquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:46 schreef DuTank het volgende:
Gesink is afgestapt, zit in auto terug naar huis..
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er zijn renners die in de slotkilometer hebben gelost, hoe bepaal je of de gevallen renners wel hadden kunnen volgen of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |