Er zijn meer mensen die vanuit het Noorden moeten komen, wie weet kan je meerijden met iemand?quote:
Volgens mij is de enige die nog een beetje in de buurt woont Monopoly.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die vanuit het Noorden moeten komen, wie weet kan je meerijden met iemand?
Mjah en die rijdt al mee met smegma en smeg zn auto zit al vol geloof ikquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Volgens mij is de enige die nog een beetje in de buurt woont Monopoly.
Volgens mij zijn er genoeg vrachtwagenchauffeurs die je wel even willen meenemen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die vanuit het Noorden moeten komen, wie weet kan je meerijden met iemand?
Geile manquote:
Ik luister nu herriequote:
Nais!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik heb dan dood dier+drinken+paaldansende vrouw op het programma staan
Sepulturaquote:
4 maart 2011. Vind ik knap.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
4 Maart 2011 in Ahoy. Volgende week begint de kaartverkoop
Jij hebt nog geen tijdmachine?quote:
Sepultura is ookquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nais!!
Ik wil ook weer een keer naar de stripclub, even iemand vinden die met me mee gaat
[..]
Sepultura
Een keer raden wie er op Graspop stonden afgelopen weekendquote:
Ze komen ook naar de Zwarte Crossquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een keer raden wie er op Graspop stonden afgelopen weekend
Oh, en Cavalera Consperancy ook
Al gefapt?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:26 schreef Monopoly het volgende:
Volgend jaar natuurlijk, typo. |Ik drink bier ondertussen en ben me half aan het aankleden en aan het hakken
Ik heb het echt jaren niet geluisterd. Mn eerste vriendje luisterde dat altijd. Pas sinds een paar maanden dat ik het weer herontdekt hebquote:
Volgend jaar ga ik ookquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een keer raden wie er op Graspop stonden afgelopen weekend
Oh, en Cavalera Consperancy ook
Even er van uitgaande dat er weer een briljante line-up is, ik ookquote:
Wat zeur je nou, jij krijgt toch je kaartje voor de kerst. Jij gaat heus welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Even er van uitgaande dat er weer een briljante line-up is, ik ook
Eensch met deze blonde schone!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
We kunnen zaterdag ook best wat metal draaien, vind ik
Alles komt voorbij!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
We kunnen zaterdag ook best wat metal draaien, vind ik
Dat help jij me wel herinnerenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles komt voorbij!
Ez neem jij je schijf mee? Mono wel, dan hebben we bijna alleen stampmuziek dus
Uiteraard!quote:
Vergeet de moshpit in de woonkamer niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
Ik zie mezelf al in m'n jurkje en high heels headbangen
Dan kan ik me tegen je aangooien, zonder dat het opvaltquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vergeet de moshpit in de woonkamer niet.
Heb je jezelf al op filmpjes gespot?quote:
Jep, op de 'Day After' film van zaterdag.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je jezelf al op filmpjes gespot?
Laat je die vrijdag even zien?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep, op de 'Day After' film van zaterdag.
Oh joyquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
Bereid je voooorrrrr: Kleffie en Beffie zijn kleffer dan oooooit![]()
(Faye hier)
Het valt wel mee, naat wil niet zoveel als hij mensen kentquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh joy![]()
Fijne avond, tot later, ik ben naar de bioscoop
Nopequote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef heloef het volgende:
Faye heb jij je ticket voor die BNN zooi ook al gehad?
Heb je nu je ouders al correct voorgelogen met positief resultaat?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:53 schreef heloef het volgende:
Faye heb jij je ticket voor die BNN zooi ook al gehad?
Dat is niet netjesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je nu je ouders al correct voorgelogen met positief resultaat?
Een klein beetje voorgelogen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je nu je ouders al correct voorgelogen met positief resultaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |