Past net.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:50 schreef Myraela het volgende:
Ik had zoveel mensen echt niet verwacht.Ik dacht, laat ik wat FOK!kers uitnodigen. En nu zitten we straks met zoveel mensen.
Geniaal.
Nog een weekje.
Leuk toch!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:50 schreef Myraela het volgende:
Ik had zoveel mensen echt niet verwacht.Ik dacht, laat ik wat FOK!kers uitnodigen. En nu zitten we straks met zoveel mensen.
Geniaal.
Nog een weekje.
En volgens mij zijn de meeste ook leuke mensen die er komenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk toch!!
Het leukste vind ik nog dat het niet zoals je vaak ziet een groepje uit 1 topic reeks is
Hou er rekening mee dat er vlak voor die tijd afzeggingen zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:50 schreef Myraela het volgende:
Geniaal.
Ik kijk er al naar uit.quote:Nog een weekje.
Ik ben niet leukquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En volgens mij zijn de meeste ook leuke mensen die er komen
I knowquote:
Ghehequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:02 schreef Myraela het volgende:
Het grote afzeggen.![]()
Scheelt wel dat hier een hoop mensen tussen zitten die vaker naar meets gaan.
Nee hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar just for the record, jij bent ook een leuk persoon
nu is het helemaal jammerquote:Op zondag 3 juli 2011 06:35 schreef JJH het volgende:
MOEDERS HOUD UWEN DOCHTERS BINNEN! IK KAN NAAR HET ZEKER LIJSTJE.
Zo.
ik haal in rotterdam nog wel wat vlees. Zou anders niet weten wat ik mee moet nemen.quote:Op zondag 3 juli 2011 07:00 schreef JJH het volgende:
Ow en Myr, ik zie al dat ik op het lijstje voor bier sta. Ik hoef echt niets anders mee te nemen? Kilootje koe ofzo? Je roept maar.
Agreedquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar just for the record, jij bent ook een leuk persoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |