De vrouw stond stil, het was de renner die uitweek en daardoor tegen de vrouw opbotste.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:55 schreef eight het volgende:
[..]
Ben ik het niet met je eens. Er was al vrij weinig plaats voor de wielrenners en de enige die kan opschuiven is de toeschouwer zelf.
Ik wacht wel op een betrouwbare bron (letour.fr). Dit zal nog wel een paar uur gaan duren voordat ze met een definitief klassement komen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:56 schreef Pino112 het volgende:
Gesink zelfde tijd, aldus RTDF.
Hij kwam binnen op 3.4x minuten.
dat moet nog worden bijgewerkt..quote:
Dat is dus de vraag. Hij kwam uiteindelijk in de groep van Contador terecht, maar werd hij daar opgehouden of bij die 2e valpartij.quote:
Ik dacht nochtans dat Wiggins bij die eerste groep zat , eigenlijk. Maar aan de finish was die daar niet meer te zien. Die zal toch niet zomaar 1'29 gelost zijn ?quote:
hoe moeilijk is hier lezen en op tv luisteren? Gesink moest nieuwe fiets..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:59 schreef Nober het volgende:
Gesink niet eens op 2:25 http://www.letour.fr/2011/TDF/LIVE/us/100/classement/index.html
3:40 achterstand had hij.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:59 schreef Nober het volgende:
Gesink niet eens op 2:25 http://www.letour.fr/2011/TDF/LIVE/us/100/classement/index.html
Dat geldt als de rit wordt gezien als een bergetappe, dit was een vlakke etappe.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:58 schreef Temlin het volgende:
Volgens de cauwer geldt de 3 km-regel niet bij aankomst bergop. Dus nog onzekerheid over tijdverlies gesink.
Dat betekent wel einde tour met 3:40 achterstand.
Die Nelissen heeft tourregelement even nagekeken net. Bij een aantal etappes geldt het niet, deze etappe wel gewoon.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:58 schreef Temlin het volgende:
Volgens de cauwer geldt de 3 km-regel niet bij aankomst bergop. Dus nog onzekerheid over tijdverlies gesink.
Maarten en Herbert zagen dat Wiggins op vet verlies aankwamquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik dacht nochtans dat Wiggins bij die eerste groep zat , eigenlijk. Maar aan de finish was die daar niet meer te zien. Die zal toch niet zomaar 1'29 gelost zijn ?
Volgens Eurosport geldt de 3km-regel WEL bij deze etappe. Artikel 20 blabla?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:58 schreef Temlin het volgende:
twitter:rabowielrennen twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 17:59:15Robert Gesink verliest door val op 2 km van de streep in 1e rit 3:41, maar krijgt de tijd van de 1e groep. Straks op http://bit.ly/hdeesi reageer retweet
Ik weet het niet zeker maar ik meen dat de toeschouwer ook op het asfalt stond. Maar nogmaals, de enige die een botsing uit de weg kan gaan is de toeschouwer zelf. Wat doet hij daar, zo dicht bij het peloton?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De toeschouwer staat in de graskant, de renner hoort op de weg. Als de renner die graskant gaat opzoeken, rijdt hij waar hij niet moet rijden.
Lijkt mij ook logisch dat die regel niet geldt. Anders val je gewoon op 2.9 km en krijg je dezelfde tijd als Gilbert.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:58 schreef Temlin het volgende:
Maar viel binnen 3km en zou hij op 6 seconden gezet worden, nou niet dus.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:59 schreef franklop het volgende:
[..]
hoe moeilijk is hier lezen en op tv luisteren? Gesink moest nieuwe fiets..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |