Die manager is wel een baas trouwens, met zn petquote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:10 schreef psychedelicate het volgende:
Zilveren squads maken is veel te leuk.
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#o1QTJvpLba7rl
ik heb er eenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:22 schreef Neraice het volgende:
Wie had er hier ook alweer een Under 80 squad? Wil ik wel even zien, lijkt me vet om te maken
Spits van 80 is niet echt under 80 hequote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb er een
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#hq4jzinQba7y6
2 miljoen maar toch, das niks!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:20 schreef jpg97 het volgende:
Heb nu een team wat ik redelijk "compleet" vind. Ik zou nog voor IF maicon kunnen gaan, maar dat geld krijg ik never nooit niet...
gaat denk ik niet door haha.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:56 schreef LinQ het volgende:
Als er nog meer zijn wil ik wel meedoen. Invite me dan maarben nu nog even mafia aan het doen.
Pics or it didnt happen!quote:Op zondag 3 juli 2011 00:06 schreef mash_ het volgende:
GOdver![]()
![]()
Ik schiet net met kalou vanaf 2 meter vanaf de middenlijn in het goal
Staat hij niet tussen de highlights
Ik had de afstrap. wilde fakeshot doen maar het ging vekeerd.. schiet die hem er zo innog nooit zo mooi gescoord
Met z'n tweeën op de keeper aflopen en op het laatste moment de bal afspelen. Gaat vaak gepaard met een lofted through ball.quote:
Dus jij schiet dan altijd zelf met de kans om nog te missen? beetje raar vind ik dat als ik eerlijk benquote:Op zondag 3 juli 2011 01:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met z'n tweeën op de keeper aflopen en op het laatste moment de bal afspelen. Gaat vaak gepaard met een lofted through ball.
Nee, ik probeer er langs te gaan met een akka rabona 360 roundhouse kick.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus jij schiet dan altijd zelf met de kans om nog te missen? beetje raar vind ik dat als ik eerlijk ben
fakeshotje en de keeper ligt alquote:Op zondag 3 juli 2011 11:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, ik probeer er langs te gaan met een akka rabona 360 roundhouse kick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |