Ik heb eergisteren nog op FUT11info gekeken naar een Iers team, maar het viel allemaal best tegen. Mocht je eraan beginnen, koop dan IF Folan. Gast was de spits in mijn IF MLS team en was onbenullig goed voor een silver.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:24 schreef Tim86 het volgende:
Hebben mensen hier weleens een Iers team gehad of uberhaupt Ierse spelers? Best toffe spelers hebben ze stiekem..en IF Long en IF Keane lijken me helden
Wie is vandieren hier precies?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:29 schreef LinQ het volgende:
Dan zijn we al met twee :p iedereen is offline, zelfs onze held vandieren
Ooh haha dat kan ook...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:31 schreef LinQ het volgende:
Haha dat weet niemand, we denken dattie gewoon gejoined is en niet eens op fok zit
Lol ok...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:42 schreef StijnDa het volgende:
Eerst nog even discussieren of ik mag xboxen
Vandaag trouwens op pad geweest om een kamer te zoeken, al wat leuke dingen gezien![]()
IF keane had ik in mijn 4-1-2-1-2 EPL team op CAM, speelde inderdaad best wel lekkerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:24 schreef Tim86 het volgende:
Hebben mensen hier weleens een Iers team gehad of uberhaupt Ierse spelers? Best toffe spelers hebben ze stiekem..en IF Long en IF Keane lijken me helden
Lol stijn is net online ga jij weg :pquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:45 schreef Rijstbal het volgende:
Zeg maar als jullie er zijn. Ben ff tv kijke
Afhaker...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:47 schreef Dudeweiser het volgende:
vandaag geen fifa voor mij, niet zo zin in
Stick a card upquote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:34 schreef Rijstbal het volgende:
Zal ik mijn team ook ff showenWil alleen nog die IF keeper, Maar die gaat weg voor minimaal 60k
![]()
[ afbeelding ]
Rijst, prik eens een card op de auctionquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |