Dus jij schiet dan altijd zelf met de kans om nog te missen? beetje raar vind ik dat als ik eerlijk benquote:Op zondag 3 juli 2011 01:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met z'n tweeën op de keeper aflopen en op het laatste moment de bal afspelen. Gaat vaak gepaard met een lofted through ball.
Nee, ik probeer er langs te gaan met een akka rabona 360 roundhouse kick.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus jij schiet dan altijd zelf met de kans om nog te missen? beetje raar vind ik dat als ik eerlijk ben
fakeshotje en de keeper ligt alquote:Op zondag 3 juli 2011 11:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, ik probeer er langs te gaan met een akka rabona 360 roundhouse kick.
Ik kan er nog steeds niet tegen dat ik hem niet kon opslaanquote:Op zondag 3 juli 2011 00:06 schreef mash_ het volgende:
GOdver![]()
![]()
Ik schiet net met kalou vanaf 2 meter vanaf de middenlijn in het goal
Staat hij niet tussen de highlights
Ik had de afstrap. wilde fakeshot doen maar het ging vekeerd.. schiet die hem er zo innog nooit zo mooi gescoord
hier doet die t gewoon, ik heb nog nooit clubs gedaan, maar me wel aangemeld volgens mij, daar potje doen?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:18 schreef Rijstbal het volgende:
Pff het is al de 3e dag dat ik niet kan Futten. Hij geeft aan dat de EA servers niet beschikbaar zijn.
nu moet je afkickenquote:Op zondag 3 juli 2011 13:18 schreef Rijstbal het volgende:
Pff het is al de 3e dag dat ik niet kan Futten. Hij geeft aan dat de EA servers niet beschikbaar zijn.
kloptquote:Op zondag 3 juli 2011 13:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nu moet je afkickenmaar je kon wel clubben vannacht, dus alleen de FUTservers doen het niet bij jou?
Komt nog welquote:Op zondag 3 juli 2011 13:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik blijf dat vreemd vinden, ik heb er nog nooit last mee gehad
Giovincoquote:Op zondag 3 juli 2011 13:31 schreef Tim86 het volgende:
Italiaantjes maar weer een keer geupgrade
[ afbeelding ]
Linker CAM blijkt de meest discutable positie voor me..Heb nu ook IF Giovinco voor die plek en Menez..
Ook wel een leuk schaduwelftal
[ afbeelding ]
Is in het echt ook de RB van de nationale ploegquote:Op zondag 3 juli 2011 13:53 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Giovinco![]()
![]()
En kan Maggio nog een beetje mee verdedigen?
Kan Matri een beetje koppen?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:31 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Linker CAM blijkt de meest discutable positie voor me..Heb nu ook IF Giovinco voor die plek en Menez..
[ afbeelding ]
80 heading, maar voelt als een stuk beter. Erg sterk in de lucht, maar heb nog weinig met hem gespeeld eigenlijk..als er iets met Cavani was gaf ik hem altijd gewoon een kaart. Wil nu mijn schaduwelftal wat meer laten spelen..stiekem gewoon een erg goede ploeg.quote:
wtf dat is echt niet normaal manquote:Op zondag 3 juli 2011 15:09 schreef brainbird het volgende:
Hehehehe, overall van mijn VP is 98 volgens de leaderboards
Ik zou IF Pastore op de linkerkant zetten..quote:Op zondag 3 juli 2011 13:31 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb hem wel gehad, maar heb op die positie graag veel pace omdat het veredelde wingers zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 15:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zou IF Pastore op de linkerkant zetten..
Kunnen ze denk ik niet zoveel aan doen....quote:Op zondag 3 juli 2011 15:55 schreef Leanotsoynus het volgende:
Hopelijk gaan ze ooit nog iets doen tegen de mensen die op eigen helft blijven spelen als je met een aantal goals voor staat.
Sta sinds de eerste helft al met 4 goals voor, het enige wat mijn tegenstander doet is op eigen helft overspelen..
Rondspelen op eigen helft zonder balverlies is wel kinderlijk eenvoudig..dat kunnen ze wellicht moeilijker maken. Bij de vorige FIFA nooit zo'n last van gehad eigenlijk..quote:Op zondag 3 juli 2011 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kunnen ze denk ik niet zoveel aan doen....
Verschil van dag en nacht en het hangt er vooral af van wat je zoekt..wil je rennen, dribbelen en weinig koppen: Eto'o. Wil je een all-round spits met een dodelijk schot, veel strength en goede kopballen dan moet je voor Cavani gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |