Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister Sm1th (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
DANNYDEKO (DannyDeKo)
mathijs93 (Kamikazie)
The Vital (Shadeauw)
innerbattle (Bonzoo)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
EliteXXL (Fenomeno)
Ik vond ze allebei een beetje tegenvallen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:51 schreef Santello het volgende:
CDM moet ik IF86 Cambiasso of IF83 Motta van inter halen?
Zijn allebei even duur.
Inler!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:51 schreef Santello het volgende:
CDM moet ik IF86 Cambiasso of IF83 Motta van inter halen?
Zijn allebei even duur.
Zijn ze het uberhaupt waard? Heb nu Rossi van Roma normal.
Als ik deze haal moeten wederom de Maicon normal en Balzaretti IF 83 wachten
SIF Inler ja is mijn meningquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Stijn is een baas hoor, ik denk dat hij grootse dingen kan bewerkstelligen met FC Zolderkamer, ik heb er alle vertrouwen in
Dudeweiser heeft Vandieren nog niet ontmoet, dat is de baas van FC Zolderkamerquote:
FIFA 12 (Special Edition)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:44 schreef LinQ het volgende:
Even wat anders bij Zavvi kun je nu de special edition van Fifa 12 pre orderen voor ¤48,95 (zowel ps3 als 360). Geen idee wat er special is aan deze edition maar lijkt me op zich een nette prijs
http://www.zavvi.nl/elysium.search?searchFilters=&search=fifa+12
Zit alleen hier mee: Beschikbaarheid: Pre-order nu voor verzendingop 30 September 2011quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:07 schreef Neraice het volgende:
Zavvi is zeker te vertrouwen. UK winkel levert binnen een week, NL geen ervaring mee.
Kut Comic Sans
Ja dat klopt, zavvi.nl houdt 10-15 dagen aan voor je het binnen hebt. Ik heb een tijd terug mafia directors edition (incl. alle DLC) voor ¤17,95 gekocht bij zavvi.nl en had hem met 7 dagen in de bus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zit alleen hier mee: Beschikbaarheid: Pre-order nu voor verzendingop 30 September 2011
Dan word die de 30 verzonden, maar dat is dan uit de uk?? dan heb je hem dus pas aantal dagen later?
En ja comic sans is echt kut
Nicequote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:08 schreef jpg97 het volgende:
Mijn squad nu:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#hKOV0dlbba7dQ
OP niet gelezen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:50 schreef vanpers het volgende:
Staat er nou nergens een echt goede beginnersguide voor FUT?
Echt een beest. sinds ik Nesta erin heb staan gaan er geen standaard corners of kopballen meer in bij de tegenstanderquote:
Heel leuk altijd die nieuwe features, maar laat ze eerst eens die 100 miljoen miljard bugs fixen die er elke keer weer inzitten (en er niet worden uitgehaald in de loop vh jaar). Ik kan zo 2 A4'tjes volproppen met dingen waar ik me mateloos aan irriteer.quote:
2 a4tjes. Laat eens zienquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:43 schreef laucas het volgende:
[..]
Heel leuk altijd die nieuwe features, maar laat ze eerst eens die 100 miljoen miljard bugs fixen die er elke keer weer inzitten (en er niet worden uitgehaald in de loop vh jaar). Ik kan zo 2 A4'tjes volproppen met dingen waar ik me mateloos aan irriteer.
Niet kunnen connecten met de tegenstander.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Verdedigers die 2 meter terugstappen als je ze selecteerd.
game freezen....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:57 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Niet kunnen connecten met de tegenstander.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:19 schreef Tim86 het volgende:
lol, ik win net mega Duits van iemand vanaf 0-2 naar 3-2 in de laatste 10 minuten, komt hij met dit:
GLITCHER PUSSY YOU GAY NIEDERLANDE NIGGER!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had jij de silver IF? Er is ook een goudenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:26 schreef StijnDa het volgende:
IF Long (silver) en O'shea heb ik wel eens mee gespeeld, dat is het geloof ik![]()
IF Long blonk niet echt uit voor zijn prijs, maar heb er ook niet echt veel mee gespeeld.
Ja maar de gouden paste niet zo goed in mijn silver teamquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had jij de silver IF? Er is ook een gouden![]()
Hij is echt snel
Ik heb eergisteren nog op FUT11info gekeken naar een Iers team, maar het viel allemaal best tegen. Mocht je eraan beginnen, koop dan IF Folan. Gast was de spits in mijn IF MLS team en was onbenullig goed voor een silver.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:24 schreef Tim86 het volgende:
Hebben mensen hier weleens een Iers team gehad of uberhaupt Ierse spelers? Best toffe spelers hebben ze stiekem..en IF Long en IF Keane lijken me helden
Wie is vandieren hier precies?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:29 schreef LinQ het volgende:
Dan zijn we al met twee :p iedereen is offline, zelfs onze held vandieren
Ooh haha dat kan ook...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:31 schreef LinQ het volgende:
Haha dat weet niemand, we denken dattie gewoon gejoined is en niet eens op fok zit
Lol ok...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:42 schreef StijnDa het volgende:
Eerst nog even discussieren of ik mag xboxen
Vandaag trouwens op pad geweest om een kamer te zoeken, al wat leuke dingen gezien![]()
IF keane had ik in mijn 4-1-2-1-2 EPL team op CAM, speelde inderdaad best wel lekkerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:24 schreef Tim86 het volgende:
Hebben mensen hier weleens een Iers team gehad of uberhaupt Ierse spelers? Best toffe spelers hebben ze stiekem..en IF Long en IF Keane lijken me helden
Lol stijn is net online ga jij weg :pquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:45 schreef Rijstbal het volgende:
Zeg maar als jullie er zijn. Ben ff tv kijke
Afhaker...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:47 schreef Dudeweiser het volgende:
vandaag geen fifa voor mij, niet zo zin in
Stick a card upquote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:34 schreef Rijstbal het volgende:
Zal ik mijn team ook ff showenWil alleen nog die IF keeper, Maar die gaat weg voor minimaal 60k
![]()
[ afbeelding ]
Rijst, prik eens een card op de auctionquote:
Die van grasshoppers hebben gele sokken, dat is wel jammer. Van die Turken staat er maar 1 op de trade en dat is de away kit. Ook gele sokken maar dat shirt vind ik wel grappigquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:36 schreef Tim86 het volgende:
Kwam net dit tegen trouwens over Brazil kit lookalikes:
Brasil home kit - grasshoppers away kit
Brasil away kit - MKE ankaragucu home kit
Ze quiten wat minder, maar leggen idd gewoon de controller weg om nog wel coins te krijgenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:40 schreef Leanotsoynus het volgende:
Ik scoorde net 3 keer binnen een aantal minuten, uiteraard is dat fijn. Maar de tegenstander speelde helemaal niet meer verder. Echt heel irritant en onsportief. Ik had dit juist minder verwachten met Ultimate Team.
Wie is dat Boateng?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:56 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/79892862
Toch wel lekker die shotpower 90 en 96 precisie
Die manager is wel een baas trouwens, met zn petquote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:10 schreef psychedelicate het volgende:
Zilveren squads maken is veel te leuk.
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#o1QTJvpLba7rl
ik heb er eenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:22 schreef Neraice het volgende:
Wie had er hier ook alweer een Under 80 squad? Wil ik wel even zien, lijkt me vet om te maken
Spits van 80 is niet echt under 80 hequote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb er een
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#hq4jzinQba7y6
2 miljoen maar toch, das niks!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:20 schreef jpg97 het volgende:
Heb nu een team wat ik redelijk "compleet" vind. Ik zou nog voor IF maicon kunnen gaan, maar dat geld krijg ik never nooit niet...
gaat denk ik niet door haha.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:56 schreef LinQ het volgende:
Als er nog meer zijn wil ik wel meedoen. Invite me dan maarben nu nog even mafia aan het doen.
Pics or it didnt happen!quote:Op zondag 3 juli 2011 00:06 schreef mash_ het volgende:
GOdver![]()
![]()
Ik schiet net met kalou vanaf 2 meter vanaf de middenlijn in het goal
Staat hij niet tussen de highlights
Ik had de afstrap. wilde fakeshot doen maar het ging vekeerd.. schiet die hem er zo innog nooit zo mooi gescoord
Met z'n tweeën op de keeper aflopen en op het laatste moment de bal afspelen. Gaat vaak gepaard met een lofted through ball.quote:
Dus jij schiet dan altijd zelf met de kans om nog te missen? beetje raar vind ik dat als ik eerlijk benquote:Op zondag 3 juli 2011 01:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met z'n tweeën op de keeper aflopen en op het laatste moment de bal afspelen. Gaat vaak gepaard met een lofted through ball.
Nee, ik probeer er langs te gaan met een akka rabona 360 roundhouse kick.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus jij schiet dan altijd zelf met de kans om nog te missen? beetje raar vind ik dat als ik eerlijk ben
fakeshotje en de keeper ligt alquote:Op zondag 3 juli 2011 11:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, ik probeer er langs te gaan met een akka rabona 360 roundhouse kick.
Ik kan er nog steeds niet tegen dat ik hem niet kon opslaanquote:Op zondag 3 juli 2011 00:06 schreef mash_ het volgende:
GOdver![]()
![]()
Ik schiet net met kalou vanaf 2 meter vanaf de middenlijn in het goal
Staat hij niet tussen de highlights
Ik had de afstrap. wilde fakeshot doen maar het ging vekeerd.. schiet die hem er zo innog nooit zo mooi gescoord
hier doet die t gewoon, ik heb nog nooit clubs gedaan, maar me wel aangemeld volgens mij, daar potje doen?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:18 schreef Rijstbal het volgende:
Pff het is al de 3e dag dat ik niet kan Futten. Hij geeft aan dat de EA servers niet beschikbaar zijn.
nu moet je afkickenquote:Op zondag 3 juli 2011 13:18 schreef Rijstbal het volgende:
Pff het is al de 3e dag dat ik niet kan Futten. Hij geeft aan dat de EA servers niet beschikbaar zijn.
kloptquote:Op zondag 3 juli 2011 13:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nu moet je afkickenmaar je kon wel clubben vannacht, dus alleen de FUTservers doen het niet bij jou?
Komt nog welquote:Op zondag 3 juli 2011 13:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik blijf dat vreemd vinden, ik heb er nog nooit last mee gehad
Giovincoquote:Op zondag 3 juli 2011 13:31 schreef Tim86 het volgende:
Italiaantjes maar weer een keer geupgrade
[ afbeelding ]
Linker CAM blijkt de meest discutable positie voor me..Heb nu ook IF Giovinco voor die plek en Menez..
Ook wel een leuk schaduwelftal
[ afbeelding ]
Is in het echt ook de RB van de nationale ploegquote:Op zondag 3 juli 2011 13:53 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Giovinco![]()
![]()
En kan Maggio nog een beetje mee verdedigen?
Kan Matri een beetje koppen?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:31 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Linker CAM blijkt de meest discutable positie voor me..Heb nu ook IF Giovinco voor die plek en Menez..
[ afbeelding ]
80 heading, maar voelt als een stuk beter. Erg sterk in de lucht, maar heb nog weinig met hem gespeeld eigenlijk..als er iets met Cavani was gaf ik hem altijd gewoon een kaart. Wil nu mijn schaduwelftal wat meer laten spelen..stiekem gewoon een erg goede ploeg.quote:
wtf dat is echt niet normaal manquote:Op zondag 3 juli 2011 15:09 schreef brainbird het volgende:
Hehehehe, overall van mijn VP is 98 volgens de leaderboards
Ik zou IF Pastore op de linkerkant zetten..quote:Op zondag 3 juli 2011 13:31 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb hem wel gehad, maar heb op die positie graag veel pace omdat het veredelde wingers zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 15:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zou IF Pastore op de linkerkant zetten..
Kunnen ze denk ik niet zoveel aan doen....quote:Op zondag 3 juli 2011 15:55 schreef Leanotsoynus het volgende:
Hopelijk gaan ze ooit nog iets doen tegen de mensen die op eigen helft blijven spelen als je met een aantal goals voor staat.
Sta sinds de eerste helft al met 4 goals voor, het enige wat mijn tegenstander doet is op eigen helft overspelen..
Rondspelen op eigen helft zonder balverlies is wel kinderlijk eenvoudig..dat kunnen ze wellicht moeilijker maken. Bij de vorige FIFA nooit zo'n last van gehad eigenlijk..quote:Op zondag 3 juli 2011 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kunnen ze denk ik niet zoveel aan doen....
Verschil van dag en nacht en het hangt er vooral af van wat je zoekt..wil je rennen, dribbelen en weinig koppen: Eto'o. Wil je een all-round spits met een dodelijk schot, veel strength en goede kopballen dan moet je voor Cavani gaan.quote:
5-1, ik denk duidelijk genoegquote:Op zondag 3 juli 2011 18:52 schreef Kamikazie het volgende:
Op clubs zag je die columbus tijdje terug echt best vaak, maar hij is wel 100x beter dan dat ding wat we nu hebben ja. Verander maar coach.
Zou ik van jou misschien 3K mogen lenen dan krijg je het morgen ofzo weer terug??? Je mag nee zeggen hoor..quote:Op zondag 3 juli 2011 18:58 schreef laucas het volgende:
lol die columbus zie je echt overal
FUT wil echt niet vandaag, verlies alleen maar van noobs door blunders en daaropvolgende rebounds. Zit me kappot te frustreren dus het is weer even leuk geweest.
Doei FIFA
quote:
Toch bedankt!quote:Op zondag 3 juli 2011 19:03 schreef Kamikazie het volgende:
Jup, anders had ik het je ook wel gegeven
Haha primaquote:Op zondag 3 juli 2011 18:14 schreef StijnDa het volgende:
Ik wil even gebruik maken van mijn manager recht in onze Club![]()
Deze badge past eigenlijk wel een stuk beter bij een eigen Clubs team dan dat Gangwon ding. Op FUT is hij wel bekend, bij Clubs zie je hem echter nooit...
[ [url=http://cdn.www.easportsworld.com/p/e(...)/t687.png]afbeelding[/url] ] Óf [ [url=http://cdn.www.easportsworld.com/p/e(...)12115.png]afbeelding[/url] ]
Poll: Welke badge voor Clubs?
• Columbus Crew
• Gangwon FC
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nope heb hem natuurlijk niet gehackt. Kijk het zit zo, ik heb mijn speler verdediger gemaakt en heeft hij een base van 93 overall. Ik speel een paar potjes career en komt hij in vorm. En de leaderboards neemt de overall van de VP in vorm. De leaderboards geven nu 99 overall aan.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:12 schreef Dudeweiser het volgende:
wtf dat is echt niet normaal manen ik hoop dat je hem niet gehackt hebt?
Zit je op de ps3 of Xbox?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:24 schreef brainbird het volgende:
[..]
Nope heb hem natuurlijk niet gehackt. Kijk het zit zo, ik heb mijn speler verdediger gemaakt en heeft hij een base van 93 overall. Ik speel een paar potjes career en komt hij in vorm. En de leaderboards neemt de overall van de VP in vorm. De leaderboards geven nu 99 overall aan.
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:07 schreef laucas het volgende:
Ik ben in een bui om me complete team weg te geven
Zet maar wat TK dan stuur ik je wel wat via de w-app want ben gequit.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/79987571
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/79987510
Zo maakte ie er nog 2 maar die stonden er niet bij en het is elke wedstrijd zo![]()
Mwah, zo goed ben ik ook weer nietquote:
Niemand voelt zich aangesproken?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:57 schreef KentdeBruin het volgende:
Kan ik die 3K van een andere PS3 gebruiker lenen. Want Laucas reageert opeens niet meer.![]()
Als het aan mij ligt wel, maar je weet hoe dat soms gaat hierquote:Op zondag 3 juli 2011 20:40 schreef Kamikazie het volgende:
Laucas! Melden bij kent!
oke flauw, stijn straks clubs?
Superteamquote:Op zondag 3 juli 2011 20:54 schreef Shadeauw het volgende:
Wat zal ik doen; de volgende teams allemaal verkopen en dan met het geld 1 super team maken, of deze teams houden?
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#dxPVzSOKba0Ry
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#i5dNAPaqba0Rw
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#ezGNmKMJba2H1
Houden. 1 team wordt zo saai imoquote:Op zondag 3 juli 2011 20:54 schreef Shadeauw het volgende:
Wat zal ik doen; de volgende teams allemaal verkopen en dan met het geld 1 super team maken, of deze teams houden?
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#dxPVzSOKba0Ry
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#i5dNAPaqba0Rw
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#ezGNmKMJba2H1
Heb je suggesties?quote:
Dat is ook weer zo... Maar ik betrap mezelf er wel op dat ik toch het meest met 1 team speel (in dit geval het EPL team) en met de andere 2 niet zo veel, en dat is ook weer zo zonde.quote:
Ja, je kan bijv. gewoon wat lekkere spelers bij elkaar gooienquote:
Ik heb nu 12 teams en heb periodes waarin ik er eentje veel gebruik, maar ben ze allemaal weer snel zat en dan ga ik weer met een andere spelen haha. Alleen Denemarken en Rusland gebruik ik amper..die zijn me wat te statigquote:Op zondag 3 juli 2011 20:57 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Heb je suggesties?
[..]
Dat is ook weer zo... Maar ik betrap mezelf er wel op dat ik toch het meest met 1 team speel (in dit geval het EPL team) en met de andere 2 niet zo veel, en dat is ook weer zo zonde.
Niet bij H2Hquote:Op zondag 3 juli 2011 21:14 schreef Tim86 het volgende:
Als iemand quit kan je toch gewoon highlights terug kijken..
Noobs spelen juist met een 4-1-2-1-2 Engels team, dus dat is eerder logischquote:Op zondag 3 juli 2011 21:17 schreef Vork87 het volgende:
Heerlijk vandaag me eredivisie 433 team verkocht zo goed als
En een 41212 Engels team gebouwd wat een wereld van verschil qua spelen, heerlijk
Zelfs voor een noob als moi!
Agbonlahor?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:17 schreef Vork87 het volgende:
Heerlijk vandaag me eredivisie 433 team verkocht zo goed als
En een 41212 Engels team gebouwd wat een wereld van verschil qua spelen, heerlijk
Zelfs voor een noob als moi!
Huh hier krijg ik oude team te zien ?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:23 schreef Vork87 het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gzMOKzcPba587
nopequote:Op zondag 3 juli 2011 21:14 schreef Tim86 het volgende:
Als iemand quit kan je toch gewoon highlights terug kijken..
das toch lachenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:41 schreef Rijstbal het volgende:
ik stond net 2-0 achter. Tegenstander deed uitgebreid de Shhh celebration. Kom ik in de 2e helft terug met 3-2. Daarna nog de 4-2. Toen ging die weg.![]()
Hij zegt: Hacking & cheap goals you fat cunt.
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:41 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/79898318
Netjessssssssssssss
Een vriend van me, op mijn account gisteren.
Hij stuurde me daarna nog:quote:Op zondag 3 juli 2011 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
das toch lachen![]()
terugsturen 'u mad brah?'
![]()
En FUT doet het weer dus?
Spelers zijn nu toch al weg?quote:Op maandag 4 juli 2011 00:02 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
ST
Bronze
Fc Dallas
Wiedeman
MLS
5221
Barca Di Mare
BIN: 3000
Hij zei toch dat hij gequit was? En ik moet nog 1 speler voor mijn silver team. En dat is Marcelo van PSV.quote:
Oh, dat zegt laucas iedere week volgens mijquote:Op maandag 4 juli 2011 00:17 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Hij zei toch dat hij gequit was? En ik moet nog 1 speler voor mijn silver team. En dat is Marcelo van PSV.
In welke opstelling heb je Marcelo nodig dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 00:17 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Hij zei toch dat hij gequit was? En ik moet nog 1 speler voor mijn silver team. En dat is Marcelo van PSV.
Ja, maar ik speel echt veel met dat team. Als ik een beetje improviseer op de bank is het ook nog een viersterrenploeg, wat ook wel handig isquote:Op maandag 4 juli 2011 08:18 schreef Shadeauw het volgende:
Holy fuck Tim.
Wist niet dat je zo veel goeie teams had.
Maar heb je nou serieus Drogba alleen maar voor dat Ivory Coast team gekocht?
Het lijkt me inderdaad wel een heel ziek team ja, beetje jammer dat de verdediging niet helemaal super is (op Touré na dan). En de prijzen voor sommige spelers zijn ook niet echt leukquote:Op maandag 4 juli 2011 08:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar ik speel echt veel met dat team. Als ik een beetje improviseer op de bank is het ook nog een viersterrenploeg, wat ook wel handig is
Negerpower is overrated in deze FIFA
een opstelling met 4quote:Op maandag 4 juli 2011 02:11 schreef laucas het volgende:
[..]
In welke opstelling heb je Marcelo nodig dan?
Hoe kan het dat je twee keer Eriksen hebt?? Maar beide in een andere formatie?quote:Op maandag 4 juli 2011 05:10 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er wel klaar mee qua teams bouwen
silver en gold versie van dezelfde spelerquote:Op maandag 4 juli 2011 10:42 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Hoe kan het dat je twee keer Eriksen hebt?? Maar beide in een andere formatie?
Nee, het is twee keer dezelfde speler. @ Denemarken en @ Eredivisiequote:Op maandag 4 juli 2011 12:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
silver en gold versie van dezelfde speler
Ik zet ze om beurten op de tradepile. Eriksen en Junker..niet ideaal, maar heb er geen last van..zeker nu ik niet meer actief aan het traden ben.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:42 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Hoe kan het dat je twee keer Eriksen hebt?? Maar beide in een andere formatie?
Hij valt me tegen, maar misschien misbruik ik hem ook wel op CDM..quote:Op maandag 4 juli 2011 10:37 schreef Fenomeno het volgende:
Hoe is die IF Montolivo Tim, moet hem nog steeds halen maar moet nog steeds een nieuwe controller halen voor ik weer kan spelen
Staat nu op de trade, 41212 Marceloquote:
Helaas voor 7K?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:49 schreef laucas het volgende:
Koenders RB voor je Bronze's
[..]
Staat nu op de trade, 41212 Marcelo
Voor het eredivisie team zou ik als het jou was SIF Janssen en SIF Wijnaldum op het middenveld pleuren, IF Siem de Jong omturnen naar ST ipv el ham. IF Granqvist ipv vertongen en dan vertongen op links achter.quote:Op maandag 4 juli 2011 05:10 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er wel klaar mee qua teams bouwen
Er zit geen plaatje van mijn bank bij, maar die heb ik ook allemaalquote:Op maandag 4 juli 2011 16:28 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Voor het eredivisie team zou ik als het jou was SIF Janssen en SIF Wijnaldum op het middenveld pleuren, IF Siem de Jong omturnen naar ST ipv el ham. IF Granqvist ipv vertongen en dan vertongen op links achter.
Toch kan ik mij moeilijk voorstellen dat zilvers beter uit de verf komen dan IF goldsquote:Op maandag 4 juli 2011 16:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zit geen plaatje van mijn bank bij, maar die heb ik ook allemaal
Veel wedstrijden met alles en iedereen gespeeld en dit is uiteindelijk wat het beste werkt voor me
Kut Agbonlahorquote:
Bouma is gewoon degelijk. Heb ook wedstrijden met Vertonghen daar gespeeld, maar ik wil hem graag in het centrum hebben en dan is Bouma de beste optie. Fer is gewoon echt een beest..ik zou hem zelfs wel de sleutelspeler in mijn team willen noemen..scoort veel, wint ieder duel..echt een held..Dat is de enige speler die altijd onbetwist is geweest op mijn middenveldquote:Op maandag 4 juli 2011 16:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Toch kan ik mij moeilijk voorstellen dat zilvers beter uit de verf komen dan IF golds
Klopt ja, staan er bijna nooit op trade ookquote:Op maandag 4 juli 2011 16:31 schreef laucas het volgende:
IF Lensie is zoooo duur op de PS3 en volgens mij ook behoorlijk rare? Zat in de eerste TOTW volgens mij
Heb 'm 1 keer gespot en toen was ie 160k ofzoquote:Op maandag 4 juli 2011 16:45 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Klopt ja, staan er bijna nooit op trade ook
vanavond misschien, rond de klok van negen ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:37 schreef StijnDa het volgende:
Als iemand zin heeft in Clubs roep maar
IF Lens op xbox was toch een stuk goedkoper toen ik hem haalde nog niet zo lang terug. Scheelt veel...
boeit niet dan zijn we nog wel wakker hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 18:14 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand potje fifa/FUT?
@Stijn/epicdude kan vanavond pas clubs rond 11, moet werken
Haha ben wel benieuwdquote:Op maandag 4 juli 2011 19:03 schreef Lindgren. het volgende:
!!
Ik heb echt de coolste cornertactiek ooit, als spelsituatie. Mijn hele team (op 1 na, die blijft achterin) begint bij de tweede paal en rent richting cornervlag, één doet precies andersom en loopt richting goal. Niemand voor het doel en je kunt zo vrij inkoppen.
Ik scoorde er net mee maar hij ragequitte, zal er zo een opslaan als 't nog 'ns lukt..
slim, wil ik wel ns zienquote:Op maandag 4 juli 2011 19:03 schreef Lindgren. het volgende:
!!
Ik heb echt de coolste cornertactiek ooit, als spelsituatie. Mijn hele team (op 1 na, die blijft achterin) begint bij de tweede paal en rent richting cornervlag, één doet precies andersom en loopt richting goal. Niemand voor het doel en je kunt zo vrij inkoppen.
Ik scoorde er net mee maar hij ragequitte, zal er zo een opslaan als 't nog 'ns lukt..
uitlokken danquote:Op maandag 4 juli 2011 19:48 schreef Lindgren. het volgende:
Ja ik krijg geen corners.
Momentje, nog een potje spelen.. Hopen op een corner..
In andere woorden, zo fantastisch is het truukje nou ook weer niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:09 schreef Lindgren. het volgende:
Heb wat corners gehad maar Carvalho kopte twee keer naast, zal nog wel even proberen..
hahah geniaalquote:Op maandag 4 juli 2011 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
Bij dezen:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/80080279
Die tegenstander keek de herhaling 3x.Die had waarschijnlijk ook iets van: "
"
mijn FIFA volgens mij ergens... verder weet ik het niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:02 schreef psychedelicate het volgende:
Hoe maak je trouwens set pieces? En moet je die ook voor elke wedstrijd onder een bepaalde hotkey zetten?
Ik vind m wel geniaal hoor, hoe verzin je zoietsquote:Op maandag 4 juli 2011 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
Bij dezen:
"
HAHAHA te vet! Dit ga ik nu doen, alleen al om met de tegenstander te kuttenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
Bij dezen:
"
je hoeft het niet te spelen hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:46 schreef Pino0 het volgende:
Leuk dat fifa, pak je gewoon een verdediger en loop je zonder iets in te drukken tegen hem aan, maakt hij automatisch een overtreding in de 16![]()
Gaat helemaal nergens over
Nadenken.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik vind m wel geniaal hoor, hoe verzin je zoiets
slimme jongen die Lindgren.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nadenken.
Vind 't wel grappig dat anderen dit nu ook doen.
quote:
Clubs?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:18 schreef Santello het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet zo goed is in voetbal. Maar dit was een goede compensatie!
ja, gooi over 5 minuten mn xdoos aanquote:Op maandag 4 juli 2011 22:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Clubs?
Santello ik heb je trouwens ooit een friend request gestuurd, ik ben Mister Sm1th. Als je accepteert is het wat makkelijker zien of je online bent![]()
Mijn GT is dan ook Santelllo met 3x een L!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Clubs?
Santello ik heb je trouwens ooit een friend request gestuurd, ik ben Mister Sm1th. Als je accepteert is het wat makkelijker zien of je online bent![]()
EpicKevin020quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:28 schreef Dudeweiser het volgende:
leuk al die verwijzingen hoorsuggesties voor een andere naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |