Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister Sm1th (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
DANNYDEKO (DannyDeKo)
mathijs93 (Kamikazie)
The Vital (Shadeauw)
innerbattle (Bonzoo)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
EliteXXL (Fenomeno)
Denk dat het met biedingen niet veel zal worden..maar je moet het zelf weten..via mij kost het je niets en kan je ze er met minimumprijs en buy now erop zetten.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef Vork87 het volgende:
Naja ik zit te denken om te ze laten staan want opzich heb ik ze heel cheap gekocht
Wat denken jullie tot hoeveel er op geboden zal worden?
Volgens mij is het best mogelijk dat je tegen iemand kan spelen die dus halve finale speelt terwijl jij finale speelt.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
Net weer Summer Cup gewonnen.. soms vraag je je af hoe mensen in de finale komen.. hij scoorde een keer en dat was omdat ik bij de 4-0 vol druk ging zetten bij de aftrap en hij steeds bij de aftrap lange bal naar voren deed...
Misschien wil iemand ze hier wel kopen, ben sowieso al arm met mn 2300 coinsquote:Op maandag 27 juni 2011 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat het met biedingen niet veel zal worden..maar je moet het zelf weten..via mij kost het je niets en kan je ze er met minimumprijs en buy now erop zetten.
Ja, dat gebeurd wel iig. Heb wel eens 2 wedstrijden achter elkaar tegen dezelfde gespeelde waarbij de eerste niet mijn finale was.Ligt er maar net aan hoe druk het is. Denk dat ik mazzel had dat er geen andere finalisten waren, of dat ik gewoon iemand had die door de eerste 3 rondes was heengemazzeld.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:26 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Volgens mij is het best mogelijk dat je tegen iemand kan spelen die dus halve finale speelt terwijl jij finale speelt.
Ook nieuwegein, speel bij Vreeswijkquote:Op maandag 27 juni 2011 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
Net weer Summer Cup gewonnen.. soms vraag je je af hoe mensen in de finale komen.. hij scoorde een keer en dat was omdat ik bij de 4-0 vol druk ging zetten bij de aftrap en hij steeds bij de aftrap lange bal naar voren deed...
Voor hoeveel heb je ze gekocht dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:28 schreef Vork87 het volgende:
[..]
Misschien wil iemand ze hier wel kopen, ben sowieso al arm met mn 2300 coins
Nee, ze hebben volgens mij last van een bug.. krijg het ook regelmatig nu.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:32 schreef Neraice het volgende:
De EA site zegt Incorrect password terwijl ik gewoon de goede invul. Reden tot zorg?
Koop die 2 van mij krijg je ze voor de helft van je coinsquote:Op maandag 27 juni 2011 22:35 schreef OmniRocket het volgende:
Mijn 1e team en mijn 2e team (op de bank) waarmee ik al mijn wedstrijden speel.
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iwfM826xba4YO
Wie zal ik kopen? Heb 71k.
Als je straks nou te weinig lijkt te krijgen voor je spelers kan je altijd nog mijn trade offer acceptenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:36 schreef Vork87 het volgende:
[..]
Koop die 2 van mij krijg je ze voor de helft van je coins
Nee, niet als ze al op de trade staanquote:Op maandag 27 juni 2011 22:34 schreef Vork87 het volgende:
Weetniet precies, kan ik dat ergens nog terug zien terwijl ze op de tradepile zitten
Kan idd ja, maar ach je leert ook van je fouten he.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je straks nou te weinig lijkt te krijgen voor je spelers kan je altijd nog mijn trade offer accepten
Neem een Nederlandse coach (in juiste opstelling)quote:Op maandag 27 juni 2011 22:40 schreef Vork87 het volgende:
[..]
Kan idd ja, maar ach je leert ook van je fouten he.
Ben er gister voor het eerst echt voor gaan zitten via de pc beetje traden enzo
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gzMOKzcPba587
Wil gewoon een leuk eredivisie team maken ofzo zit er te weinig achter om echt een megateam te maken!
Aiiii, wou ik net die trade doen was ik te traagquote:Op maandag 27 juni 2011 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je straks nou te weinig lijkt te krijgen voor je spelers kan je altijd nog mijn trade offer accepten
[..]
Nee, niet als ze al op de trade staan
niet zo eigenwijs doen danquote:Op maandag 27 juni 2011 23:10 schreef Vork87 het volgende:
[..]
Aiiii, wou ik net die trade doen was ik te traag
eriksen en vertonghen gezamelijk voor 1600 coins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |