Dat komt tegen die tijd wel goed, denk ikquote:
check.. hoe laat etc?? Ik wil het wel doenquote:Op zondag 3 juli 2011 18:53 schreef Samzz het volgende:
Er is vast wel iemand die mij van Rotterdam Centraal wil halen
Weet ik nog niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
check.. hoe laat etc?? Ik wil het wel doen
Wij gaan zeker 20 keer met elkaar op de foto.quote:
pm anders je nummer, dan kunnen we iig contact houden via whatsapp of sms tegen die tijdquote:Op zondag 3 juli 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.Het is een reis van 2,5 uur iig. Ik denk om een uur of vier, allemaal afhankelijk hoe snel ik ben zaterdag
Hmmm... Dat lijkt me niet te doen. Ten eerste omdat je niet weet wanneer Smegma wél weer kan.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb er zin in.
Maar wel een beetje minder toen ik hoorde dat Smegma niet kan komen.Eerst dacht ik, WE VERPLAATSEN DE MEET! Maar dat lijkt me niet zo handig.
Gewoon nog een omdat het kan. En omdat ik deze zomer toch geen reet te doen heb.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Dat lijkt me niet te doen. Ten eerste omdat je niet weet wanneer Smegma wél weer kan.
Dan kunnen we beter nog een meet organiseren.
We doen gewoon zaterdag.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Dat lijkt me niet te doen. Ten eerste omdat je niet weet wanneer Smegma wél weer kan.
Dan kunnen we beter nog een meet organiseren.
That's the spiritquote:Op zondag 3 juli 2011 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
We doen gewoon zaterdag.En dan doen we nog veel meer meets als het gezellig is.
En voor de rest ga ik hem gewoon stalken tot die me wilt zien.
+1quote:Op zondag 3 juli 2011 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aflsuiting van de zomer met een BBQ bij Roy in zn kroegquote:Op zondag 3 juli 2011 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
goed plan.. Ik ben voor!quote:Op zondag 3 juli 2011 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aflsuiting van de zomer met een BBQ bij Roy in zn kroeg
En waar woont die?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aflsuiting van de zomer met een BBQ bij Roy in zn kroeg
Mij ken je al mij kan je niet meer stom vinden toch?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:40 schreef Myraela het volgende:
Eerst deze meet maar eens afwachten, misschien vind ik jullie daarna wel allemaal stom.
Natuurlijk wel, ik ga ruzie maken met iedereen.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Mij ken je al mij kan je niet meer stom vinden toch?
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ik ga ruzie maken met iedereen.
Dat..quote:Op zondag 3 juli 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Mij ken je al mij kan je niet meer stom vinden toch?
Roy had ook al ja gezegdquote:
In de buurt van Arnhemquote:
Bring it on bitch!quote:Op zondag 3 juli 2011 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ik ga ruzie maken met iedereen.
Die ga ik missen dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |