abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103068336
quote:
"Each side is going to meet with the mediator on Monday, and if there's a breakthrough, it's going to come on Tuesday," Stern said in an interview for NBA TV. "And if not, I think that the season is really going to potentially escape from us, because we aren't making any progress ... how many times does it pay to keep meeting, and to have the same things thrown back at you? We're ready to sit down and make a deal. I don't believe that the union is. Hopefully by Tuesday, aided by the mediator, they'll be ready to make a deal. Certainly I'll bring my owners ready to make a deal."
Benieuwd of de mediator iets kan betekenen. De spelers zijn volgens mij nog niet echt bereid om nog meer water bij de wijn te doen.
Als dat ook na het weekend zo blijft dan zeg ik: Let it blow up in their faces.
Every living creature on earth dies alone
pi_103104891
Duuusss wanneer gaat het weer beginnen?? Lebron bezoekt liverpool, kobe speelt in italie en dwade twittert erop los... Kut lockout :(
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 02:27:33 #153
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_103104938
Vanochtend was Stern op ESPN radio. Kunt zeggen wat je wilt maar hij draait er niet omheen.

Reken maar niet op games voor 2012, ik zou me vast voorbereiden op de draft en seizoen 2012/2013. :Y
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_103104966
Serieus??? :(

Had zo gehoopt op totale dominatie van Miami HEAT!!!!!
pi_103104988
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 02:27 schreef popolon het volgende:
Vanochtend was Stern op ESPN radio. Kunt zeggen wat je wilt maar hij draait er niet omheen.

Reken maar niet op games voor 2012, ik zou me vast voorbereiden op de draft en seizoen 2012/2013. :Y
Maakt de Raptors' pick #5 Valanciunas alleen maar beter.
  zondag 16 oktober 2011 @ 03:47:50 #156
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_103138551
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 02:27 schreef popolon het volgende:

De Amerikanen gooien bijkans hun medaillekansen in Londen weg.

De schuldvraag kun je daarnaast niet antwoorden, daarvoor lopen de daders overal en nergens rond...
pi_103224081
Hahaha, ESPN maakt zich weer eens belachelijk.
In hun NBA rankings is Kobe op de 7de plaats geeindigd.
En meteen staat twitter bol van berichten hierover.

Ik ben een Laker fan. Al jaren. En eigenlijk maakt het niet eens uit waar Kobe staat in de espn rankings. Het zal hem ook weinig interesseren denk ik.
De 6 mensen die boven hem zijn geeindigd hebben met elkaar 2 kampioensringen.
Kobe heeft er een handvol.

Vandaag een (waarschijnlijk) beslissende dag in de gesprekken mbt de lockout.
Benieuwd welke koppen we morgenvroeg op de diverse nba sites zullen vinden.
pi_103227172
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 08:37 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Hahaha, ESPN maakt zich weer eens belachelijk.
In hun NBA rankings is Kobe op de 7de plaats geeindigd.
En meteen staat twitter bol van berichten hierover.

Ik ben een Laker fan. Al jaren. En eigenlijk maakt het niet eens uit waar Kobe staat in de espn rankings. Het zal hem ook weinig interesseren denk ik.
De 6 mensen die boven hem zijn geeindigd hebben met elkaar 2 kampioensringen.
Kobe heeft er een handvol.

Vandaag een (waarschijnlijk) beslissende dag in de gesprekken mbt de lockout.
Benieuwd welke koppen we morgenvroeg op de diverse nba sites zullen vinden.
Niemand zal ook ontkennen dat Kobe van de actieve spelers op dit moment de grootste speler zal zijn, als ze NU zouden stoppen.

Vandaag weer een 'crucial day' aldus Stern. Het zal me benieuwen.
pi_103249639
Het lullige van de lockout is dat het voor het gros van de eigenaren en spelers wel meevalt, bij hun blijft de kachel wel branden. Maar voor al die verkopers, kaartjesknippers en fanshopmedewerkers betekent het gewoon dat ze geen inkomen hebben. Dat zijn de echte slachtoffers.
Jesus saves but death prevails.
pi_103268011
Na 16 uur vergaderen nog niets concreets.
Deze morgen weer verder met vergaderen.

Ik zou nba 2K12 kopen, dan kun je in ieder geval doen alsof er een compleet seizoen is. ;)
pi_103270372
According to Ken Berger of CBS Sports, league sources have indicated that players would accept a 52 percent share of BRI, while owners would be willing to give the players 51 percent.
Mediation began at 10 A.M. EST between the two sides today, and David Stern has already labeled today's session as a major turning point in where we go from here. Stay tuned for any and all updates that emerge from the meeting between the two parties today.

Terwijl ik dit gister wel hopefull news vond!
pi_103292806
Heeft iemand hier ervaring met Slam Magazine?
pi_103313655
Slam wel een aantal keren gelezen.
Zeer ok ^O^

Lockout duurt voort
quote:
A second lengthy day of mediation between the NBA's owners and locked-out players ended Wednesday without a deal, but talks are scheduled to resume Thursday, federal mediator George Cohen said.

A third day of talks is set to begin at 2 p.m. ET. The league's board of governors was meeting Wednesday night and Thursday morning.
pi_103359598
helaas...

GAME OVER :(

NBA talks between the league and union broke off Thursday evening, after three days of intervention by federal mediator George Cohen failed to end the 112-day lockout.

We were unable to bridge the gap that separates the two parties," said Deputy NBA Commissioner Adam Silver, with Commissioner David Stern home with the flu. "We're saddened on behalf of the game."

No meetings have been scheduled.
pi_103359723
Achja, dan maar eurobb.. Als een nl club een lebron kan halen :D
  Redactie Sport vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:53:25 #167
218273 crew  JayJay8
pi_103364095
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 03:29 schreef zeebeschuit het volgende:
helaas...

GAME OVER :(

NBA talks between the league and union broke off Thursday evening, after three days of intervention by federal mediator George Cohen failed to end the 112-day lockout.

We were unable to bridge the gap that separates the two parties," said Deputy NBA Commissioner Adam Silver, with Commissioner David Stern home with the flu. "We're saddened on behalf of the game."

No meetings have been scheduled.
Zucht ;(
pi_103491524
Nu gaan er al geruchten dat enkele sterren van de NBA een korte exhibition worldtour gaan doen.
Ze schijnen dan ook naar Londen te komen. Dat wordt een run op de kaartjes...
quote:
Details of the six-game, four-continent exhibition tour by NBA players set to begin at the end of October have not been finalized, but 14 of the 18 players approached have contractually committed to the tour, sources said, and deals with all 18 are expected to be completed Sunday night.
pi_103622845
quote:
Schot in onderhandelingen NBA

NBA-commissaris Adam Silver. ©AFP
UPDATE Een oplossing in het slepende arbeidsconflict in het Amerikaanse profbasketbal lijkt nu toch in het verschiet te liggen. Clubeigenaren en spelersvakbond kwamen vandaag positief uit een onderhandelingsronde van 15 uur. 'Er is vooruitgang geboekt', zei vakbondsvoorzitter Derek Fisher. 'Maar ik kan nog niet inschatten hoe dicht we bij een oplossing zijn.'

De impasse duurt al 119 dagen en zolang de clubs en spelers geen akkoord hebben over de verdeling van de miljarden dollars aan inkomsten, kan de competitie niet beginnen. Het nieuwe NBA-seizoen zou op 1 november beginnen, maar is al met 2 weken uitgesteld.

Beide partijen spraken de hoop uit dat binnen enkele dagen een overeenkomst op tafel kan liggen. In dat geval kan de competitie spoedig beginnen en zou het zelfs mogelijk zijn om de clubs nog een volledig seizoen van 82 wedstrijden te laten spelen. 'Het wordt krap, maar het kan', aldus Fisher.

De twist spitst zich toe op de verdeling van geld. Afgelopen seizoen ging 57 procent van de 4,3 miljard dollar aan inkomsten naar de spelers. De clubs willen een 50-50 verdeling, de spelers eisen in elk geval 52,5 procent. (ANP/Redactie)
Fingers crossed :)
pi_103628054
Klinkt weer een stuk beter opeens :)
Zeker het feit dat Stern zonder dat er naar werd gevraagd zelf expliciiet over een 82 game season begon :)
pi_103647939
Vandaag zijn ze weer bezig, maar over de 50-50/53% is nog steeds niet gesproken... Gok dat het nog wel 3, 4 weken duurt helaas. Als er maar ChristmasDay games zijn, kerst is niet compleet zonder 's avonds/'s nachts NBA premier match-ups te kijken!
Only the strong survive
pi_103654805
Adrian Wojnarowski of Yahoo! wrote on Twitter that there are several signs the lockout could be on the verge of ending, including team executives cancelling scouting trips and preparing for free agency.
He also said that agents are starting to get involved with teams regarding free agents, and while this is all very good news, it's important to remember that it could fall apart once they meet in large groups instead of small ones. And while there's still some hope at getting in 82 games, that seems like a stretch to us especially as the owners would call it a victory if they didn't have to pay the players for a full season. In any case, the level of optimism hasn't been this high yet. The two small groups are still in meetings in New York as of now.
pi_103658493
Zou het dan eindelijk voorbij zijn?
Of is Stern gewoon weer over enthousiast?

quote:
I think we're within reach and within striking distance of getting a deal," Hunter said. "It's just a question of how receptive the NBA is and whether or not they want to do a deal."

Asked when the significant move would happen, Hunter noticed Stern sitting in the back of his press conference and said to ask the commissioner.

"Tomorrow!" Stern yelled out.

"There are no guarantees that we'll get it done, but we're going to give it one heck of a shot tomorrow," Stern said a few minutes later in his press conference. "I think that Billy and the union's negotiators feel the same way. I know that ours do."

Redactie Sport vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:11:47 #174
218273 crew  JayJay8
pi_103662044
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef TheGOAT het volgende:
Als er maar ChristmasDay games zijn, kerst is niet compleet zonder 's avonds/'s nachts NBA premier match-ups te kijken!
pi_103697048
quote:
The NBA announced today that it has canceled all games through November 30 because a new collective bargaining agreement has not been reached with the National Basketball Players Association.

"We share the frustrations of our fans, partners, and those who rely on our game for their livelihoods,” NBA Deputy Commissioner Adam Silver said. “We remain committed to reaching an agreement that's fair for both the teams and the players and allows for the long-term growth of our game.”
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_103697601
Alleen nog die BRI oplossen en dan is er een deal! Owners doe dan 49-51% offer! Een middenweg lijkt me.
pi_103708019
Lol 'alleen de BRI oplossen', is wel hét probleem waar al 2 jaar over gediscuseerd wordt. Zonder het BRI-geschil zou er geen lockout geweest zijn..
Only the strong survive
pi_103754662
ik ga ervan uit dat de kaartjesknippers, drankverkopers etc dit als bijbaan doen. Anders kan dat salaris van die.spelers dit jaar naar die mensen. 25 mil verdienen en dan zeuren dat je 2,5 moet inleveren.
Hell To The Liars
pi_103754930
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 19:45 schreef Droopie het volgende:
ik ga ervan uit dat de kaartjesknippers, drankverkopers etc dit als bijbaan doen. Anders kan dat salaris van die.spelers dit jaar naar die mensen. 25 mil verdienen en dan zeuren dat je 2,5 moet inleveren.
Het geld dat ze normaal hadden moeten krijgen in deze periode gaat naar deze mensen, dat zou nog een een initiatief zijn ^O^
pi_103755096
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 19:45 schreef Droopie het volgende:
Wat te denken van hotels in de steden? Taxi's? Toerisme? Parkeergelegenheden? Sport-bars? Bookmakers? Etc. etc.

Gaat om zoveel geld. Als je als stad als enige attractie een NBA-team hebt... Dan zal het een hele zure tijd worden en zeker banen gaan kosten ja.
pi_103755832

Laat toch maar even zien hoe mooi de NBA is.

En dan gooi ik er ook maar een filmpje bij van "Pistol" Pete Maravich.
Oude beelden, maar wat een klasse had die man.

[ Bericht 33% gewijzigd door TheFastOne op 30-10-2011 20:28:36 ]
pi_103766532
Aah Dirk, zag gister nog finals game 2, het 4th quarter, heerlijk
Only the strong survive
  zondag 6 november 2011 @ 02:21:07 #183
155103 Reanimation
Golden State!
pi_104020873
Voor mensen die wat 'NBA' Basketball willen zien:

http://www.ustream.tv/WeBelieveVsDubsGame

Charity Game tussen het 'We Believe Team' van de Warriors tegen de huidige Golden State Warriors. Enjoy ;)
pi_104049758
Woensdag Deron Williams in Leiden met Besiktas voor de Eurochallenge( :') ) !!!! :D
  Redactie Sport zondag 6 november 2011 @ 21:02:25 #185
218273 crew  JayJay8
pi_104050163
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 20:56 schreef D-Wade het volgende:
Woensdag Deron Williams in Leiden met Besiktas voor de Eurochallenge( :') ) !!!! :D
Miss wel ff kijken
pi_104050853
quote:
Ik ben erbij *O*

[ Bericht 8% gewijzigd door TheFastOne op 06-11-2011 22:09:51 ]
pi_104058478
Donderdag hertentamen, anders was ik er wel geweest :(
Only the strong survive
pi_104068808
quote:
Dit klinkt niet echt goed. Klinkt puur als een dreigement van Stern wat de spelers echt niet gaan pikken.. Weg seizoen :'(
pi_104073483
Speelt Iverson ook nog bij Besiktas ?
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_104075456
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:50 schreef DJWeisz het volgende:
Nope, volgens mij zit-ie ergens in China of niet onder contract
pi_104077840
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:50 schreef DJWeisz het volgende:
Hij wilde dit jaar comeback in de NBA proberen, maar zal helaas wel nergens een contract kunnen krijgen. 2001 Finals game 1, zal het nooit en te nimmer vergeten.
Only the strong survive
pi_104112819
quote:
Goddamnit.
Maanden geleden mijn vriendin voor haar verjaardag kaartjes gekocht voor het concert van Rihanna.
Woensdag kan ik dus niet naar Leiden....
pi_104155898
quote:
NBA players reject owners' deal, want to negotiate

NEW YORK (AP) -- NBA players made it clear Tuesday: No deal.

No fear of Commissioner David Stern's ultimatum, either.

"The current offer on the table from the NBA is one that we cannot accept," players' association president Derek Fisher said.

Instead, the players said they will ask for another meeting with owners before Stern's Wednesday afternoon deadline -- and sound willing to agree to a 50-50 split of revenues under the right circumstances -- in an attempt to end the lockout and save the season.

In an interview on NBA TV, Stern said that whether he agrees to meet "would be guided by the labor relations committee."

pi_104187975
Prima potje in Leiden :P

Opgefokte Turkse fans, en uitblinker D-Will.
pi_104188092
Ah ik zat te checken of ik straks in Amerika naar een NBA wedstrijd kon maar zag dat er heel November geen matches waren. Zie in dit topic nu waarom dus. Jammer.
pi_104191637
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 23:59 schreef Fukjoeman het volgende:

Heb één van z'n mooiste punten nog gefilmd :9 upload ik vanmiddag wel.

En dat dat klasseverschil, schrijnend :')
pi_104192230
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 02:31 schreef danusz1986 het volgende:
Alleen nog die BRI oplossen en dan is er een deal! Owners doe dan 49-51% offer! Een middenweg lijkt me.
Moet nog altijd lachen als ik dit bovenaan zie als ik het topic open :') De ´hard´ salary cap, luxury tax is nog niet eens over gesproken, dat moet nog komen als de BRI besloten is (of in samenhang met elkaar natuurlijk, maar lol, alleen nog die BRI oplossen)
Only the strong survive
  Redactie Sport donderdag 10 november 2011 @ 11:39:01 #198
218273 crew  JayJay8
pi_104196099
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 23:59 schreef Fukjoeman het volgende:

Haha wel lache die Turkse fans.
pi_104196139
Jaja dat weten we nu wel! Ik baal er gewoon van dat het zo'n politiek gedoe is allemaal terwijl ze financieel niks te klagen hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')