Wou het net postenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:06 schreef QBZZ het volgende:
Volgens de reglementen geldt de 3km-regel in deze etappe...
[..]
Tadaaaaaaaaaa!quote:171. GESINK Robert 41 RABOBANK CYCLING TEAM 4h 41' 37" + 00' 06"
Rustig joh. Ik probeer er morgen op te letten,quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:05 schreef UltraR het volgende:
[..]
Jij bent iig wel degene waar ik me vandaag het meest aan heb geërgerd. Ik sluit me dan ook volledig bij de post die jij quote aan en wil bij deze Ajacied422 alvast voordragen voor zo'n ban. Wat ben jij vermoeiend zeg, met je 10 posts per minuut waarvan zeker 80% volkomen zinloos is en vaak ook nog eens van grote domheid getuigd.
Dan pakt hij dus 3 seconden op Evan en 6 op wat andere mannenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:06 schreef Bramaldo11 het volgende:
GioLippens Gio Lippens
Paniek om niks. Gesink zelfde tijd als Gilbert, val binnen laatste 3 km. Omdat dit 1e etappe is, geldt reglement aankomst bergop niet
Dit zou wel heel zuur zijn als deze tijd wordt overgenomen..quote:
Ik kan met een gerust hart slapen. Dank je wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tadaaaaaaaaaa!
http://www.letour.fr/2011(...)ement/index.html#ici
Precies gewoon wachten op LeTour.fr. Al die twittersukkels moet je niet geloven.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tadaaaaaaaaaa!
Gioquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:07 schreef PirE het volgende:
[..]
Dan pakt hij dus 3 seconden op Evan en 6 op wat andere mannen![]()
.
Dat krijgt hij dan ook nietquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het raar dat Gesink dezelfde tijd als Gilbert krijgt.
Rabofailquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:07 schreef marcodej het volgende:
En aan het einde van het liedje wint Gesink 1.20 op wat concurrenten. Kutrabo.
dat krijgt hij ook niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij krijgt niet eens dezelfde tijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
yes!! is deze definitief?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tadaaaaaaaaaa!
Mee eens, ook al zijn er wel weer wat TDF-trollen bij dit jaar. Maar niet iedere n00b is een troll, de hooghartige veteranen mogen ook wat minder hooghartig zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:07 schreef Eenskijken het volgende:
mensen die niet precies weten wat er aan de hand is als 'trollen' bestempelenga toch weg, niet iedereen is een diehard wielrenfan.. sommige kijken gewoon relaxed de tour en weten niet hoe het werkt bij een valpartij.. heel normaal dat men zich dan afvraagt wat er gebeurt met gesink. Om dan meteen met 'OMG TROLLEN!!!11' te gaan schreeuwen, DAT vind ik pas trol gedrag
Ja. Contador en Sanchez op 1.20quote:
Gilbert wint, Gesink krijgt zes seconden. Ergens klopt er iets niet in je conclusie.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |