Niet?quote:Op zondag 3 juli 2011 09:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik haal in rotterdam nog wel wat vlees. Zou anders niet weten wat ik mee moet nemen.
Ja kanon, maar dat drinken er niet zoveel
Meer blijft er voor ons over, bedoel je?quote:
Kanon? Nee, dat moet ik echt niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meer blijft er voor ons over, bedoel je?!
Ga toch weg, bij het aanzicht van een flesje Hertog Jan ga je al kwijlen.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb besloten nooit meer te drinken
Ik neem wel taksi mee voor volgende week
Wat is er mis met Kanon?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kanon? Nee, dat moet ik echt niet.
[..]
Ga toch weg, bij het aanzicht van een flesje Hertog Jan ga je al kwijlen.
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is gewoonweg goor. Ze hebben er veel te veel suikers in moeten doen om tot die 11,6 % te komen en dat proef je terug. Het is een plakkerige bende, zwaar van alcohol maar vlak van smaak.quote:
Oh, ik vind 't lekkerquote:Op zondag 3 juli 2011 13:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is gewoonweg goor. Ze hebben er veel te veel suikers in moeten doen om tot die 11,6 % te komen en dat proef je terug. Het is een plakkerige bende, zwaar van alcohol maar vlak van smaak.
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet er nu echt niet aan denkenquote:Op zondag 3 juli 2011 13:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kanon? Nee, dat moet ik echt niet.
[..]
Ga toch weg, bij het aanzicht van een flesje Hertog Jan ga je al kwijlen.
quote:Op zondag 3 juli 2011 15:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou zo'n lekker koud biertje zou er wel ingaan nu
Goed besluit.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat denk je zelfquote:
Hou eens op met dat mind the PI roepen de hele tijdquote:Op zondag 3 juli 2011 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat het je niet gaat lukken, mind the PI.
Boh dat is wel heel cru hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 15:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen dienen altijd rekening te houden met PI's. Net zo goed als dat zo goed als elke post een geschikte PI hoort te hebben. Mensen die dat niet doen, moeten dood.
Ik gebruik nooit een pi.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen dienen altijd rekening te houden met PI's. Net zo goed als dat zo goed als elke post een geschikte PI hoort te hebben. Mensen die dat niet doen, moeten dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |