Echt een beest. sinds ik Nesta erin heb staan gaan er geen standaard corners of kopballen meer in bij de tegenstanderquote:
Heel leuk altijd die nieuwe features, maar laat ze eerst eens die 100 miljoen miljard bugs fixen die er elke keer weer inzitten (en er niet worden uitgehaald in de loop vh jaar). Ik kan zo 2 A4'tjes volproppen met dingen waar ik me mateloos aan irriteer.quote:
2 a4tjes. Laat eens zienquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:43 schreef laucas het volgende:
[..]
Heel leuk altijd die nieuwe features, maar laat ze eerst eens die 100 miljoen miljard bugs fixen die er elke keer weer inzitten (en er niet worden uitgehaald in de loop vh jaar). Ik kan zo 2 A4'tjes volproppen met dingen waar ik me mateloos aan irriteer.
Niet kunnen connecten met de tegenstander.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Verdedigers die 2 meter terugstappen als je ze selecteerd.
game freezen....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:57 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Niet kunnen connecten met de tegenstander.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:19 schreef Tim86 het volgende:
lol, ik win net mega Duits van iemand vanaf 0-2 naar 3-2 in de laatste 10 minuten, komt hij met dit:
GLITCHER PUSSY YOU GAY NIEDERLANDE NIGGER!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |