Hij is meer voor de komische noot..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:40 schreef Sasman het volgende:
Schaquille O'Neal wordt NBA-commentator!
Weet niet wat ik er van vind...Positief is dat hij wel weet over wat hij praat maar toch?
Craig Sager... nuff saidquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:52 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
TNT is een al komisch.
Barkley, Kenny en EJ zijn sowieso al fantastisch om naar te kijken.
Alleen als er een lockout isquote:Op zondag 17 juli 2011 16:42 schreef Cani het volgende:
Het is zeker.... Deron Williams naar Turkse club Besiktas
TNT ja hahaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:01 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Craig Sager... nuff said
of zit hij bij ESPN.. ik weet het niet meer :p
Ja weet ik, hij gaat alleen als er daadwerkelijk niet gespeeld wordtquote:
Ja dat wel maarja dit is beter dan afgelope seizoen.... Wie wil Toronto Craptors vs New Jersey nou zien?!quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:24 schreef zeebeschuit het volgende:
Waarom shippen ze altijd dat graf New Jersey naar hier. Echt niemand wil dat brok ellende zien spelen.
Deron Williams vs Dwight Howard zou ik graag geld voor neertellen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:04 schreef Cani het volgende:
[..]
Ja dat wel maarja dit is beter dan afgelope seizoen.... Wie wil Toronto Craptors vs New Jersey nou zien?!
Paar dagen terug las ik juist dat geld geen probleem wasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:31 schreef zeebeschuit het volgende:
1 miljoen per maand maar de club heeft wel financiele problemenLijken de grieken wel daar.
Nice.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:29 schreef Doublepain het volgende:
lol d williams en kobe naar besiktas??
Staat op nu.nl
Eigenlijk zou het best wel leuk zijn als Artest totaal geen defense gaat spelenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:19 schreef DJWeisz het volgende:
Artest naar Engeland waarschijnlijk, voor de Jets zou hij gaan spelen ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |