Ik zie het al voor me: ja mama heloef, ik ga naar een FOK! meet, een BBQ, bij iemand in zijn kroeg. Mag vast wel van je?quote:
waarvoor?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dat we ook een Aziatische meid van straat moeten plukken
Zodat mono weer kan hosselen dat knetter met haar zoent natuurlijkquote:
je kan daar ook Faye voor hosselen, die zou ook al zoenen met Myra..quote:Op zondag 3 juli 2011 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodat mono weer kan hosselen dat knetter met haar zoent natuurlijk
Die is van mij.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
je kan daar ook Faye voor hosselen, die zou ook al zoenen met Myra..
Is goed hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aflsuiting van de zomer met een BBQ bij Roy in zn kroeg
Ik heb een kindvriendelijke kroegquote:Op zondag 3 juli 2011 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: ja mama heloef, ik ga naar een FOK! meet, een BBQ, bij iemand in zijn kroeg. Mag vast wel van je?
Ik ben er ook nog niet uitquote:Op zondag 3 juli 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
Ik zit nu al te bedenken wat ik met m'n haar ga doen
Altijd een zeer moeilijke beslissing inderdaad!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
Ik zit nu al te bedenken wat ik met m'n haar ga doen
Oh, kleding en schoenen heb ik al uitgezochtquote:Op zondag 3 juli 2011 20:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Altijd een zeer moeilijke beslissing inderdaad!
En dan heb ik het nog niet eens over welke schoenen ik aan moet doen
Voor jou is dat niet zo moeilijk, gewoon dat groene DC vest, anders weet ik niet wie je bent.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:21 schreef Graseter het volgende:
Ik ben al sinds vorige week aan het kijken wat ik aan zal doen.
Krijgen we geen naambordjes?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor jou is dat niet zo moeilijk, gewoon dat groene DC vest, anders weet ik niet wie je bent.
Rood DC shirt met groen Element vest, wel erbij blijven!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor jou is dat niet zo moeilijk, gewoon dat groene DC vest, anders weet ik niet wie je bent.
Dus daarom duurde het zo lang voor je had doorgegeven dat je ook komtquote:Op zondag 3 juli 2011 20:21 schreef Graseter het volgende:
Ik ben al sinds vorige week aan het kijken wat ik aan zal doen.
Okéquote:Op zondag 3 juli 2011 20:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Rood DC shirt met groen Element vest, wel erbij blijven!
Ik de kleinstequote:Op zondag 3 juli 2011 20:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Oké
Voor de mensen die mij nog niet kennen, ik ben gewoon de langste.
Alleen op mijn hoofd? Verder geen bodypaint?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik schrijf het op je hoofd met een marker.
Wie was er nou langer, jij of Vaduz?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Oké
Voor de mensen die mij nog niet kennen, ik ben gewoon de langste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |