Dankequote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:39 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
http://www.demorgen.be/dm(...)igt-lockout-af.dhtml
Hij mag helemaal niet reageren op de aanbiedingen, want dan is er contact tussen hem en de franchise. Reageren mag volgens mij pas na de lock-out, anders staan er behoorlijke boetes en schorsingen op. Dus waarom zou 'ie het niet allebei doen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:48 schreef Sasman het volgende:
Dj Mbenga heeft aanbiedingen van Knicks en Lakers. Maar door de lock-out is er ook een kans dat hij terug in Europa komt spelen om zijn "niveau" en conditie op peil te houden.
CONGOquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1676520/2/25#99126303]woensdag 6 juli 2011 21:04
[..]Dj Mbenga heeft aanbiedingen van Knicks en Lakers. Maar door de lock-out is er ook een kans dat hij terug in Europa komt spelen om zijn "niveau" en conditie op peil te houden.
Turkse competitie is nice, is Iverson trouwens nog bij Besiktas?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:09 schreef Colplay het volgende:
Deron Williams zou een akkoord hebben met Besiktas om daar te gaan spelen zo lang er een lockout is.
Begrijpelijk, toch jammer. Als die toch eens zonder al die blessures kon spelen zou het een vd meest dominante centers ooit zijn. Maar er was altijd wel wat.quote:
Ben benieuwd hoe het zal opgevangen wordt in China. Daar is natuurlijk wel 'hun sterspeler' weg.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Begrijpelijk, toch jammer. Als die toch eens zonder al die blessures kon spelen zou het een vd meest dominante centers ooit zijn. Maar er was altijd wel wat.
Zullen ze hun hoop moeten vestigen op YI Jianlian..quote:Op maandag 11 juli 2011 22:23 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het zal opgevangen wordt in China. Daar is natuurlijk wel 'hun sterspeler' weg.
Zijn super nice, mooiere kleuren dan ik had verwacht en zitten heerlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:43 schreef TheFastOne het volgende:
Hoe zijn die NY jerseys? Ik wil een Stoudemire![]()
En waar gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |