Er zijn meer mensen die vanuit het Noorden moeten komen, wie weet kan je meerijden met iemand?quote:
Volgens mij is de enige die nog een beetje in de buurt woont Monopoly.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die vanuit het Noorden moeten komen, wie weet kan je meerijden met iemand?
Mjah en die rijdt al mee met smegma en smeg zn auto zit al vol geloof ikquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Volgens mij is de enige die nog een beetje in de buurt woont Monopoly.
Volgens mij zijn er genoeg vrachtwagenchauffeurs die je wel even willen meenemen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die vanuit het Noorden moeten komen, wie weet kan je meerijden met iemand?
Geile manquote:
Ik luister nu herriequote:
Nais!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik heb dan dood dier+drinken+paaldansende vrouw op het programma staan
Sepulturaquote:
4 maart 2011. Vind ik knap.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
4 Maart 2011 in Ahoy. Volgende week begint de kaartverkoop
Jij hebt nog geen tijdmachine?quote:
Sepultura is ookquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nais!!
Ik wil ook weer een keer naar de stripclub, even iemand vinden die met me mee gaat
[..]
Sepultura
Een keer raden wie er op Graspop stonden afgelopen weekendquote:
Ze komen ook naar de Zwarte Crossquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een keer raden wie er op Graspop stonden afgelopen weekend
Oh, en Cavalera Consperancy ook
Al gefapt?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:26 schreef Monopoly het volgende:
Volgend jaar natuurlijk, typo. |Ik drink bier ondertussen en ben me half aan het aankleden en aan het hakken
Ik heb het echt jaren niet geluisterd. Mn eerste vriendje luisterde dat altijd. Pas sinds een paar maanden dat ik het weer herontdekt hebquote:
Volgend jaar ga ik ookquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een keer raden wie er op Graspop stonden afgelopen weekend
Oh, en Cavalera Consperancy ook
Even er van uitgaande dat er weer een briljante line-up is, ik ookquote:
Wat zeur je nou, jij krijgt toch je kaartje voor de kerst. Jij gaat heus welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Even er van uitgaande dat er weer een briljante line-up is, ik ook
Eensch met deze blonde schone!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
We kunnen zaterdag ook best wat metal draaien, vind ik
Alles komt voorbij!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
We kunnen zaterdag ook best wat metal draaien, vind ik
Dat help jij me wel herinnerenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles komt voorbij!
Ez neem jij je schijf mee? Mono wel, dan hebben we bijna alleen stampmuziek dus
Uiteraard!quote:
Vergeet de moshpit in de woonkamer niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
Ik zie mezelf al in m'n jurkje en high heels headbangen
Dan kan ik me tegen je aangooien, zonder dat het opvaltquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vergeet de moshpit in de woonkamer niet.
Heb je jezelf al op filmpjes gespot?quote:
Jep, op de 'Day After' film van zaterdag.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je jezelf al op filmpjes gespot?
Laat je die vrijdag even zien?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep, op de 'Day After' film van zaterdag.
Oh joyquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
Bereid je voooorrrrr: Kleffie en Beffie zijn kleffer dan oooooit![]()
(Faye hier)
Het valt wel mee, naat wil niet zoveel als hij mensen kentquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh joy![]()
Fijne avond, tot later, ik ben naar de bioscoop
Nopequote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef heloef het volgende:
Faye heb jij je ticket voor die BNN zooi ook al gehad?
Heb je nu je ouders al correct voorgelogen met positief resultaat?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef heloef het volgende:
Faye heb jij je ticket voor die BNN zooi ook al gehad?
Dat is niet netjesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je nu je ouders al correct voorgelogen met positief resultaat?
Een klein beetje voorgelogen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je nu je ouders al correct voorgelogen met positief resultaat?
Bachelorparty van mijn vriendjelief?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik heb dan dood dier+drinken+paaldansende vrouw op het programma staan
hehe, wel een bachelorparty jaquote:
Eehhehehee. Ik weet het niet. Ik ga trouwenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, wel een bachelorparty javan jouw vriendjelief geloof ik niet.. als dat zo is... dan hebben wij in een grijs verleden eens gezoend
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! wanneer is ie door de knieen gegaan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:08 schreef Annnet het volgende:
[..]
Eehhehehee. Ik weet het niet. Ik ga trouwen
Nou niet echt hoor, want ik zit nog in Spanje, maar hij stuurde mij zo'n vet lief mailtje met allemaal lieve dingen dat ie me zo mist en of ik altijd bij hem wilde blijven, waarop ik terugstuurde: "Is dit een huwelijksaanzoek?"quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! wanneer is ie door de knieen gegaan?
wishful thinking dusquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:16 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nou niet echt hoor, want ik zit nog in Spanje, maar hij stuurde mij zo'n vet lief mailtje met allemaal lieve dingen dat ie me zo mist en of ik altijd bij hem wilde blijven, waarop ik terugstuurde: "Is dit een huwelijksaanzoek?"
onromantisch zo.. aanzoek hoor je toch fysiek aanwezig voor te zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:18 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja, maar hij zei van ja dat is. En toen zei ik oke, dat wil ik wel.
Kan best wat manieren bedenken waarop ik niet fysiek aanwezig ben maar het toch wel enigszins romantisch is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:19 schreef clevy het volgende:
[..]
onromantisch zo.. aanzoek hoor je toch fysiek aanwezig voor te zijn
Ja, maar ik ben pas over 2 week weer bij hem en we zijn al 4 weken niet meer samen geweest. Dus hopelijk vindt ie me daarna nog net zo lief. Plus ik wil niet trouwen, alleen maar verloofd zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:19 schreef clevy het volgende:
[..]
onromantisch zo.. aanzoek hoor je toch fysiek aanwezig voor te zijn
Ohjah, want als je getrouwd bent, dan moet je seks hebben, en voor het huwelijk mag dat niet... Seks is vies!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:19 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben pas over 2 week weer bij hem en we zijn al 4 weken niet meer samen geweest. Dus hopelijk vindt ie me daarna nog net zo lief. Plus ik wil niet trouwen, alleen maar verloofd zijn
ah dus hij heeft een overlopende zak en zegt alles om je weer in de koffer te krijgenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:19 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben pas over 2 week weer bij hem en we zijn al 4 weken niet meer samen geweest. Dus hopelijk vindt ie me daarna nog net zo lief. Plus ik wil niet trouwen, alleen maar verloofd zijn
Dat gaat sowieso veel en vaak gebeuren als ik weer terugkom, daar hoeft hij geen moeite voor te doen en dat weet hij ookquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:20 schreef clevy het volgende:
[..]
ah dus hij heeft een overlopende zak en zegt alles om je weer in de koffer te krijgen
ah.. je bent 'easy'quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:21 schreef Annnet het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso veel en vaak gebeuren als ik weer terugkom, daar hoeft hij geen moeite voor te doen en dat weet hij ook
Hij noemt me verdraaid. ihihiquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Easy en een verdraaid geil zijn zijn 2 verschillende dingen.
Netje is leuk ja
klinkt subtieler dan doorgedraaidquote:
Bier en tietenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zet mij ook op de lijst.Ik koooooomm!!
En zeg me maar wat ik moet meenemen.
bier is optioneel tochquote:
Tetten heeft Ratelmilf sowieso wel.quote:
Tietenquote:
Oh ja, jij bent van het sterkere spul hè?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tieten(Ratel zit goed in haar vel en dat zie je wel
![]()
)
Bier
Ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent van het sterkere spul hè?
Je staat erbij.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja.![]()
Zeg me wat ik moet meenemen want ik heb geen idee.
Broodjes, saus, cognac, frisdrank of plastic bordjes ?
JEEEEEJquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zet mij ook op de lijst.Ik koooooomm!!
En zeg me maar wat ik moet meenemen.
Oke.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je staat erbij.
Iets wat je lekker vindt om te drinken sowieso, frisdrank is ook nog nodig, sausjes komen wel goed denk ik. Plastic haal ik, Broodjes zijn altijd welkom.
Jij bent er ook! Super!quote:
Jeujjj Rulerquote:
Gezellig gezellig.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:50 schreef Myraela het volgende:
Vanaf een uur of 3 a 4 stromen de meeste mensen binnen.
Qua slapen ga ik echt plek te kort komen, kan waarschijnlijk wel bij 1 van de andere Rotterdammers. Of we gaan het een beetje heel erg proppen.
Iedereen is welkom om te blijven, maar een echte "slaapplek" kan ik niet meer beloven. Volgens mij moet ik de huidige slapers al op elkaar stapelen. Of met z'n alle lepelen. Lekker knus.
Iedere meet wordt mij een orgie beloofd. Deze meet gaat het gebeuren!quote:
Brittquote:
Ik werd in de WC gedaan, heb ik net gehoord. (quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedere meet wordt mij een orgie beloofd. Deze meet gaat het gebeuren!
Ik voel het aan mn linkertepel!
Terecht!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik werd in de WC gedaan, heb ik net gehoord. ()
Maar seks is viesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedere meet wordt mij een orgie beloofd. Deze meet gaat het gebeuren!
Ik voel het aan mn linkertepel!
Ga je milf pesten jijquote:
I wanna get durrrrtehquote:
Die is heel even wegquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je milf pesten jij
[..]
I wanna get durrrrteh
Komt wel terugquote:
Hoe weet jij dat nou?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... (jij hebt duidelijk de topics van radio 49 niet gevolgd de afgelopen tijdquote:
Like uhm doh. In de radio topics werd ik al misselijk van al dat gegeil op die zeekoe. Ik ben er sinds de radio weg is niet meer geweest en ik mis het niet eensquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... (jij hebt duidelijk de topics van radio 49 niet gevolgd de afgelopen tijd)
Over een week rond deze tijd zijn we al hard op weg dronken te wordenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
HET IS VERDOMME AL VOLGENDE WEEK.....!!!! *dagbesef*
Als het goed is wel ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over een week rond deze tijd zijn we al hard op weg dronken te worden
Ik nietquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja.
En zijn we lekker volgevreten
Ik vind BBQ viesquote:
Das niet zo mooi, je moet goed eten hequote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind BBQ vies![]()
Ga er meestal met meer honger weg dan dat ik erheen ging
Ik moet helemaal niks!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Das niet zo mooi, je moet goed eten he
Heul welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks!!
©Ezechielk
Past net.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:50 schreef Myraela het volgende:
Ik had zoveel mensen echt niet verwacht.Ik dacht, laat ik wat FOK!kers uitnodigen. En nu zitten we straks met zoveel mensen.
Geniaal.
Nog een weekje.
Leuk toch!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:50 schreef Myraela het volgende:
Ik had zoveel mensen echt niet verwacht.Ik dacht, laat ik wat FOK!kers uitnodigen. En nu zitten we straks met zoveel mensen.
Geniaal.
Nog een weekje.
En volgens mij zijn de meeste ook leuke mensen die er komenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk toch!!
Het leukste vind ik nog dat het niet zoals je vaak ziet een groepje uit 1 topic reeks is
Hou er rekening mee dat er vlak voor die tijd afzeggingen zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:50 schreef Myraela het volgende:
Geniaal.
Ik kijk er al naar uit.quote:Nog een weekje.
Ik ben niet leukquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En volgens mij zijn de meeste ook leuke mensen die er komen
I knowquote:
Ghehequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:02 schreef Myraela het volgende:
Het grote afzeggen.![]()
Scheelt wel dat hier een hoop mensen tussen zitten die vaker naar meets gaan.
Nee hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar just for the record, jij bent ook een leuk persoon
nu is het helemaal jammerquote:Op zondag 3 juli 2011 06:35 schreef JJH het volgende:
MOEDERS HOUD UWEN DOCHTERS BINNEN! IK KAN NAAR HET ZEKER LIJSTJE.
Zo.
ik haal in rotterdam nog wel wat vlees. Zou anders niet weten wat ik mee moet nemen.quote:Op zondag 3 juli 2011 07:00 schreef JJH het volgende:
Ow en Myr, ik zie al dat ik op het lijstje voor bier sta. Ik hoef echt niets anders mee te nemen? Kilootje koe ofzo? Je roept maar.
Agreedquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar just for the record, jij bent ook een leuk persoon
Niet?quote:Op zondag 3 juli 2011 09:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik haal in rotterdam nog wel wat vlees. Zou anders niet weten wat ik mee moet nemen.
Ja kanon, maar dat drinken er niet zoveel
Meer blijft er voor ons over, bedoel je?quote:
Kanon? Nee, dat moet ik echt niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meer blijft er voor ons over, bedoel je?!
Ga toch weg, bij het aanzicht van een flesje Hertog Jan ga je al kwijlen.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb besloten nooit meer te drinken
Ik neem wel taksi mee voor volgende week
Wat is er mis met Kanon?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kanon? Nee, dat moet ik echt niet.
[..]
Ga toch weg, bij het aanzicht van een flesje Hertog Jan ga je al kwijlen.
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is gewoonweg goor. Ze hebben er veel te veel suikers in moeten doen om tot die 11,6 % te komen en dat proef je terug. Het is een plakkerige bende, zwaar van alcohol maar vlak van smaak.quote:
Oh, ik vind 't lekkerquote:Op zondag 3 juli 2011 13:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is gewoonweg goor. Ze hebben er veel te veel suikers in moeten doen om tot die 11,6 % te komen en dat proef je terug. Het is een plakkerige bende, zwaar van alcohol maar vlak van smaak.
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet er nu echt niet aan denkenquote:Op zondag 3 juli 2011 13:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kanon? Nee, dat moet ik echt niet.
[..]
Ga toch weg, bij het aanzicht van een flesje Hertog Jan ga je al kwijlen.
quote:Op zondag 3 juli 2011 15:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou zo'n lekker koud biertje zou er wel ingaan nu
Goed besluit.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat denk je zelfquote:
Hou eens op met dat mind the PI roepen de hele tijdquote:Op zondag 3 juli 2011 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat het je niet gaat lukken, mind the PI.
Boh dat is wel heel cru hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 15:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen dienen altijd rekening te houden met PI's. Net zo goed als dat zo goed als elke post een geschikte PI hoort te hebben. Mensen die dat niet doen, moeten dood.
Ik gebruik nooit een pi.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen dienen altijd rekening te houden met PI's. Net zo goed als dat zo goed als elke post een geschikte PI hoort te hebben. Mensen die dat niet doen, moeten dood.
Jaquote:Op zondag 3 juli 2011 15:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit een pi.
Dus ik moet dood?
Ik wilde een gemene opmerking maken maar dat doe ik maar nietquote:Op zondag 3 juli 2011 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op de meet begin ik met mijn eerste slachtoffers.
Doodverwensing, banquote:Op zondag 3 juli 2011 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik wilde een gemene opmerking maken maar dat doe ik maar niet
Nee antwoord op je vraag!quote:
Ik stelde de vraag niet aan jou schatquote:Op zondag 3 juli 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee antwoord op je vraag!
Dus uitlokking!!
Ik vind dat jij mee moet skaipenquote:Op zondag 3 juli 2011 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
Ik vind dat wij gedurende 5 minuten de Nyan Cat gaan luisteren.
Op het einde van de avondquote:Op zondag 3 juli 2011 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
Vijf minuten maar?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
You've NYANED forquote:Op zondag 3 juli 2011 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
You've NYANED for 1977.7 seconds and counting
You've NYANED for 2380.4 secondsquote:
Instant misselijkquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:13 schreef Myraela het volgende:
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwemkleding mee.
Zwemmenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:13 schreef Myraela het volgende:
Word het zo lekker warm dat ik de hele avond in mijn bikini in de tuin kan zitten?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:13 schreef Myraela het volgende:
Jij sowieso.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Word het zo lekker warm dat ik de hele avond in mijn bikini in de tuin kan zitten?
Gewoon doen!quote:Op zondag 3 juli 2011 17:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Word het zo lekker warm dat ik de hele avond in mijn bikini in de tuin kan zitten?
Voor de beeldvormingquote:
quote:
Damnit, moet ik nog ergens een bikini op de kop gaan tikken ook.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Desnoods zetten we een kacheltje naast je
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Travestiet alarm.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:14 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:50 schreef smegmanus het volgende:
Hey peepz, slecht nieuws.
Ik kan door prívéomstandigheden niet komen.
Meer kan ik er niet over kwijt, baal er enorm van.
Ai, dat is niet zo mooi, sterkte met wat er dan ook isquote:Op zondag 3 juli 2011 17:50 schreef smegmanus het volgende:
Oh, dat is kutquote:Op zondag 3 juli 2011 17:50 schreef smegmanus het volgende:
We zullen je missen!!quote:Op zondag 3 juli 2011 17:50 schreef smegmanus het volgende:
Ik denk niet dat ik dan nog mag rijdenquote:Op zondag 3 juli 2011 18:53 schreef Samzz het volgende:
Er is vast wel iemand die mij van Rotterdam Centraal wil halen
Jij niet, maar er zijn vast meer mensen die komenquote:Op zondag 3 juli 2011 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dan nog mag rijden
Dat zeg ik eigenlijk iedere keer na een avond zuipen welquote:Op zondag 3 juli 2011 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij niet, maar er zijn vast meer mensen die komen
Zei jij trouwens niet dat je nooit meer alcohol zou drinken?
Ja, daarom nam ik dat ook niet serieusquote:Op zondag 3 juli 2011 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zeg ik eigenlijk iedere keer na een avond zuipen wel
Ik voel me echt zo brak dit is niet leuk meerquote:
Vraag jofu!quote:Op zondag 3 juli 2011 18:53 schreef Samzz het volgende:
Dat komt tegen die tijd wel goed, denk ikquote:
check.. hoe laat etc?? Ik wil het wel doenquote:Op zondag 3 juli 2011 18:53 schreef Samzz het volgende:
Weet ik nog niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
check.. hoe laat etc?? Ik wil het wel doen
Wij gaan zeker 20 keer met elkaar op de foto.quote:
pm anders je nummer, dan kunnen we iig contact houden via whatsapp of sms tegen die tijdquote:Op zondag 3 juli 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.Het is een reis van 2,5 uur iig. Ik denk om een uur of vier, allemaal afhankelijk hoe snel ik ben zaterdag
Hmmm... Dat lijkt me niet te doen. Ten eerste omdat je niet weet wanneer Smegma wél weer kan.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb er zin in.
Maar wel een beetje minder toen ik hoorde dat Smegma niet kan komen.Eerst dacht ik, WE VERPLAATSEN DE MEET! Maar dat lijkt me niet zo handig.
Gewoon nog een omdat het kan. En omdat ik deze zomer toch geen reet te doen heb.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Dat lijkt me niet te doen. Ten eerste omdat je niet weet wanneer Smegma wél weer kan.
Dan kunnen we beter nog een meet organiseren.
We doen gewoon zaterdag.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Dat lijkt me niet te doen. Ten eerste omdat je niet weet wanneer Smegma wél weer kan.
Dan kunnen we beter nog een meet organiseren.
That's the spiritquote:Op zondag 3 juli 2011 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
We doen gewoon zaterdag.En dan doen we nog veel meer meets als het gezellig is.
En voor de rest ga ik hem gewoon stalken tot die me wilt zien.
+1quote:Op zondag 3 juli 2011 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aflsuiting van de zomer met een BBQ bij Roy in zn kroegquote:Op zondag 3 juli 2011 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
goed plan.. Ik ben voor!quote:Op zondag 3 juli 2011 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aflsuiting van de zomer met een BBQ bij Roy in zn kroeg
En waar woont die?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij ken je al mij kan je niet meer stom vinden toch?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:40 schreef Myraela het volgende:
Eerst deze meet maar eens afwachten, misschien vind ik jullie daarna wel allemaal stom.
Natuurlijk wel, ik ga ruzie maken met iedereen.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Mij ken je al mij kan je niet meer stom vinden toch?
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ik ga ruzie maken met iedereen.
Dat..quote:Op zondag 3 juli 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Mij ken je al mij kan je niet meer stom vinden toch?
Roy had ook al ja gezegdquote:
In de buurt van Arnhemquote:
Bring it on bitch!quote:Op zondag 3 juli 2011 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ik ga ruzie maken met iedereen.
Die ga ik missen dus.quote:
Ik zie het al voor me: ja mama heloef, ik ga naar een FOK! meet, een BBQ, bij iemand in zijn kroeg. Mag vast wel van je?quote:
waarvoor?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dat we ook een Aziatische meid van straat moeten plukken
Zodat mono weer kan hosselen dat knetter met haar zoent natuurlijkquote:
je kan daar ook Faye voor hosselen, die zou ook al zoenen met Myra..quote:Op zondag 3 juli 2011 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodat mono weer kan hosselen dat knetter met haar zoent natuurlijk
Die is van mij.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
je kan daar ook Faye voor hosselen, die zou ook al zoenen met Myra..
Is goed hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een kindvriendelijke kroegquote:Op zondag 3 juli 2011 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: ja mama heloef, ik ga naar een FOK! meet, een BBQ, bij iemand in zijn kroeg. Mag vast wel van je?
Ik ben er ook nog niet uitquote:Op zondag 3 juli 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
Ik zit nu al te bedenken wat ik met m'n haar ga doen
Altijd een zeer moeilijke beslissing inderdaad!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
Ik zit nu al te bedenken wat ik met m'n haar ga doen
Oh, kleding en schoenen heb ik al uitgezochtquote:Op zondag 3 juli 2011 20:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Altijd een zeer moeilijke beslissing inderdaad!
En dan heb ik het nog niet eens over welke schoenen ik aan moet doen
Voor jou is dat niet zo moeilijk, gewoon dat groene DC vest, anders weet ik niet wie je bent.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:21 schreef Graseter het volgende:
Ik ben al sinds vorige week aan het kijken wat ik aan zal doen.
Krijgen we geen naambordjes?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor jou is dat niet zo moeilijk, gewoon dat groene DC vest, anders weet ik niet wie je bent.
Rood DC shirt met groen Element vest, wel erbij blijven!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor jou is dat niet zo moeilijk, gewoon dat groene DC vest, anders weet ik niet wie je bent.
Dus daarom duurde het zo lang voor je had doorgegeven dat je ook komtquote:Op zondag 3 juli 2011 20:21 schreef Graseter het volgende:
Ik ben al sinds vorige week aan het kijken wat ik aan zal doen.
Okéquote:Op zondag 3 juli 2011 20:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Rood DC shirt met groen Element vest, wel erbij blijven!
Ik de kleinstequote:Op zondag 3 juli 2011 20:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Oké
Voor de mensen die mij nog niet kennen, ik ben gewoon de langste.
Alleen op mijn hoofd? Verder geen bodypaint?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik schrijf het op je hoofd met een marker.
Wie was er nou langer, jij of Vaduz?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Oké
Voor de mensen die mij nog niet kennen, ik ben gewoon de langste.
jawel hoor, doe je broek maar uit.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen op mijn hoofd? Verder geen bodypaint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |