Spelers zijn nu toch al weg?quote:Op maandag 4 juli 2011 00:02 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
ST
Bronze
Fc Dallas
Wiedeman
MLS
5221
Barca Di Mare
BIN: 3000
Hij zei toch dat hij gequit was? En ik moet nog 1 speler voor mijn silver team. En dat is Marcelo van PSV.quote:
Oh, dat zegt laucas iedere week volgens mijquote:Op maandag 4 juli 2011 00:17 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Hij zei toch dat hij gequit was? En ik moet nog 1 speler voor mijn silver team. En dat is Marcelo van PSV.
In welke opstelling heb je Marcelo nodig dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 00:17 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Hij zei toch dat hij gequit was? En ik moet nog 1 speler voor mijn silver team. En dat is Marcelo van PSV.
Ja, maar ik speel echt veel met dat team. Als ik een beetje improviseer op de bank is het ook nog een viersterrenploeg, wat ook wel handig isquote:Op maandag 4 juli 2011 08:18 schreef Shadeauw het volgende:
Holy fuck Tim.
Wist niet dat je zo veel goeie teams had.
Maar heb je nou serieus Drogba alleen maar voor dat Ivory Coast team gekocht?
Het lijkt me inderdaad wel een heel ziek team ja, beetje jammer dat de verdediging niet helemaal super is (op Touré na dan). En de prijzen voor sommige spelers zijn ook niet echt leukquote:Op maandag 4 juli 2011 08:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar ik speel echt veel met dat team. Als ik een beetje improviseer op de bank is het ook nog een viersterrenploeg, wat ook wel handig is
Negerpower is overrated in deze FIFA
een opstelling met 4quote:Op maandag 4 juli 2011 02:11 schreef laucas het volgende:
[..]
In welke opstelling heb je Marcelo nodig dan?
Hoe kan het dat je twee keer Eriksen hebt?? Maar beide in een andere formatie?quote:Op maandag 4 juli 2011 05:10 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er wel klaar mee qua teams bouwen
silver en gold versie van dezelfde spelerquote:Op maandag 4 juli 2011 10:42 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Hoe kan het dat je twee keer Eriksen hebt?? Maar beide in een andere formatie?
Nee, het is twee keer dezelfde speler. @ Denemarken en @ Eredivisiequote:Op maandag 4 juli 2011 12:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
silver en gold versie van dezelfde speler
Ik zet ze om beurten op de tradepile. Eriksen en Junker..niet ideaal, maar heb er geen last van..zeker nu ik niet meer actief aan het traden ben.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:42 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Hoe kan het dat je twee keer Eriksen hebt?? Maar beide in een andere formatie?
Hij valt me tegen, maar misschien misbruik ik hem ook wel op CDM..quote:Op maandag 4 juli 2011 10:37 schreef Fenomeno het volgende:
Hoe is die IF Montolivo Tim, moet hem nog steeds halen maar moet nog steeds een nieuwe controller halen voor ik weer kan spelen
Staat nu op de trade, 41212 Marceloquote:
Helaas voor 7K?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:49 schreef laucas het volgende:
Koenders RB voor je Bronze's
[..]
Staat nu op de trade, 41212 Marcelo
Voor het eredivisie team zou ik als het jou was SIF Janssen en SIF Wijnaldum op het middenveld pleuren, IF Siem de Jong omturnen naar ST ipv el ham. IF Granqvist ipv vertongen en dan vertongen op links achter.quote:Op maandag 4 juli 2011 05:10 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er wel klaar mee qua teams bouwen
Er zit geen plaatje van mijn bank bij, maar die heb ik ook allemaalquote:Op maandag 4 juli 2011 16:28 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Voor het eredivisie team zou ik als het jou was SIF Janssen en SIF Wijnaldum op het middenveld pleuren, IF Siem de Jong omturnen naar ST ipv el ham. IF Granqvist ipv vertongen en dan vertongen op links achter.
Toch kan ik mij moeilijk voorstellen dat zilvers beter uit de verf komen dan IF goldsquote:Op maandag 4 juli 2011 16:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zit geen plaatje van mijn bank bij, maar die heb ik ook allemaal
Veel wedstrijden met alles en iedereen gespeeld en dit is uiteindelijk wat het beste werkt voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |