Iedere meet wordt mij een orgie beloofd. Deze meet gaat het gebeuren!quote:
Brittquote:
Ik werd in de WC gedaan, heb ik net gehoord. (quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedere meet wordt mij een orgie beloofd. Deze meet gaat het gebeuren!
Ik voel het aan mn linkertepel!
Terecht!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik werd in de WC gedaan, heb ik net gehoord. ()
Maar seks is viesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedere meet wordt mij een orgie beloofd. Deze meet gaat het gebeuren!
Ik voel het aan mn linkertepel!
Ga je milf pesten jijquote:
I wanna get durrrrtehquote:
Die is heel even wegquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je milf pesten jij
[..]
I wanna get durrrrteh
Komt wel terugquote:
Hoe weet jij dat nou?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... (jij hebt duidelijk de topics van radio 49 niet gevolgd de afgelopen tijdquote:
Like uhm doh. In de radio topics werd ik al misselijk van al dat gegeil op die zeekoe. Ik ben er sinds de radio weg is niet meer geweest en ik mis het niet eensquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... (jij hebt duidelijk de topics van radio 49 niet gevolgd de afgelopen tijd)
Over een week rond deze tijd zijn we al hard op weg dronken te wordenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
HET IS VERDOMME AL VOLGENDE WEEK.....!!!! *dagbesef*
Als het goed is wel ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over een week rond deze tijd zijn we al hard op weg dronken te worden
Ik nietquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja.
En zijn we lekker volgevreten
Ik vind BBQ viesquote:
Das niet zo mooi, je moet goed eten hequote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind BBQ vies![]()
Ga er meestal met meer honger weg dan dat ik erheen ging
Ik moet helemaal niks!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Das niet zo mooi, je moet goed eten he
Heul welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks!!
©Ezechielk
Past net.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:50 schreef Myraela het volgende:
Ik had zoveel mensen echt niet verwacht.Ik dacht, laat ik wat FOK!kers uitnodigen. En nu zitten we straks met zoveel mensen.
Geniaal.
Nog een weekje.
Leuk toch!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:50 schreef Myraela het volgende:
Ik had zoveel mensen echt niet verwacht.Ik dacht, laat ik wat FOK!kers uitnodigen. En nu zitten we straks met zoveel mensen.
Geniaal.
Nog een weekje.
En volgens mij zijn de meeste ook leuke mensen die er komenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk toch!!
Het leukste vind ik nog dat het niet zoals je vaak ziet een groepje uit 1 topic reeks is
Hou er rekening mee dat er vlak voor die tijd afzeggingen zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:50 schreef Myraela het volgende:
Geniaal.
Ik kijk er al naar uit.quote:Nog een weekje.
Ik ben niet leukquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En volgens mij zijn de meeste ook leuke mensen die er komen
I knowquote:
Ghehequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:02 schreef Myraela het volgende:
Het grote afzeggen.![]()
Scheelt wel dat hier een hoop mensen tussen zitten die vaker naar meets gaan.
Nee hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar just for the record, jij bent ook een leuk persoon
nu is het helemaal jammerquote:Op zondag 3 juli 2011 06:35 schreef JJH het volgende:
MOEDERS HOUD UWEN DOCHTERS BINNEN! IK KAN NAAR HET ZEKER LIJSTJE.
Zo.
ik haal in rotterdam nog wel wat vlees. Zou anders niet weten wat ik mee moet nemen.quote:Op zondag 3 juli 2011 07:00 schreef JJH het volgende:
Ow en Myr, ik zie al dat ik op het lijstje voor bier sta. Ik hoef echt niets anders mee te nemen? Kilootje koe ofzo? Je roept maar.
Agreedquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar just for the record, jij bent ook een leuk persoon
Niet?quote:Op zondag 3 juli 2011 09:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik haal in rotterdam nog wel wat vlees. Zou anders niet weten wat ik mee moet nemen.
Ja kanon, maar dat drinken er niet zoveel
Meer blijft er voor ons over, bedoel je?quote:
Kanon? Nee, dat moet ik echt niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meer blijft er voor ons over, bedoel je?!
Ga toch weg, bij het aanzicht van een flesje Hertog Jan ga je al kwijlen.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb besloten nooit meer te drinken
Ik neem wel taksi mee voor volgende week
Wat is er mis met Kanon?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kanon? Nee, dat moet ik echt niet.
[..]
Ga toch weg, bij het aanzicht van een flesje Hertog Jan ga je al kwijlen.
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is gewoonweg goor. Ze hebben er veel te veel suikers in moeten doen om tot die 11,6 % te komen en dat proef je terug. Het is een plakkerige bende, zwaar van alcohol maar vlak van smaak.quote:
Oh, ik vind 't lekkerquote:Op zondag 3 juli 2011 13:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is gewoonweg goor. Ze hebben er veel te veel suikers in moeten doen om tot die 11,6 % te komen en dat proef je terug. Het is een plakkerige bende, zwaar van alcohol maar vlak van smaak.
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet er nu echt niet aan denkenquote:Op zondag 3 juli 2011 13:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kanon? Nee, dat moet ik echt niet.
[..]
Ga toch weg, bij het aanzicht van een flesje Hertog Jan ga je al kwijlen.
quote:Op zondag 3 juli 2011 15:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou zo'n lekker koud biertje zou er wel ingaan nu
Goed besluit.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat denk je zelfquote:
Hou eens op met dat mind the PI roepen de hele tijdquote:Op zondag 3 juli 2011 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat het je niet gaat lukken, mind the PI.
Boh dat is wel heel cru hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 15:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen dienen altijd rekening te houden met PI's. Net zo goed als dat zo goed als elke post een geschikte PI hoort te hebben. Mensen die dat niet doen, moeten dood.
Ik gebruik nooit een pi.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen dienen altijd rekening te houden met PI's. Net zo goed als dat zo goed als elke post een geschikte PI hoort te hebben. Mensen die dat niet doen, moeten dood.
Jaquote:Op zondag 3 juli 2011 15:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit een pi.
Dus ik moet dood?
Ik wilde een gemene opmerking maken maar dat doe ik maar nietquote:Op zondag 3 juli 2011 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op de meet begin ik met mijn eerste slachtoffers.
Doodverwensing, banquote:Op zondag 3 juli 2011 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik wilde een gemene opmerking maken maar dat doe ik maar niet
Nee antwoord op je vraag!quote:
Ik stelde de vraag niet aan jou schatquote:Op zondag 3 juli 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee antwoord op je vraag!
Dus uitlokking!!
Ik vind dat jij mee moet skaipenquote:Op zondag 3 juli 2011 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
Ik vind dat wij gedurende 5 minuten de Nyan Cat gaan luisteren.
Op het einde van de avondquote:Op zondag 3 juli 2011 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
Vijf minuten maar?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
You've NYANED forquote:Op zondag 3 juli 2011 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
You've NYANED for 1977.7 seconds and counting
You've NYANED for 2380.4 secondsquote:
Instant misselijkquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:13 schreef Myraela het volgende:
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwemkleding mee.
Zwemmenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:13 schreef Myraela het volgende:
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwemkleding mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |