Miss wel ff kijkenquote:Op zondag 6 november 2011 20:56 schreef D-Wade het volgende:
Woensdag Deron Williams in Leiden met Besiktas voor de Eurochallenge() !!!!
Ik ben erbijquote:Op zondag 6 november 2011 20:56 schreef D-Wade het volgende:
Dit klinkt niet echt goed. Klinkt puur als een dreigement van Stern wat de spelers echt niet gaan pikken.. Weg seizoenquote:
Hij wilde dit jaar comeback in de NBA proberen, maar zal helaas wel nergens een contract kunnen krijgen. 2001 Finals game 1, zal het nooit en te nimmer vergeten.quote:
Goddamnit.quote:Op zondag 6 november 2011 20:56 schreef D-Wade het volgende:
quote:NBA players reject owners' deal, want to negotiate
NEW YORK (AP) -- NBA players made it clear Tuesday: No deal.
No fear of Commissioner David Stern's ultimatum, either.
"The current offer on the table from the NBA is one that we cannot accept," players' association president Derek Fisher said.
Instead, the players said they will ask for another meeting with owners before Stern's Wednesday afternoon deadline -- and sound willing to agree to a 50-50 split of revenues under the right circumstances -- in an attempt to end the lockout and save the season.
In an interview on NBA TV, Stern said that whether he agrees to meet "would be guided by the labor relations committee."
Heb één van z'n mooiste punten nog gefilmdquote:Op woensdag 9 november 2011 23:59 schreef Fukjoeman het volgende:
Prima potje in Leiden
Opgefokte Turkse fans, en uitblinker D-Will.
Moet nog altijd lachen als ik dit bovenaan zie als ik het topic openquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:31 schreef danusz1986 het volgende:
Alleen nog die BRI oplossen en dan is er een deal! Owners doe dan 49-51% offer! Een middenweg lijkt me.
Haha wel lache die Turkse fans.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:59 schreef Fukjoeman het volgende:
Prima potje in Leiden
Opgefokte Turkse fans, en uitblinker D-Will.
Stern heeft een laatste voorstel gedaan, 51-49.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:32 schreef Dos37 het volgende:
Ik las vannacht allemaal details van een agreement op Twitter. Is er nu één?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |