das toch lachenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:41 schreef Rijstbal het volgende:
ik stond net 2-0 achter. Tegenstander deed uitgebreid de Shhh celebration. Kom ik in de 2e helft terug met 3-2. Daarna nog de 4-2. Toen ging die weg.![]()
Hij zegt: Hacking & cheap goals you fat cunt.
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:41 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/79898318
Netjessssssssssssss
Een vriend van me, op mijn account gisteren.
Hij stuurde me daarna nog:quote:Op zondag 3 juli 2011 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
das toch lachen![]()
terugsturen 'u mad brah?'
![]()
En FUT doet het weer dus?
Spelers zijn nu toch al weg?quote:Op maandag 4 juli 2011 00:02 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
ST
Bronze
Fc Dallas
Wiedeman
MLS
5221
Barca Di Mare
BIN: 3000
Hij zei toch dat hij gequit was? En ik moet nog 1 speler voor mijn silver team. En dat is Marcelo van PSV.quote:
Oh, dat zegt laucas iedere week volgens mijquote:Op maandag 4 juli 2011 00:17 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Hij zei toch dat hij gequit was? En ik moet nog 1 speler voor mijn silver team. En dat is Marcelo van PSV.
In welke opstelling heb je Marcelo nodig dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 00:17 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Hij zei toch dat hij gequit was? En ik moet nog 1 speler voor mijn silver team. En dat is Marcelo van PSV.
Ja, maar ik speel echt veel met dat team. Als ik een beetje improviseer op de bank is het ook nog een viersterrenploeg, wat ook wel handig isquote:Op maandag 4 juli 2011 08:18 schreef Shadeauw het volgende:
Holy fuck Tim.
Wist niet dat je zo veel goeie teams had.
Maar heb je nou serieus Drogba alleen maar voor dat Ivory Coast team gekocht?
Het lijkt me inderdaad wel een heel ziek team ja, beetje jammer dat de verdediging niet helemaal super is (op Touré na dan). En de prijzen voor sommige spelers zijn ook niet echt leukquote:Op maandag 4 juli 2011 08:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar ik speel echt veel met dat team. Als ik een beetje improviseer op de bank is het ook nog een viersterrenploeg, wat ook wel handig is
Negerpower is overrated in deze FIFA
een opstelling met 4quote:Op maandag 4 juli 2011 02:11 schreef laucas het volgende:
[..]
In welke opstelling heb je Marcelo nodig dan?
Hoe kan het dat je twee keer Eriksen hebt?? Maar beide in een andere formatie?quote:Op maandag 4 juli 2011 05:10 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er wel klaar mee qua teams bouwen
silver en gold versie van dezelfde spelerquote:Op maandag 4 juli 2011 10:42 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Hoe kan het dat je twee keer Eriksen hebt?? Maar beide in een andere formatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |