Zal ook nog wel even duren voordat alles duidelijk is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:47 schreef Temlin het volgende:
Het is nog niet duidelijk of en hoeveel tijd Gesink heeft verloren.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ben benieuwd of hij zijn zege opdraagt aan Vansevenant.
Nee, da's Vansevenant.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:47 schreef Moonlighter het volgende:
Gilbert met die lelijke TB500 kop van hem
Als je niet zo slim bent, of niet zoveel van wielrennen afweet dan is het misschien verstandig niet zo bizar veel in een tour-topic te posten. Komt zo dom over als je er zoveel onzinnige posts tussen zitten.quote:
Laten we gewoon die troep toestaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Hij heeft volgens de traditie ook alvast zijn haar geblondeerd, ik heb ook mijn grote twijfels.
Dat kun je niet meten, anders krijg je weer een instabiele constructie.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er zijn renners die in de slotkilometer hebben gelost, hoe bepaal je of de gevallen renners wel hadden kunnen volgen of niet?
Oh leuk, gaat Cancellara vanavond weer klagen dat iedereen is doorgereden?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:48 schreef TheArt het volgende:
Andy Schleck, Leipheimer, Basso en SamSan zaten ook in de groep Contador.
Festina wat een bazenploeg was datquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:48 schreef de_boswachter het volgende:
Hadden de gedopeerde renners van Festina ook niet ooit ineens een blonde kop ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |