Er zijn meer mensen die vanuit het Noorden moeten komen, wie weet kan je meerijden met iemand?quote:
Volgens mij is de enige die nog een beetje in de buurt woont Monopoly.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die vanuit het Noorden moeten komen, wie weet kan je meerijden met iemand?
Mjah en die rijdt al mee met smegma en smeg zn auto zit al vol geloof ikquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Volgens mij is de enige die nog een beetje in de buurt woont Monopoly.
Volgens mij zijn er genoeg vrachtwagenchauffeurs die je wel even willen meenemen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die vanuit het Noorden moeten komen, wie weet kan je meerijden met iemand?
Geile manquote:
Ik luister nu herriequote:
Nais!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik heb dan dood dier+drinken+paaldansende vrouw op het programma staan
Sepulturaquote:
4 maart 2011. Vind ik knap.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
4 Maart 2011 in Ahoy. Volgende week begint de kaartverkoop
Jij hebt nog geen tijdmachine?quote:
Sepultura is ookquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nais!!
Ik wil ook weer een keer naar de stripclub, even iemand vinden die met me mee gaat
[..]
Sepultura
Een keer raden wie er op Graspop stonden afgelopen weekendquote:
Ze komen ook naar de Zwarte Crossquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een keer raden wie er op Graspop stonden afgelopen weekend
Oh, en Cavalera Consperancy ook
Al gefapt?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:26 schreef Monopoly het volgende:
Volgend jaar natuurlijk, typo. |Ik drink bier ondertussen en ben me half aan het aankleden en aan het hakken
Ik heb het echt jaren niet geluisterd. Mn eerste vriendje luisterde dat altijd. Pas sinds een paar maanden dat ik het weer herontdekt hebquote:
Volgend jaar ga ik ookquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een keer raden wie er op Graspop stonden afgelopen weekend
Oh, en Cavalera Consperancy ook
Even er van uitgaande dat er weer een briljante line-up is, ik ookquote:
Wat zeur je nou, jij krijgt toch je kaartje voor de kerst. Jij gaat heus welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Even er van uitgaande dat er weer een briljante line-up is, ik ook
Eensch met deze blonde schone!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
We kunnen zaterdag ook best wat metal draaien, vind ik
Alles komt voorbij!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
We kunnen zaterdag ook best wat metal draaien, vind ik
Dat help jij me wel herinnerenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles komt voorbij!
Ez neem jij je schijf mee? Mono wel, dan hebben we bijna alleen stampmuziek dus
Uiteraard!quote:
Vergeet de moshpit in de woonkamer niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
Ik zie mezelf al in m'n jurkje en high heels headbangen
Dan kan ik me tegen je aangooien, zonder dat het opvaltquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vergeet de moshpit in de woonkamer niet.
Heb je jezelf al op filmpjes gespot?quote:
Jep, op de 'Day After' film van zaterdag.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je jezelf al op filmpjes gespot?
Laat je die vrijdag even zien?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep, op de 'Day After' film van zaterdag.
Oh joyquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
Bereid je voooorrrrr: Kleffie en Beffie zijn kleffer dan oooooit![]()
(Faye hier)
Het valt wel mee, naat wil niet zoveel als hij mensen kentquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh joy![]()
Fijne avond, tot later, ik ben naar de bioscoop
Nopequote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef heloef het volgende:
Faye heb jij je ticket voor die BNN zooi ook al gehad?
Heb je nu je ouders al correct voorgelogen met positief resultaat?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef heloef het volgende:
Faye heb jij je ticket voor die BNN zooi ook al gehad?
Dat is niet netjesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je nu je ouders al correct voorgelogen met positief resultaat?
Een klein beetje voorgelogen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je nu je ouders al correct voorgelogen met positief resultaat?
Bachelorparty van mijn vriendjelief?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik heb dan dood dier+drinken+paaldansende vrouw op het programma staan
hehe, wel een bachelorparty jaquote:
Eehhehehee. Ik weet het niet. Ik ga trouwenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, wel een bachelorparty javan jouw vriendjelief geloof ik niet.. als dat zo is... dan hebben wij in een grijs verleden eens gezoend
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! wanneer is ie door de knieen gegaan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:08 schreef Annnet het volgende:
[..]
Eehhehehee. Ik weet het niet. Ik ga trouwen
Nou niet echt hoor, want ik zit nog in Spanje, maar hij stuurde mij zo'n vet lief mailtje met allemaal lieve dingen dat ie me zo mist en of ik altijd bij hem wilde blijven, waarop ik terugstuurde: "Is dit een huwelijksaanzoek?"quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! wanneer is ie door de knieen gegaan?
wishful thinking dusquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:16 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nou niet echt hoor, want ik zit nog in Spanje, maar hij stuurde mij zo'n vet lief mailtje met allemaal lieve dingen dat ie me zo mist en of ik altijd bij hem wilde blijven, waarop ik terugstuurde: "Is dit een huwelijksaanzoek?"
onromantisch zo.. aanzoek hoor je toch fysiek aanwezig voor te zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:18 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja, maar hij zei van ja dat is. En toen zei ik oke, dat wil ik wel.
Kan best wat manieren bedenken waarop ik niet fysiek aanwezig ben maar het toch wel enigszins romantisch is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:19 schreef clevy het volgende:
[..]
onromantisch zo.. aanzoek hoor je toch fysiek aanwezig voor te zijn
Ja, maar ik ben pas over 2 week weer bij hem en we zijn al 4 weken niet meer samen geweest. Dus hopelijk vindt ie me daarna nog net zo lief. Plus ik wil niet trouwen, alleen maar verloofd zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:19 schreef clevy het volgende:
[..]
onromantisch zo.. aanzoek hoor je toch fysiek aanwezig voor te zijn
Ohjah, want als je getrouwd bent, dan moet je seks hebben, en voor het huwelijk mag dat niet... Seks is vies!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:19 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben pas over 2 week weer bij hem en we zijn al 4 weken niet meer samen geweest. Dus hopelijk vindt ie me daarna nog net zo lief. Plus ik wil niet trouwen, alleen maar verloofd zijn
ah dus hij heeft een overlopende zak en zegt alles om je weer in de koffer te krijgenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:19 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben pas over 2 week weer bij hem en we zijn al 4 weken niet meer samen geweest. Dus hopelijk vindt ie me daarna nog net zo lief. Plus ik wil niet trouwen, alleen maar verloofd zijn
Dat gaat sowieso veel en vaak gebeuren als ik weer terugkom, daar hoeft hij geen moeite voor te doen en dat weet hij ookquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:20 schreef clevy het volgende:
[..]
ah dus hij heeft een overlopende zak en zegt alles om je weer in de koffer te krijgen
ah.. je bent 'easy'quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:21 schreef Annnet het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso veel en vaak gebeuren als ik weer terugkom, daar hoeft hij geen moeite voor te doen en dat weet hij ook
Hij noemt me verdraaid. ihihiquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Easy en een verdraaid geil zijn zijn 2 verschillende dingen.
Netje is leuk ja
klinkt subtieler dan doorgedraaidquote:
Bier en tietenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zet mij ook op de lijst.Ik koooooomm!!
En zeg me maar wat ik moet meenemen.
bier is optioneel tochquote:
Tetten heeft Ratelmilf sowieso wel.quote:
Tietenquote:
Oh ja, jij bent van het sterkere spul hč?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tieten(Ratel zit goed in haar vel en dat zie je wel
![]()
)
Bier
Ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent van het sterkere spul hč?
Je staat erbij.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja.![]()
Zeg me wat ik moet meenemen want ik heb geen idee.
Broodjes, saus, cognac, frisdrank of plastic bordjes ?
JEEEEEJquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zet mij ook op de lijst.Ik koooooomm!!
En zeg me maar wat ik moet meenemen.
Oke.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je staat erbij.
Iets wat je lekker vindt om te drinken sowieso, frisdrank is ook nog nodig, sausjes komen wel goed denk ik. Plastic haal ik, Broodjes zijn altijd welkom.
Jij bent er ook! Super!quote:
Jeujjj Rulerquote:
Gezellig gezellig.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:50 schreef Myraela het volgende:
Vanaf een uur of 3 a 4 stromen de meeste mensen binnen.
Qua slapen ga ik echt plek te kort komen, kan waarschijnlijk wel bij 1 van de andere Rotterdammers. Of we gaan het een beetje heel erg proppen.
Iedereen is welkom om te blijven, maar een echte "slaapplek" kan ik niet meer beloven. Volgens mij moet ik de huidige slapers al op elkaar stapelen. Of met z'n alle lepelen. Lekker knus.
Iedere meet wordt mij een orgie beloofd. Deze meet gaat het gebeuren!quote:
Brittquote:
Ik werd in de WC gedaan, heb ik net gehoord. (quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedere meet wordt mij een orgie beloofd. Deze meet gaat het gebeuren!
Ik voel het aan mn linkertepel!
Terecht!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik werd in de WC gedaan, heb ik net gehoord. ()
Maar seks is viesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedere meet wordt mij een orgie beloofd. Deze meet gaat het gebeuren!
Ik voel het aan mn linkertepel!
Ga je milf pesten jijquote:
I wanna get durrrrtehquote:
Die is heel even wegquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je milf pesten jij
[..]
I wanna get durrrrteh
Komt wel terugquote:
Hoe weet jij dat nou?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... (jij hebt duidelijk de topics van radio 49 niet gevolgd de afgelopen tijdquote:
Like uhm doh. In de radio topics werd ik al misselijk van al dat gegeil op die zeekoe. Ik ben er sinds de radio weg is niet meer geweest en ik mis het niet eensquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... (jij hebt duidelijk de topics van radio 49 niet gevolgd de afgelopen tijd)
Over een week rond deze tijd zijn we al hard op weg dronken te wordenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
HET IS VERDOMME AL VOLGENDE WEEK.....!!!! *dagbesef*
Als het goed is wel ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over een week rond deze tijd zijn we al hard op weg dronken te worden
Ik nietquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja.
En zijn we lekker volgevreten
Ik vind BBQ viesquote:
Das niet zo mooi, je moet goed eten hequote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind BBQ vies![]()
Ga er meestal met meer honger weg dan dat ik erheen ging
Ik moet helemaal niks!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Das niet zo mooi, je moet goed eten he
Heul welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks!!
©Ezechielk
Past net.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:50 schreef Myraela het volgende:
Ik had zoveel mensen echt niet verwacht.Ik dacht, laat ik wat FOK!kers uitnodigen. En nu zitten we straks met zoveel mensen.
Geniaal.
Nog een weekje.
Leuk toch!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:50 schreef Myraela het volgende:
Ik had zoveel mensen echt niet verwacht.Ik dacht, laat ik wat FOK!kers uitnodigen. En nu zitten we straks met zoveel mensen.
Geniaal.
Nog een weekje.
En volgens mij zijn de meeste ook leuke mensen die er komenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk toch!!
Het leukste vind ik nog dat het niet zoals je vaak ziet een groepje uit 1 topic reeks is
Hou er rekening mee dat er vlak voor die tijd afzeggingen zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:50 schreef Myraela het volgende:
Geniaal.
Ik kijk er al naar uit.quote:Nog een weekje.
Ik ben niet leukquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En volgens mij zijn de meeste ook leuke mensen die er komen
I knowquote:
Ghehequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:02 schreef Myraela het volgende:
Het grote afzeggen.![]()
Scheelt wel dat hier een hoop mensen tussen zitten die vaker naar meets gaan.
Nee hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar just for the record, jij bent ook een leuk persoon
nu is het helemaal jammerquote:Op zondag 3 juli 2011 06:35 schreef JJH het volgende:
MOEDERS HOUD UWEN DOCHTERS BINNEN! IK KAN NAAR HET ZEKER LIJSTJE.
Zo.
ik haal in rotterdam nog wel wat vlees. Zou anders niet weten wat ik mee moet nemen.quote:Op zondag 3 juli 2011 07:00 schreef JJH het volgende:
Ow en Myr, ik zie al dat ik op het lijstje voor bier sta. Ik hoef echt niets anders mee te nemen? Kilootje koe ofzo? Je roept maar.
Agreedquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar just for the record, jij bent ook een leuk persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |