Nee, het is twee keer dezelfde speler. @ Denemarken en @ Eredivisiequote:Op maandag 4 juli 2011 12:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
silver en gold versie van dezelfde speler
Ik zet ze om beurten op de tradepile. Eriksen en Junker..niet ideaal, maar heb er geen last van..zeker nu ik niet meer actief aan het traden ben.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:42 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Hoe kan het dat je twee keer Eriksen hebt?? Maar beide in een andere formatie?
Hij valt me tegen, maar misschien misbruik ik hem ook wel op CDM..quote:Op maandag 4 juli 2011 10:37 schreef Fenomeno het volgende:
Hoe is die IF Montolivo Tim, moet hem nog steeds halen maar moet nog steeds een nieuwe controller halen voor ik weer kan spelen
Staat nu op de trade, 41212 Marceloquote:
Helaas voor 7K?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:49 schreef laucas het volgende:
Koenders RB voor je Bronze's
[..]
Staat nu op de trade, 41212 Marcelo
Voor het eredivisie team zou ik als het jou was SIF Janssen en SIF Wijnaldum op het middenveld pleuren, IF Siem de Jong omturnen naar ST ipv el ham. IF Granqvist ipv vertongen en dan vertongen op links achter.quote:Op maandag 4 juli 2011 05:10 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er wel klaar mee qua teams bouwen
Er zit geen plaatje van mijn bank bij, maar die heb ik ook allemaalquote:Op maandag 4 juli 2011 16:28 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Voor het eredivisie team zou ik als het jou was SIF Janssen en SIF Wijnaldum op het middenveld pleuren, IF Siem de Jong omturnen naar ST ipv el ham. IF Granqvist ipv vertongen en dan vertongen op links achter.
Toch kan ik mij moeilijk voorstellen dat zilvers beter uit de verf komen dan IF goldsquote:Op maandag 4 juli 2011 16:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zit geen plaatje van mijn bank bij, maar die heb ik ook allemaal
Veel wedstrijden met alles en iedereen gespeeld en dit is uiteindelijk wat het beste werkt voor me
Kut Agbonlahorquote:
Bouma is gewoon degelijk. Heb ook wedstrijden met Vertonghen daar gespeeld, maar ik wil hem graag in het centrum hebben en dan is Bouma de beste optie. Fer is gewoon echt een beest..ik zou hem zelfs wel de sleutelspeler in mijn team willen noemen..scoort veel, wint ieder duel..echt een held..Dat is de enige speler die altijd onbetwist is geweest op mijn middenveldquote:Op maandag 4 juli 2011 16:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Toch kan ik mij moeilijk voorstellen dat zilvers beter uit de verf komen dan IF golds
Klopt ja, staan er bijna nooit op trade ookquote:Op maandag 4 juli 2011 16:31 schreef laucas het volgende:
IF Lensie is zoooo duur op de PS3 en volgens mij ook behoorlijk rare? Zat in de eerste TOTW volgens mij
Heb 'm 1 keer gespot en toen was ie 160k ofzoquote:Op maandag 4 juli 2011 16:45 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Klopt ja, staan er bijna nooit op trade ook
vanavond misschien, rond de klok van negen ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:37 schreef StijnDa het volgende:
Als iemand zin heeft in Clubs roep maar
IF Lens op xbox was toch een stuk goedkoper toen ik hem haalde nog niet zo lang terug. Scheelt veel...
boeit niet dan zijn we nog wel wakker hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 18:14 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand potje fifa/FUT?
@Stijn/epicdude kan vanavond pas clubs rond 11, moet werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |