quote:The offer to Oden is for about $8.8 million, giving the center his biggest one-year salary since entering the league
http://www.hoopsworld.com/Story.asp?story_id=9132quote:For any other player to be a restricted free agent, he must be at most a three-year NBA veteran, and his team must have made a Qualifying Offer for either 125% of his previous season's salary or the minimum salary plus $175,000, whichever offer is higher.
Vind 't vrij veel geld voor een speler die weinig tot niks heeft laten zien. Voornamelijk door al z'n blessures natuurlijk maar goed, de kans op herhaling is groot. Erg groot.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:12 schreef Colplay het volgende:
Vind het ook geen onlogische stap van de Blazers, anders was hij een unrestricted free-agent geweest. Nu of nog een jaar kijken hoe hij het gaat doen voor 8,8 miljoen of het recht om elk offer te weigeren. Ben vooral benieuwd wat Oden zelf gaat doen. Neemt hij dit aanbod of gaat hij voor een langer contract.
Als er ooit een einde aan de lock-out komt natuurlijk, want als deze gewoon een jaar duurt dan hoeven ze hem niets te betalen natuurlijk.
Ik vond het inderdaad ook vrij raar om te zien, Oden blijft natuurlijk een speler met veel potentie maar om er nu 8,8 miljoen aan uit te geven..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 03:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Vind 't vrij veel geld voor een speler die weinig tot niks heeft laten zien. Voornamelijk door al z'n blessures natuurlijk maar goed, de kans op herhaling is groot. Erg groot.
Denk dat er weinig tot geen teams zijn die dat zouden willen dokken. Zeker met de komende 'cap' die toch zal komen.
Ach, een Arenas kostte toch ook >20 miljoen voor de Wizards? Dan is dit een koopje.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 03:58 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Ik vond het inderdaad ook vrij raar om te zien, Oden blijft natuurlijk een speler met veel potentie maar om er nu 8,8 miljoen aan uit te geven..
Dat was ook echt een contract een trots op te zijn als GM zijndequote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, een Arenas kostte toch ook >20 miljoen voor de Wizards? Dan is dit een koopje.
Inderdaad.. seizoen 2009-2010 per 36 min zijn dit zijn stats:quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:33 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
8.8 miljoen voor een gezonde Oden is goedkoop. De wedstrijden die hij speelde was hij echt indrukwekkend
Zou toch dom zijn, hier verdient de NBA toch alleen maar geld mee?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:44 schreef zeebeschuit het volgende:
Straks moeten we in NBA2k12 nog met fake namen en spelers gaan spelen door die lockout
NBA 2K12quote:Op zondag 3 juli 2011 19:44 schreef zeebeschuit het volgende:
Straks moeten we in NBA2k12 nog met fake namen en spelers gaan spelen door die lockout
Wat een onzin allemaal om op websites alle fotos en gegevens over spelers en youtube filmpjes te deleten. Kinderachtig gedoe.
Viel mij ook. Die website is trouwens ook verschrikkelijk scraal geworden. Was dit niet een ouwe layout?quote:Op maandag 4 juli 2011 11:48 schreef UnitedStates het volgende:
Had het niet eens door maar op NBA.com is dus al het video/foto materiaal verwijderd.
Is David Lee de agent van Trevor Arizaquote:Op maandag 4 juli 2011 10:36 schreef UnitedStates het volgende:
http://hoopshype.com/overseas.htm
Wat zou het geweldig zijn als de NBA sterren hier komen spelen.
Dan weet ik wel zeker dat ik een paar wedstrijden in het buitenland ga kijken.
Dankequote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:39 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
http://www.demorgen.be/dm(...)igt-lockout-af.dhtml
Hij mag helemaal niet reageren op de aanbiedingen, want dan is er contact tussen hem en de franchise. Reageren mag volgens mij pas na de lock-out, anders staan er behoorlijke boetes en schorsingen op. Dus waarom zou 'ie het niet allebei doen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:48 schreef Sasman het volgende:
Dj Mbenga heeft aanbiedingen van Knicks en Lakers. Maar door de lock-out is er ook een kans dat hij terug in Europa komt spelen om zijn "niveau" en conditie op peil te houden.
CONGOquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1676520/2/25#99126303]woensdag 6 juli 2011 21:04
[..]Dj Mbenga heeft aanbiedingen van Knicks en Lakers. Maar door de lock-out is er ook een kans dat hij terug in Europa komt spelen om zijn "niveau" en conditie op peil te houden.
Turkse competitie is nice, is Iverson trouwens nog bij Besiktas?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:09 schreef Colplay het volgende:
Deron Williams zou een akkoord hebben met Besiktas om daar te gaan spelen zo lang er een lockout is.
Begrijpelijk, toch jammer. Als die toch eens zonder al die blessures kon spelen zou het een vd meest dominante centers ooit zijn. Maar er was altijd wel wat.quote:
Ben benieuwd hoe het zal opgevangen wordt in China. Daar is natuurlijk wel 'hun sterspeler' weg.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Begrijpelijk, toch jammer. Als die toch eens zonder al die blessures kon spelen zou het een vd meest dominante centers ooit zijn. Maar er was altijd wel wat.
Zullen ze hun hoop moeten vestigen op YI Jianlian..quote:Op maandag 11 juli 2011 22:23 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het zal opgevangen wordt in China. Daar is natuurlijk wel 'hun sterspeler' weg.
Zijn super nice, mooiere kleuren dan ik had verwacht en zitten heerlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:43 schreef TheFastOne het volgende:
Hoe zijn die NY jerseys? Ik wil een Stoudemire![]()
En waar gehaald?
Hij is meer voor de komische noot..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:40 schreef Sasman het volgende:
Schaquille O'Neal wordt NBA-commentator!
Weet niet wat ik er van vind...Positief is dat hij wel weet over wat hij praat maar toch?
Craig Sager... nuff saidquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:52 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
TNT is een al komisch.
Barkley, Kenny en EJ zijn sowieso al fantastisch om naar te kijken.
Alleen als er een lockout isquote:Op zondag 17 juli 2011 16:42 schreef Cani het volgende:
Het is zeker.... Deron Williams naar Turkse club Besiktas
TNT ja hahaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:01 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Craig Sager... nuff said
of zit hij bij ESPN.. ik weet het niet meer :p
Ja weet ik, hij gaat alleen als er daadwerkelijk niet gespeeld wordtquote:
Ja dat wel maarja dit is beter dan afgelope seizoen.... Wie wil Toronto Craptors vs New Jersey nou zien?!quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:24 schreef zeebeschuit het volgende:
Waarom shippen ze altijd dat graf New Jersey naar hier. Echt niemand wil dat brok ellende zien spelen.
Deron Williams vs Dwight Howard zou ik graag geld voor neertellen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:04 schreef Cani het volgende:
[..]
Ja dat wel maarja dit is beter dan afgelope seizoen.... Wie wil Toronto Craptors vs New Jersey nou zien?!
Paar dagen terug las ik juist dat geld geen probleem wasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:31 schreef zeebeschuit het volgende:
1 miljoen per maand maar de club heeft wel financiele problemenLijken de grieken wel daar.
Nice.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:29 schreef Doublepain het volgende:
lol d williams en kobe naar besiktas??
Staat op nu.nl
Eigenlijk zou het best wel leuk zijn als Artest totaal geen defense gaat spelenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:19 schreef DJWeisz het volgende:
Artest naar Engeland waarschijnlijk, voor de Jets zou hij gaan spelen ....
Sold out in 1 minuut danquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:03 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Nice.
Besiktas moet misschien voor de Eurocup tegen Leiden spelen
Zucht...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:37 schreef zeebeschuit het volgende:
NBA Players Association executive director Billy Hunter spoke before about 200 members of the National Bar Association Wednesday. The Baltimore Sun reports that Hunter told the group that it is looking pretty good for the whole NBA season to be canceled: "We're $800 million apart per year," Hunter said, according to the Sun. "The circumstances have changed among [David Stern's] constituency. In the last six or seven years, there is a new group of owners to come in who paid a premium for their franchises, and what they're doing is kind of holding his feet to the fire." When asked if there would be a season, Hunter said, "If I had to bet on it at this moment, I would probably say no," the Sun reports.
quote:Artest said he will make between $1,500 to $2,500 a month playing for the Jets, although that's not definitive since the deal isn't finalized.
Read more: http://basketball.realgm.(...)e_Jets#ixzz1Uqy93kTn
Hahahahaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:43 schreef popolon het volgende:
Ron Artest.
Artest Confirms He Will Play For Cheshire Jets
Read more: http://basketball.realgm.(...)e_Jets#ixzz1UqyKV27O
[..]
Hmm Sasman dacht altijd dat Sasha Vujacic blank was.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:15 schreef Fipotje het volgende:
Lijstje met spelers die buiten Amerika gaan spelen.
http://sportsillustrated.(...)dex.html?xid=shareFB
Al een tijd terug gezien... Heel de tijd vergeten te posten.quote:We all Know Dwight Howard’s biggest weakness – he’s a career 59.8% free throw shooter. Howard, who’s work ethic is extremely underrated, is once again trying to improve his game by working with yet another renown coach. This time the coach is Ed Palubinskas. Palubinskas is considered the “Free Throw Master.”
Palubinskas has tried to work with Howard for at least a year. In May 2010, he sent an e-mail message to the Orlando Sentinel in which he said that he had written and called Howard but had gotten no response.
“I will completely change his numbers in less than one week and you won’t recognize him,” Palubinskas wrote then.
Alsof het niks is.quote:Jordan fined for comments about labor process
Posted Sep 12 2011 3:28PM
NEW YORK (AP) -- Michael Jordan has been fined by the NBA for making comments about the league's ongoing collective bargaining process.
NBA spokesman Tim Frank confirmed the penalty for the Charlotte Bobcats owner on Monday, but said the league doesn't comment on the total. ESPN.com reported the fine was $100,000.
In an interview last month with Australia's Herald Sun, Jordan said the NBA's current model was "broken" and called for revenue sharing for small market teams such as his Bobcats and the Milwaukee Bucks, whom Australian Andrew Bogut plays for. The Hall of Famer added that he knows "owners are not going to move off what we feel is very necessary for us to get a deal in place where we can coexist as partners."
The NBA prohibits owners from speaking publicly about the labor situation.
Woordjes?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Kobe heeft zelfs al op een sponsorbijeenkomst wat Italiaanse woordjes gesproken.
Hopelijk is dat dan vrijdag gewoon een dreigement. Doe de verdeling gewoon lekker op 54% en ga ballen!
Hij is gewoon in de VS geboren maar heeft wel zijn jeugdjaren in Italië doorgebracht.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:12 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Woordjes?
Dude is daar geboren en spreekt beter Italiaans dan de gemiddelde Italiaan...
Nee alleen trainenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:09 schreef ShaoliN het volgende:
Gaan ze ook competitie met Barca spelen?
Ongelooflijk. Ik weet niet wat die spelers van plan zijn, maar als je al niet akkoord gaat met een 50/50 split dan ben je in mijn ogen gewoon echt greedy.quote:We went back to our group to, in essence, discuss and try to sell that concept in or see if it was acceptable," Silver said. "While we were in the process of doing that, they came back to us and said that was unacceptable. A 50/50 split of all BRI was unacceptable to the players."
quote:Basketballer Gadzuric naar China
NEW JERSEY - Dan Gadzuric vervolgt zijn basketballoopbaan in China.
De 33-jarige international van Oranje gaat aan de slag bij Jiangsu, maakte hij via Twitter bekend.
Gadzuric tekent een lucratief contract bij de nummer vier van de afgelopen jaargang. De center verbindt zich tot het einde van het seizoen aan Jiangsu.
Gadzuric speelde negen jaar lang in de NBA. Hij kwam tot vorig seizoen uit voor New Jersey Nets. Eerder basketbalde Gadzuric bij Golden State Warriors en Milwaukee Bucks.
De Nederlander zat de afgelopen jaren vaker dan hem lief was op de bank. Hij kwam in het vorige seizoen 42 maal in actie in de NBA, waarin hij gemiddeld iets minder dan drie punten maakte.
In totaal speelde Gadzuric 525 wedstrijden in de beste basketbalcompetitie ter wereld.
Interlandcarrière
De Nederlander met Servische roots besloot twee maanden geleden om zijn interlandcarrière weer op te pakken. Gadzuric kwam lange tijd niet uit voor het Nederlands elftal, maar wilde Oranje helpen in de belangrijke kwalificatiereeks.
Nederland speelde tegen Luxemburg, Oostenrijk en Letland om promotie naar de A-divisie en werd tweede in de poule.
Helemaal met je eens, maar volgens mij verdienen ze toch al aardig daar in de NBA.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:37 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
50/50 is een flinke stap terug voor de spelers hoor.
Al iets meer bekend?quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:21 schreef danusz1986 het volgende:
Wat het ook wordt ik hoop dat het vandaag tot een akkoord komt!
Oh, dacht dat de gesprekken wellicht op zondagmiddag en -avond plaatselijke tijd zouden zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:46 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
De dag begint nu pas in NYC.
Het is daar nu 6:46u 's morgens.
Duurt nog wel ff, voordat we iets horen.
Ze hebben gisteren al een uur of 5 vergaderd en gaan daar vandaag mee verderquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:03 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Oh, dacht dat de gesprekken wellicht op zondagmiddag en -avond plaatselijke tijd zouden zijn.
Eerder las ik namelijk dat je zei dat we maandagmorgen meer zouden weten. Had niet in de gaten dat de gesprekken uitgesteld zouden worden.
Positieve berichten? Ze hebben 5,5 uur gepraat maar er is volgens Stern en Fisher helemaal niks besloten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:20 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren al een uur of 5 vergaderd en gaan daar vandaag mee verder.
Positieve berichten in elk geval. Hopelijk kunnen we over een paar weken beginnen
Die twee weken kun je denk ik idd wel vergeten.quote:They agreed to resume talks Monday afternoon, but union president Derek Fisher of the Los Angeles Lakers acknowledged that the sides are "not necessarily closer" to a deal than they were when talks stalled last week.
x1000000quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:47 schreef DJWeisz het volgende:
Hoop echt dat er een seizoen komt, toch mis ik het al een beetje, en het seizoen is nog nieteens begonnen. En dan oet je denken dat je dit nog een paar maanden niet zou hebben ...
quote:The NBA announced today that it has canceled the first two weeks of the 2011-12 regular season because a new collective bargaining agreement has not been reached with the National Basketball Players Association. This cancellation includes all games originally scheduled to be played through November 14.
enquote:Clashing more over the salary cap structure than economics -- but still far apart on both -- Stern said both sides are "very far apart on virtually all issues. ... We just have a gulf that separates us.
"With every day that goes by, I think we need to look at further reductions in what's left of the season," he added.
Dit spelletje wordt echt hard gespeeld.quote:Union president Derek Fisher agreed, emphasizing that missing any games puts the season in jeopardy.
"This is not where we choose to be," he said. "We're not at a place where a fair deal can be reached with the NBA."
The cancellation includes all games scheduled to be played through Nov. 14, and affected arenas have been authorized to release those dates.
Based on last year's average announced attendance leaguewide (just over 17,300 per game) and the average ticket cost last season, those now-canceled 100 games represent nearly $83 million in lost ticket sales -- before the first concession or souvenir is sold and before the first car pays to park.
quote:"We agreed, as of today, that we're going to meet with a federal mediator," Hunter told WFAN's Mike Francesa in the interview. A league spokesman confirmed that the sides were "working on scheduling a meeting for Monday" with a mediator. It was not immediately known which side requested the meeting with the mediator.
quote:George Cohen, director of the Federal Mediation and Conciliation Service, told The Associated Press on Wednesday he will oversee negotiations between the sides. Cohen says the meetings will start Tuesday in New York. Cohen said he already has been in contact with representatives of both sides "for a number of months."
?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Gaan er nog wel meer worden dan 2...
Eerst moet Fisher nog weg.
Beetje laat! Waarom nu pas! Lijkt wel of de owners een lockout wouden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:33 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Nou de mediator is ingeschakeld:
[..]
[..]
Benieuwd of de mediator iets kan betekenen. De spelers zijn volgens mij nog niet echt bereid om nog meer water bij de wijn te doen.quote:"Each side is going to meet with the mediator on Monday, and if there's a breakthrough, it's going to come on Tuesday," Stern said in an interview for NBA TV. "And if not, I think that the season is really going to potentially escape from us, because we aren't making any progress ... how many times does it pay to keep meeting, and to have the same things thrown back at you? We're ready to sit down and make a deal. I don't believe that the union is. Hopefully by Tuesday, aided by the mediator, they'll be ready to make a deal. Certainly I'll bring my owners ready to make a deal."
Maakt de Raptors' pick #5 Valanciunas alleen maar beter.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:27 schreef popolon het volgende:
Vanochtend was Stern op ESPN radio. Kunt zeggen wat je wilt maar hij draait er niet omheen.
Reken maar niet op games voor 2012, ik zou me vast voorbereiden op de draft en seizoen 2012/2013.
De Amerikanen gooien bijkans hun medaillekansen in Londen weg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:27 schreef popolon het volgende:
Vanochtend was Stern op ESPN radio. Kunt zeggen wat je wilt maar hij draait er niet omheen.
Reken maar niet op games voor 2012, ik zou me vast voorbereiden op de draft en seizoen 2012/2013.
Niemand zal ook ontkennen dat Kobe van de actieve spelers op dit moment de grootste speler zal zijn, als ze NU zouden stoppen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:37 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Hahaha, ESPN maakt zich weer eens belachelijk.
In hun NBA rankings is Kobe op de 7de plaats geeindigd.
En meteen staat twitter bol van berichten hierover.
Ik ben een Laker fan. Al jaren. En eigenlijk maakt het niet eens uit waar Kobe staat in de espn rankings. Het zal hem ook weinig interesseren denk ik.
De 6 mensen die boven hem zijn geeindigd hebben met elkaar 2 kampioensringen.
Kobe heeft er een handvol.
Vandaag een (waarschijnlijk) beslissende dag in de gesprekken mbt de lockout.
Benieuwd welke koppen we morgenvroeg op de diverse nba sites zullen vinden.
quote:A second lengthy day of mediation between the NBA's owners and locked-out players ended Wednesday without a deal, but talks are scheduled to resume Thursday, federal mediator George Cohen said.
A third day of talks is set to begin at 2 p.m. ET. The league's board of governors was meeting Wednesday night and Thursday morning.
Zuchtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 03:29 schreef zeebeschuit het volgende:
helaas...
GAME OVER
NBA talks between the league and union broke off Thursday evening, after three days of intervention by federal mediator George Cohen failed to end the 112-day lockout.
We were unable to bridge the gap that separates the two parties," said Deputy NBA Commissioner Adam Silver, with Commissioner David Stern home with the flu. "We're saddened on behalf of the game."
No meetings have been scheduled.
quote:Details of the six-game, four-continent exhibition tour by NBA players set to begin at the end of October have not been finalized, but 14 of the 18 players approached have contractually committed to the tour, sources said, and deals with all 18 are expected to be completed Sunday night.
Fingers crossedquote:Schot in onderhandelingen NBA
NBA-commissaris Adam Silver. ©AFP
UPDATE Een oplossing in het slepende arbeidsconflict in het Amerikaanse profbasketbal lijkt nu toch in het verschiet te liggen. Clubeigenaren en spelersvakbond kwamen vandaag positief uit een onderhandelingsronde van 15 uur. 'Er is vooruitgang geboekt', zei vakbondsvoorzitter Derek Fisher. 'Maar ik kan nog niet inschatten hoe dicht we bij een oplossing zijn.'
De impasse duurt al 119 dagen en zolang de clubs en spelers geen akkoord hebben over de verdeling van de miljarden dollars aan inkomsten, kan de competitie niet beginnen. Het nieuwe NBA-seizoen zou op 1 november beginnen, maar is al met 2 weken uitgesteld.
Beide partijen spraken de hoop uit dat binnen enkele dagen een overeenkomst op tafel kan liggen. In dat geval kan de competitie spoedig beginnen en zou het zelfs mogelijk zijn om de clubs nog een volledig seizoen van 82 wedstrijden te laten spelen. 'Het wordt krap, maar het kan', aldus Fisher.
De twist spitst zich toe op de verdeling van geld. Afgelopen seizoen ging 57 procent van de 4,3 miljard dollar aan inkomsten naar de spelers. De clubs willen een 50-50 verdeling, de spelers eisen in elk geval 52,5 procent. (ANP/Redactie)
quote:I think we're within reach and within striking distance of getting a deal," Hunter said. "It's just a question of how receptive the NBA is and whether or not they want to do a deal."
Asked when the significant move would happen, Hunter noticed Stern sitting in the back of his press conference and said to ask the commissioner.
"Tomorrow!" Stern yelled out.
"There are no guarantees that we'll get it done, but we're going to give it one heck of a shot tomorrow," Stern said a few minutes later in his press conference. "I think that Billy and the union's negotiators feel the same way. I know that ours do."
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef TheGOAT het volgende:
Als er maar ChristmasDay games zijn, kerst is niet compleet zonder 's avonds/'s nachts NBA premier match-ups te kijken!
quote:The NBA announced today that it has canceled all games through November 30 because a new collective bargaining agreement has not been reached with the National Basketball Players Association.
"We share the frustrations of our fans, partners, and those who rely on our game for their livelihoods,” NBA Deputy Commissioner Adam Silver said. “We remain committed to reaching an agreement that's fair for both the teams and the players and allows for the long-term growth of our game.”
Het geld dat ze normaal hadden moeten krijgen in deze periode gaat naar deze mensen, dat zou nog een een initiatief zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:45 schreef Droopie het volgende:
ik ga ervan uit dat de kaartjesknippers, drankverkopers etc dit als bijbaan doen. Anders kan dat salaris van die.spelers dit jaar naar die mensen. 25 mil verdienen en dan zeuren dat je 2,5 moet inleveren.
Wat te denken van hotels in de steden? Taxi's? Toerisme? Parkeergelegenheden? Sport-bars? Bookmakers? Etc. etc.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:45 schreef Droopie het volgende:
ik ga ervan uit dat de kaartjesknippers, drankverkopers etc dit als bijbaan doen. Anders kan dat salaris van die.spelers dit jaar naar die mensen. 25 mil verdienen en dan zeuren dat je 2,5 moet inleveren.
Miss wel ff kijkenquote:Op zondag 6 november 2011 20:56 schreef D-Wade het volgende:
Woensdag Deron Williams in Leiden met Besiktas voor de Eurochallenge() !!!!
Ik ben erbijquote:Op zondag 6 november 2011 20:56 schreef D-Wade het volgende:
Dit klinkt niet echt goed. Klinkt puur als een dreigement van Stern wat de spelers echt niet gaan pikken.. Weg seizoenquote:
Hij wilde dit jaar comeback in de NBA proberen, maar zal helaas wel nergens een contract kunnen krijgen. 2001 Finals game 1, zal het nooit en te nimmer vergeten.quote:
Goddamnit.quote:Op zondag 6 november 2011 20:56 schreef D-Wade het volgende:
quote:NBA players reject owners' deal, want to negotiate
NEW YORK (AP) -- NBA players made it clear Tuesday: No deal.
No fear of Commissioner David Stern's ultimatum, either.
"The current offer on the table from the NBA is one that we cannot accept," players' association president Derek Fisher said.
Instead, the players said they will ask for another meeting with owners before Stern's Wednesday afternoon deadline -- and sound willing to agree to a 50-50 split of revenues under the right circumstances -- in an attempt to end the lockout and save the season.
In an interview on NBA TV, Stern said that whether he agrees to meet "would be guided by the labor relations committee."
Heb één van z'n mooiste punten nog gefilmdquote:Op woensdag 9 november 2011 23:59 schreef Fukjoeman het volgende:
Prima potje in Leiden
Opgefokte Turkse fans, en uitblinker D-Will.
Moet nog altijd lachen als ik dit bovenaan zie als ik het topic openquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:31 schreef danusz1986 het volgende:
Alleen nog die BRI oplossen en dan is er een deal! Owners doe dan 49-51% offer! Een middenweg lijkt me.
Haha wel lache die Turkse fans.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:59 schreef Fukjoeman het volgende:
Prima potje in Leiden
Opgefokte Turkse fans, en uitblinker D-Will.
Stern heeft een laatste voorstel gedaan, 51-49.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:32 schreef Dos37 het volgende:
Ik las vannacht allemaal details van een agreement op Twitter. Is er nu één?
Ik vind dat echt bullshit altijd. Eigenaren zeggen dat ze verlies maken, daar wil ik al 2 opmerkingen over maken; 1. Vele schijnen dingen (inkomsten) achter te houden, zodat het 'lijkt' alsof ze verlies maken maar dat helemaal niet doen. 2. Het is 9 van de 10 keer hun eigen schuld, omdat ze spelers als Eddy Curry of Jerome James 5-jarige contracten ter waarde van 80-miljoen geven. Die spelers gaan geen nee zeggen daartegen hoor.. Als je kijkt hoeveel slechte contracten er in de NBA zijn of zijn geweest, valt je broek af. Die eigenaren zouden zich daar ook eens mee bezig moet houden, en niet alleen hun GM er naar laten kijken..quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:10 schreef Zwansen het volgende:
Ik begin wel een beetje mijn sympathie voor de spelers aan het verliezen.
Alsof ik en mijn collega's wel het recht hebben op de helft van de winsten van ons bedrijf (terwijl wij al het werk doen).
Lets hope....quote:Op maandag 14 november 2011 10:54 schreef TheGOAT het volgende:
It's do-or-die-time vandaag, de kogel gaat zeer waarschijnlijk vandaag door de kerk!
Als ik het goed begrijp gaat een rechter nu bepalen wat een faire deal zou zijn en dat moeten beide partijen dan maar accepteren. Maar dat duurt meerdere maanden.quote:Op maandag 14 november 2011 20:11 schreef RemcoOcelot het volgende:
Maar ja wat nu, ik neem aan dat de spelers over een jaar ook deze deal niet gaan accepteren. ze kunnen hun geld gewoon in europa of china blijven verdienen.
Helaas ik heb nog het meeste medelijden met de mensen die hun brood verdienen en afhankelijk zijn van de sportquote:Op maandag 14 november 2011 20:12 schreef Greetings het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp gaat een rechter nu bepalen wat een faire deal zou zijn en dat moeten beide partijen dan maar accepteren. Maar dat duurt meerdere maanden.
Dit idd ja..quote:Op maandag 14 november 2011 20:17 schreef RemcoOcelot het volgende:
[..]
Helaas ik heb nog het meeste medelijden met de mensen die hun brood verdienen en afhankelijk zijn van de sport
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:27 schreef PackerNation het volgende:
Ach, ik kan de spelers goed begrijpen, je moet je ook niet laten gebruiken door een stelletje geldwolven.
quote:LOS ANGELES - De spelersvakbond van de Amerikaanse profbasketballers heeft dinsdagavond (lokale tijd) de NBA aangeklaagd.
Beide partijen hebben al maanden een arbeidsconflict. De NBA heeft de geplande competitiestart uit moeten stellen tot 15 december. Waarschijnlijk zal die startdatum nog verder opgerekt worden.
De spelers claimen dat de NBA ze het recht ontzegt om te werken. De aanklacht is gebaseerd op de antitrustwetgeving.
Ze beschuldigen de eigenaren van de teams van het maken van prijsafspraken en het opzettelijk verstoren van de onderhandelingen.
© ANP/NUsport
quote:De raadsman van de spelers denkt dat het proces maanden kan duren. Boies hoopt er een flinke schadevergoeding uit te slepen voor de spelers. De profs willen drie keer het bedrag dat ze zouden hebben verdiend in een seizoen. Dat komt neer op bijna 4,5 miljard euro.
Dat zou echt alles slaan! Niet gaan spelen en vervolgens nog meer verdienen dan als ze wel hadden gespeeldquote:
Als de rechter hiermee akkoord gaat, is dit een harde klap in het gezicht van de basketbalfans...quote:Op woensdag 16 november 2011 13:26 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Dat zou echt alles slaan! Niet gaan spelen en vervolgens nog meer verdienen dan als ze wel hadden gespeeld
Prima. Maar dat geldt toch voor heel veel bedrijven? Ik werk bij een consultantybureau en daar doen de consultants ook al het uitvoerende werk. Kunnen wij dan ook eisen dat we 50% van alle inkomsten krijgen? Ik dacht het niet...Squote:Op dinsdag 15 november 2011 23:30 schreef TheGOAT het volgende:
Het is echt de fout van de eigenaren hoor, wie wil er nou 10% op z'n salaris achteruitgaan (bonussen, whatever.) Als jou baas naar je toekomt, en zegt, ik draai verlies omdat ik slechte investeringen doe, dus jij krijgt 10% minder. Dan zeg je ik snap dat ik in moet leveren, 5 of 6% vind ik zeer redelijk. De baas vind dat belachelijk en zegt, als je nu geen 7% inlevert worden het er hierna 10.
Is het echt de schuld van de spelers? Uiteindelijk zijn het toch de spelers die het spel maken, niet de eigenaren, die vaak geen enkel benul van de sport hebben
Ik snap je redenering, maar het gaat hier sowieso om heeeeeeel veel geld, om die 10% naar beneden, om de eigenaren die schijnen te liegen over hun verlies maken (waardoor ze claimen meer BRI nodig te hebben), etc. Natuurlijk heeft David Stern de league groot gemaakt, is de beste commish van de 4 grote sporten in Amerika. Credit where credit is due. Punt is dat eigenaren zo ontzettend vaak verkeerde beslissingen maken, en ze hierdoor niet diegenen zijn die daarvoor betalen, maar de spelers. Ik snap heel goed dat mensen de spelers greedy vinden, maar ik ben het daar gewoon niet mee eens.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Prima. Maar dat geldt toch voor heel veel bedrijven? Ik werk bij een consultantybureau en daar doen de consultants ook al het uitvoerende werk. Kunnen wij dan ook eisen dat we 50% van alle inkomsten krijgen? Ik dacht het niet...S
Bijna lees ik overal, maar dan ook écht bijna.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:01 schreef Dos37 het volgende:
Lock-out is voorbij. We beginnen op eerste kerstdag
Ik ben game.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:19 schreef BusterPosey het volgende:
Het zou ook tijd worden![]()
Game on![]()
Wordt er bij FOK! ook altijd een NBA fantasy-league georganiseerd, overigens?
Zo ja, kan ik nog meedoen?
Zo nee, is er interesse om een league op te starten?
Vorig jaar was er wel één idd en volgens mij zat daar een mannetje of 8 in, dus is er nog wel plek.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:19 schreef BusterPosey het volgende:
Het zou ook tijd worden![]()
Game on![]()
Wordt er bij FOK! ook altijd een NBA fantasy-league georganiseerd, overigens?
Zo ja, kan ik nog meedoen?
Zo nee, is er interesse om een league op te starten?
Thats mequote:Op zaterdag 26 november 2011 14:09 schreef popolon het volgende:
Eindelijk.
Over Fantasy: Weet niet wie de Commissioner was vorig jaar maar die kan de league 're-newen'.
-edit-
RowanG is het dus. Wie is dat?
Mooi:quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:26 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Thats me
Zal ik straks even doen!
Over 200+ dagen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:13 schreef emokid het volgende:
Wordt er nog gedraft voor dit komend seizoen?
Spurs ookquote:Op donderdag 1 december 2011 00:16 schreef popolon het volgende:
De Celtics moeten juist iets doen aan die veroudering van hun team. Rondo is al twee jaar hun beste speler.....
Dat wil Boston wel ja, maar CP niet wordt gezegd. Hij wil niet tekenen bij een team dat opgebouwd moet worden. Hopelijk heeft ie dan ook door dat ie niets in NY te zoeken heeft..quote:Op woensdag 30 november 2011 23:45 schreef DUK het volgende:
CP3 voor Rondo? Hmmm..poeh hey. Ik weet niet of ik dat wel een goede move van de Celtics (of ben ik nu teveel gehecht aan Rondo)?
Als Boston CP3 krijgt, doen ze Rondo weg, en zullen ze helemaal opnieuw moeten beginnen.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:55 schreef popolon het volgende:
Meer in NY dan in Boston. Of hij moet graag de bejaardensoos willen vermaken.
CP3 heeft zelf al aangegeven geen contract te zullen tekenen bij de Celtics. Hij is na dit seizoen FA.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:02 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Als Boston CP3 krijgt, doen ze Rondo weg, en zullen ze helemaal opnieuw moeten beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |