abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102560357
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:12 schreef D-Wade het volgende:

[..]

Woordjes?
Dude is daar geboren en spreekt beter Italiaans dan de gemiddelde Italiaan...
Hij is gewoon in de VS geboren maar heeft wel zijn jeugdjaren in Italië doorgebracht.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_102685825
Na vanaf is waarschijnlijk het doem scenario een feit! Geen NBA seizoen 2011-2012!
pi_102686273
Ze noemen het zelf een "huge day" als het om de gesprekken gaat, vanavond zullen we weten of we een NBA seizoen zullen hebben of niet.

Zou echt zonde zijn als er een lockout komt, want ik denk dat dit seizoen spelers als Pierce, Allen, Nash, Garnett, Billups voor het laatst op hun niveau zouden kunnen meedoen. Anders is het wel een heel triest einde voor deze spelers.
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:48:00 #104
67174 Dos37
Come on Twente
pi_102688010
Mooi kan LeBron ook geen titel pakken.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_102690189
Dat lukt hem sowieso niet. :P
Every living creature on earth dies alone
pi_102694652
Pau en Marc Gasol gaan naar Barcelona met zijn tweetjes.
Gezellig.
pi_102694942
Ja zullen met Barcelona meetrainen zolang er een lockout zal zijn, lijkt me wel logisch,

Kirilenko gaat naar CSKA als er een lockout komt.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:09:43 #108
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_102703905
Gaan ze ook competitie met Barca spelen?
pi_102706631
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:09 schreef ShaoliN het volgende:
Gaan ze ook competitie met Barca spelen?
Nee alleen trainen
pi_102719438
The players' union and owners met for four hours on Tuesday, but made little to no progress in negotiations, meaning the rest of the preseason will likely be canceled, and that the start of the NBA regular season is now in serious jeopardy.
No future meetings have been scheduled at this point and Billy Hunter and Derek Fisher said the next meeting could happen "a month from now." The owners agreed to go from getting 46 percent of basketball related income to 47 percent, while the players want no less than 53 percent. In other words, they're still miles apart. Paychecks for players will start being missed on Nov. 15, and union decertification could be the next step in this process. Until the two sides come closer to a 50-50 split of the current (and not "new" BRI), the lockout is going to continue.
pi_102719649
Gierig volk.
pi_102721769
News: The NBA announced today that the entire 114-game preseason schedule has been canceled because a new collective bargaining agreement has not been reached with the National Basketball Players Association.

Word steeds slechter
pi_102721848
GVD ik zie het somber in. Maar als hier al wordt gesproken van mogelijk het hele seizoen cancellen, waarom zou er dan uberhaupt OOIT nog gebasketballed worden? Als ze in een heel jaar niet tot overeenstemming komen, waarom dan wel na bijv. 2 jaar? Dan zit het echt muurvast en wordt het steeds moeilijker voor 1 partij om uiteindelijk toch nog toe te geven.
pi_102722635
Simpel: Omdat spelers blut raken en ingeven. Dat was vorige keer zo, dat is overal zo. Dan krijg je een deal waarin de eigenaars compromissen sluiten (of de spelers hun zin geven) op punten die zij toch niet belangrijk vinden, en de écht belangrijke zaken gaan 'in favor' van de eigenaars.
pi_102722765
quote:
We went back to our group to, in essence, discuss and try to sell that concept in or see if it was acceptable," Silver said. "While we were in the process of doing that, they came back to us and said that was unacceptable. A 50/50 split of all BRI was unacceptable to the players."
Ongelooflijk. Ik weet niet wat die spelers van plan zijn, maar als je al niet akkoord gaat met een 50/50 split dan ben je in mijn ogen gewoon echt greedy.
pi_102724297
50/50 is een flinke stap terug voor de spelers hoor.
pi_102724305
En dan nog ander nieuws:
quote:
Basketballer Gadzuric naar China

NEW JERSEY - Dan Gadzuric vervolgt zijn basketballoopbaan in China.
De 33-jarige international van Oranje gaat aan de slag bij Jiangsu, maakte hij via Twitter bekend.

Gadzuric tekent een lucratief contract bij de nummer vier van de afgelopen jaargang. De center verbindt zich tot het einde van het seizoen aan Jiangsu.

Gadzuric speelde negen jaar lang in de NBA. Hij kwam tot vorig seizoen uit voor New Jersey Nets. Eerder basketbalde Gadzuric bij Golden State Warriors en Milwaukee Bucks.

De Nederlander zat de afgelopen jaren vaker dan hem lief was op de bank. Hij kwam in het vorige seizoen 42 maal in actie in de NBA, waarin hij gemiddeld iets minder dan drie punten maakte.

In totaal speelde Gadzuric 525 wedstrijden in de beste basketbalcompetitie ter wereld.

Interlandcarrière

De Nederlander met Servische roots besloot twee maanden geleden om zijn interlandcarrière weer op te pakken. Gadzuric kwam lange tijd niet uit voor het Nederlands elftal, maar wilde Oranje helpen in de belangrijke kwalificatiereeks.

Nederland speelde tegen Luxemburg, Oostenrijk en Letland om promotie naar de A-divisie en werd tweede in de poule.

pi_102724430
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:37 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
50/50 is een flinke stap terug voor de spelers hoor.
Helemaal met je eens, maar volgens mij verdienen ze toch al aardig daar in de NBA.
En als ze zo voet bij stuk houden, is er straks geen seizoen. Krijgen ze dus helemaal niets.
Wat ik allemaal heb gelezen en gezien en gehoord, vind ik het vooral van de spelersbond een wel heel starre houding.
pi_102724583
Ik ben benieuwd wat de geroutineerde ervan vinden, aangezien sommige spelers zomaar zouden kunnen stoppen door deze lockout.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:40:32 #120
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_102728221
Als ze van 57% naar 53/54% gaan, wat de vakbond heeft voorgesteld vind ik dat al een behoorlijk loonoffer wat ze maken.
Maar de eigenaren blijven vasthouden aan 50%, die hebben zich nog niet flexibel opgesteld.
Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
pi_102729001
Ja daar heb je wel gelijk.
Ze geven natuurlijk een behoorlijk loonoffer.
Maar in mijn ogen hebben ze gewoon goed geboerd tijdens de vette jaren.

Kijk even daargelaten of de cijfers die de eigenaren op tafel hebben gelegd kloppen of niet, een 50-50 verdeling is toch redelijk vind ikzelf.
Je moet niet vergeten dat alle extra kosten die eventueel gemaakt worden voor extra promotie of acties e.d. geheel voor rekening komen van de eigenaren. Met andere woorden, de spelers delen wel in de winsten, maar niet in de kosten. Ik begrijp in ieder geval wel het standpunt van de eigenaren in deze.
pi_102729426
Ik denk dat ze 53/47 wel kunnen verkopen, misschien zelfs 52.
pi_102738675
50/50 moet het gewoon worden, vrees dat 53/47 voor beide partijen geen uitkomst is.
Maar als je ziet dat zelfs de niet-bepalende spelers echt tientallen miljoenen per jaar binnen hengelen, is dat toch wel riant.
Maarja probleem is dat beide partijen zichzelf zien als de spil in het verhaal. Beide denken ze dat ze de beste onderhandelingspositie is. En feitelijk is dat natuurlijk ook zo, en zijn wij als kijkers de grootste verliezers.

Ik snap vooral niet dat spelers als Fisher, Garnett en andere oudjes zo erg vijandig zijn.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_102766349
Ken Berger of CBSSports.com tweeted Wednesday morning that "The table is set for a deal to be agreed to by Sunday. If either side messes it up, inexcusable."
Meanwhile, Marc J. Spears of Yahoo! Sports seemed to echo that sentiment when he tweeted that David Stern and Billy Hunter "will talk over the weekend without antics and get down to it." While none of this sets anything in stone, and there remain no guarantees, it's clear that this weekend represents a crucial juncture in NBA labor talks. Source: Ken Berger on Twitter Oct 5

Ken Berger reported late Tuesday night that the players and owners are just $80 million apart annually in CBA negotiations, with the owners informally offering players 49% of BRI and the players informally countering with 51% of BRI.
Those are both guaranteed amounts of BRI and include the opportunity for the players to earn another 2% if the league does well. The owners have staked out a position so ridiculous that their offer of 50% (49% min, 51% max) of BRI to the players will appear to the casual observer as fair. However, this will be the worst CBA negotiated by the NBPA in the past 28 years, and it comes at a time when basketball is (was?) at an apex of popularity. Because they've already given back enough money to cover 2/3 of the owners' alleged losses, the players could very well surprise us and not give back anymore, and if the owners insist on any system changes that lowers these numbers that could also torch a deal. But being just $80 million apart is cause for optimism, and as long as there are no snafus, this is a closeable gap. More than half of league insiders believe it can be covered. Frankly, with how weak the NBPA is we're surprised they didn't take today's offer.
pi_102796522
CBS' Ken Berger continues to speculate that the players' union and owners could meet again on Sunday, and aren't far from working out a deal.
Thursday is as quiet as both sides have been during the lockout, but in addition to Berger, ESPN's Ric Bucher also has a positive outlook on the situation. This is a much different vibe than we got after Tuesday's disastrous meeting and we're starting to agree that the season can still be saved. Look for Sunday to be a huge day, and if things go well we could easily still be treated to a full season of NBA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')