Volgend jaar ga ik ookquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een keer raden wie er op Graspop stonden afgelopen weekend
Oh, en Cavalera Consperancy ook
Even er van uitgaande dat er weer een briljante line-up is, ik ookquote:
Wat zeur je nou, jij krijgt toch je kaartje voor de kerst. Jij gaat heus welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Even er van uitgaande dat er weer een briljante line-up is, ik ook
Eensch met deze blonde schone!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
We kunnen zaterdag ook best wat metal draaien, vind ik
Alles komt voorbij!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
We kunnen zaterdag ook best wat metal draaien, vind ik
Dat help jij me wel herinnerenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles komt voorbij!
Ez neem jij je schijf mee? Mono wel, dan hebben we bijna alleen stampmuziek dus
Uiteraard!quote:
Vergeet de moshpit in de woonkamer niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
Ik zie mezelf al in m'n jurkje en high heels headbangen
Dan kan ik me tegen je aangooien, zonder dat het opvaltquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vergeet de moshpit in de woonkamer niet.
Heb je jezelf al op filmpjes gespot?quote:
Jep, op de 'Day After' film van zaterdag.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je jezelf al op filmpjes gespot?
Laat je die vrijdag even zien?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep, op de 'Day After' film van zaterdag.
Oh joyquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
Bereid je voooorrrrr: Kleffie en Beffie zijn kleffer dan oooooit![]()
(Faye hier)
Het valt wel mee, naat wil niet zoveel als hij mensen kentquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh joy![]()
Fijne avond, tot later, ik ben naar de bioscoop
Nopequote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef heloef het volgende:
Faye heb jij je ticket voor die BNN zooi ook al gehad?
Heb je nu je ouders al correct voorgelogen met positief resultaat?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef heloef het volgende:
Faye heb jij je ticket voor die BNN zooi ook al gehad?
Dat is niet netjesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je nu je ouders al correct voorgelogen met positief resultaat?
Een klein beetje voorgelogen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je nu je ouders al correct voorgelogen met positief resultaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |