Ben ik het niet met je eens. Er was al vrij weinig plaats voor de wielrenners en de enige die kan opschuiven is de toeschouwer zelf.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De toeschouwer deed nauwelijks wat mis. Die Astana wil op het randje nog wat opschuiven, dan neem je een risisco.
Ik meende dat ik hem daar bij zag staan in ieder geval. Die was anders ook wel eerder in beeld genomen neem ik aan en hij leek er sowieso nogal weinig om te geven dat die groep traagjes binnenliep toen ze over de streep kwamen.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal wel niet hoor, vond het anders aardig spektaculair de laatste 15 km. Maar goed, merk al dat je een hoop onzin uitkraamt, nadruk op een hoop én op onzin.
Nee, gewoon niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Evans heeft tijd gewonnen maar die verprutst het toch wel in de bergen
Al is het niet handig om met je rug naar de renners toe te staanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De toeschouwer deed nauwelijks wat mis. Die Astana wil op het randje nog wat opschuiven, dan neem je een risisco.
Mij ook, dan zou je standaard vallen 2,9 km voor de finish.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bij Eurosport zeggen ze net dat hij de tijd van Gilbert krijgt?
Lijkt me onzin..
Volgens mij kan je die toeschouwer hier nu eens niks verwijten. Die stond gewoon netjes op de rand van de weg en was niet eens aan het zwaaien ofzo. Je moet maar als renner niet zo lomp zijn om op iemand die aan de rand van de weg staat te rijden ook hé ...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:52 schreef eight het volgende:
Echt triest dat die valpartij op het laatst wederom door een toeschouwer wordt veroorzaakt.
Waarom letten die mensen nou niet beter op? Ze verpesten het gewoon
De toeschouwer staat in de graskant, de renner hoort op de weg. Als de renner die graskant gaat opzoeken, rijdt hij waar hij niet moet rijden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:55 schreef eight het volgende:
[..]
Ben ik het niet met je eens. Er was al vrij weinig plaats voor de wielrenners en de enige die kan opschuiven is de toeschouwer zelf.
Lastige regels. Voortaan kun je ook zelf vallen op 2.9km van de finish in een dergelijke etappe als dit.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, want die renners zijn gewoon uit het wiel gesprint.
Die persoon let ook totaal niet op, die zwaait richting een camera terwijl er een heel peloton langs jaagtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:55 schreef eight het volgende:
[..]
Ben ik het niet met je eens. Er was al vrij weinig plaats voor de wielrenners en de enige die kan opschuiven is de toeschouwer zelf.
De vraag is dus dezelfde tijd als wiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:56 schreef Pino112 het volgende:
Gesink zelfde tijd, aldus RTDF.
Hij kwam binnen op 3.4x minuten.
Kan me er nog eentje van 2 jaar (?) terug in de tour herinneren, waar ongeveer de helft van de ploegen 1 of meerdere keren op z'n muil ging.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zo spectaculair is een TTT meestal niet.
zat schleck daar nou ook bij?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:56 schreef TheArt het volgende:
Jep, definitief. De groep van de 2e valpartij krijgt de tijd op 6 sec.
ze stond naar de helicoptercamera te zwaaien;)quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij kan je die toeschouwer hier nu eens niks verwijten. Die stond gewoon netjes op de rand van de weg en was niet eens aan het zwaaien ofzo. Je moet maar als renner niet zo lomp zijn om op iemand die aan de rand van de weg staat te rijden ook hé ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |