wat is dat voor cpu/onzin?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:12 schreef 129383 het volgende:
[..]
jahwel heb nog liggen trekt de cpu niet
laptop van mijn zusje trekt het niet... Dus, die zit nu opgescheept met XP.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had een Aldi PC van 6 jaar oud, die draaide Windows 7 ook gewoon vlekkeloos
kloptquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:15 schreef robdriessen het volgende:
(even klagen)
De Postcodeloterij is een schofterige dievenbende en iedereen die hun smerige bel-acties verzint verdient een maand lang explosieve diarree.
(/klaag)
Zo, dat lucht op.
beetje jammerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
laptop van mijn zusje trekt het niet... Dus, die zit nu opgescheept met XP.
Niks mis met XP hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
laptop van mijn zusje trekt het niet... Dus, die zit nu opgescheept met XP.
Zorgt toch voor heel veel inkomsten bij de overheid?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:15 schreef robdriessen het volgende:
(even klagen)
De Postcodeloterij is een schofterige dievenbende en iedereen die hun smerige bel-acties verzint verdient een maand lang explosieve diarree.
(/klaag)
Zo, dat lucht op.
Ditquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Niet eens iets met 250 doen... waardeloze TT
Valt tegen. Volgens mij verdienen ze meer aan de Staatsloterij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zorgt toch voor heel veel inkomsten bij de overheid?
Dat is de staatsloterij, al is de kansspelbelasting er nog welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zorgt toch voor heel veel inkomsten bij de overheid?
Boot?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:16 schreef Fluxer het volgende:
~~~~~~~~~~~~~~~~<|~~~~~~~~~~~~~~~~
~~_______________|________________~~
~~|☻☻☻☻☻☻☻-|-☻☻☻☻☻☻☻---/<(arrrr)
~~ |T_T_T_T_T_T_T_|_T_T_T_T_T_T_T/~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
beter dan vista, maar de compatibiliteit van XP gaat er in 2014 uit, dacht ik... (niet dat ze die laptop dan nog heeftquote:
bijna, ik hoor 'dit liedje *gebrabbel* zoet'quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:17 schreef ToT het volgende:
In het refrein: Dit liedje is wel heel erg zoet
en met welke videokaart heb je dat geprobeerd?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:15 schreef 129383 het volgende:
[..]
lga 775 core2duo 3,06 Ghz
ben ook bang voor de voeding van 600watt
die hadden ze toen nog niet uitgevondenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dit liedje gaat over een vibrator heh
Daar heeft zij alle ervaring meequote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dit liedje gaat over een vibrator heh
Hij is in 1880 uitgevonden en in 1902 gepatenteerdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
die hadden ze toen nog niet uitgevonden
mobo ondersteund hetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en met welke videokaart heb je dat geprobeerd?
lijkt me echt stug dat het aan de cpu ligt. dan lijkt het me eerder het moederbord.
mooie kachelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:20 schreef 129383 het volgende:
rate m'n broertje even
pentium dualcore 2ghz
1024mb ddr2
nvidea geforce 6610xl pci 16X
Trustequote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja ik ga slapen sletjens en schatjens
daag daagquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry, ik luister naar VHquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
Even graag een oordeel over dit liedje, als je niet naar VH luistert
neuh, zo'n onmeunige gekke kaart lijkt me dat niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:22 schreef 129383 het volgende:
[..]
mobo ondersteund het
ati radeon hd 4870
te lichte voeding denk ik
sloop omdat pentiumquote:
trustenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
wij jou ook hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
weet je weet je
oke
ik mis jou en iedereen van de meeting
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
weet je weet je
oke
Kan best. Ik ken de zanger alleen van The Dead Kennedys.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
Deze stem klinkt trouwens bekend, van the BPA - Toe Jam
Kan dat ergens kloppen?
Ik mis jou ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
weet je weet je
oke
Sintquote:
gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver! godver wat ranzigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:25 schreef gewoonfaye het volgende:
Gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver! Waarom ben ik zo nieuwsgierig en lees ik dit?
http://www.erotik-sjop.co(...)nale+sex&nieuwsID=66
Wat ik op die site deed? Kijken wanneer de vibi was uitgevonden
tis een leuke bezigheid maar om het zo te lezenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:32 schreef 129383 het volgende:
[..]
gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver! godver wat ranzig
ik stopte bij : met je tong anaal naar binnen gaan
jaaaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maargoed, over 2 weken toch alweer rotterdam?
ik oook!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:32 schreef 129383 het volgende:
[..]
gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver! godver wat ranzig
ik stopte bij : met je tong anaal naar binnen gaan
sorry je aars is bedoelt om iets uit te komen niet IN te gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tis een leuke bezigheid maar om het zo te lezen![]()
En als naatje het nou HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg graag wil?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef gewoonfaye het volgende:
No fucking way dat ik dat ooit ga doen he, brrrrrr.
wacht maar tot je 5 uur 's ochtends aangeschoten thuis komt, botergeil...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef gewoonfaye het volgende:
ooit dan gaat oraal en neuken ons vervelen en dan praat je wel andersquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rotterdam gaat wel wat kosten voor mij btw
Faye, naat, ToT, VH, komen jullie?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wacht maar tot je 5 uur 's ochtends aangeschoten thuis komt, botergeil...
dan heb je nog gezeik met 'uh het doet pijn'quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
En als naatje het nou HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg graag wil?
Ik ben presentquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
VH, ik en faye iigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Naat en ik welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dan wil ik hem wel even uitproberen met een komkommer in zijn aars en dan mag hij oordelen hoe prettig dat was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
En als naatje het nou HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg graag wil?
oh godquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ooit dan gaat oraal en neuken ons vervelen en dan praat je wel anders
en als naat zijn eigen anus wel eens verwend wil hebben? Attributen inbegrepen, je hoeft je handen niet vies te makenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Naat en ik wel
[..]
Dan wil ik hem wel even uitproberen met een komkommer in zijn aars en dan mag hij oordelen hoe prettig dat was.En dan is het einde discussie
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Naat en ik wel
[..]
Dan wil ik hem wel even uitproberen met een komkommer in zijn aars en dan mag hij oordelen hoe prettig dat was.En dan is het einde discussie
De eerste keer neuken voor een meisje doet ook pijn en dat doe je ook gewoon, dus dat is een kulargumentquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan heb je nog gezeik met 'uh het doet pijn'
Gelukkig ben ik de enige die aangeschoten raakt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wacht maar tot je 5 uur 's ochtends aangeschoten thuis komt, botergeil...
geen last van gehadquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De eerste keer neuken voor een meisje doet ook pijn en dat doe je ook gewoon, dus dat is een kulargument
Laat ik eens slim doen en mijn sexuele leven voor faye maar niet op het internet te gooienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Naat en ik wel
[..]
Niet van jullie gepraatquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nooit je prostaat opgezocht?
niet gek met dit vage weer, ik ben de hele dag al gaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet van jullie gepraatECHT misselijk
Haaksbergenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:39 schreef rulerofdeath het volgende:
volgens mij is bliksem ingeslagen hier in de buurt. ik hoorde buiten sirenes en op p2000 staat brand aangegeven
http://www.p2000-online.net/twentef.html
jupquote:
DM even wat ik gezegd zou hebben, voordat ik je op internet uitbrand en over de swabbah van mijn ex begin.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een paar topics eerder praatte je wel anders.
Joetjes terug.quote:
Ik ken het alleen vanwege een voetbalploeg, komt Kozakken Boys daar niet vandaan ofzo?quote:
Veenstra zegt dat altijd.quote:
Kozakken boys is Werkendam. Zwarte Cross wordt gehouden in Haaksbergenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken het alleen vanwege een voetbalploeg, komt Kozakken Boys daar niet vandaan ofzo?
neequote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:45 schreef 129383 het volgende:
bieden jullie stiekum ook op ju zelf op marktplaats ?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
Zelfs ik heb in mijn verwoede puberprobeersels de gspot gevonden bij mezelf, en nee, ik ga niet in details treden hoe ik dat voor elkaar heb gefabriceerd
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een gspot bij een man... kinky
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet het maar eens proberen, puut genot
Een van mijn heerlijke faals weerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat? Je hebt je prostaat gevonden?
Fayeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetjequote:
Ik ga ook oude posts van mezelf opzoeken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
heerlijk, posts van jezelf teruglezen
[..]
[..]
[..]
[..]
Een van mijn heerlijke faals weer
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:41 schreef 129383 het volgende:
[..]
wtf is dat voor gehucht
ik woonde in nede
neede?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:41 schreef 129383 het volgende:
[..]
wtf is dat voor gehucht
ik woonde in nede
nopequote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken het alleen vanwege een voetbalploeg, komt Kozakken Boys daar niet vandaan ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Het ging hier over op zoek gaan naar prostaat en toen moest ik hieraan denkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga ook oude posts van mezelf opzoeken.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:49 schreef 129383 het volgende:
wat is het verschil tussen droge en natte ontlasting?eerder gehoord jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
wat is het verschil tussen droge en natte ontlasting?Die is oud!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zook misschien, dacht ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:49 schreef robdriessen het volgende:
Ging er nu nog iemand na twaalven draaien?
zwarte cross????quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kozakken boys is Werkendam. Zwarte Cross wordt gehouden in Haaksbergen
wat is het verschil tussen droge en natte ontlasting?Is dit die generatiekloof?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 pot natquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zwarte cross????
dat is in lichtenvoorde
quote:
OK, want aangezien ik geen andere dierenverzorger zie, moet ik Gup op een gegeven moment in de kom gaan gooien.quote:
Zo jammer ditquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
heerlijk, posts van jezelf teruglezen
[..]
[..]
[..]
[..]
Een van mijn heerlijke faals weer
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij hebt liever geslachtsgemeenschap? Daar krijg ik al helemaal een slappe van...
Als je wilt pitten is het prima anders wil ik nog wel een uurtje, wel zonder mic want het is me hier nog veel te warm om met de headset op te gaan zitten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
OK, want aangezien ik geen andere dierenverzorger zie, moet ik Gup op een gegeven moment in de kom gaan gooien.
lag ie d'r naast dan...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
OK, want aangezien ik geen andere dierenverzorger zie, moet ik Gup op een gegeven moment in de kom gaan gooien.
Ik bedrijf de liefde, ik doe niet aan geslachtsgemeenschapquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zo jammer dit
Deze was dan wel weer leuk van jou
[..]
Op zich kun je nog wel een uurtje, maar zodra jij dadelijk start zet ik Gup in de standby. Met andere woorden, als jij stopt dan knalt Gup er onherroepelijk in, ook al wil er plots toch nog iemand na jou draaien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:52 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Als je wilt pitten is het prima anders wil ik nog wel een uurtje, wel zonder mic want het is me hier nog veel te warm om met de headset op te gaan zitten.
sekse als ras zienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
Hier een mooi topic uit de oude glorie tijd:
Racistische spellingscontrole
En
De zogenaamde sponsors van thuissupporters
de bedoeling om kutste topics ooit te posten?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
Gekleurde tekst...
Als we dan toch bezig zijn topics op te ratelen, één van mijn eerste topics hier op fok...
Klinkt goed. Ik ben er om 1 over uitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:57 schreef Zokunen het volgende:
Het wordt zo dan muziek uit de jaren 2000 t/m 2009
dacht t welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de bedoeling om kutste topics ooit te posten?
ik vind het leukquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dacht t welpareltjes heb ik ook wel hoor
(al is niet iedereen het daar mee eens natuurlijk...)
het slotje erop was wel mooi.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dacht t welpareltjes heb ik ook wel hoor
(al is niet iedereen het daar mee eens natuurlijk...)
Ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de bedoeling om kutste topics ooit te posten?
Klinkt erg gezellig ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:01 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat romantisch, dat DMen met je vriendje
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
Is het vreemdgaan als ik met andere mannen DM?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
Wat vind je van mij?
Dit is toch wel het dieptepunt mensen.
Nee, is het vreemd dat ik nu bang ben voor het onweer terwijl ik een man ben?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
zo begon het allemaal, via de DM praten over je exquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:01 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat romantisch, dat DMen met je vriendje
Niet als je met "man" een jochie van 12 bedoelt, maar anders....quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:03 schreef dockx het volgende:
[..]
Nee, is het vreemd dat ik nu bang ben voor het onweer terwijl ik een man ben?
als je fotos van je blote anus maakt welquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
over haar vaderquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zo begon het allemaal, via de DM praten over je ex
Je bent lekker bezig ToTquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet als je met "man" een jochie van 12 bedoelt, maar anders....
Nouja, zo is dit ook allemaal begonnen.quote:
en een shitload aan DM'squote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:21 schreef Susi het volgende:
Papa, je bent echt een klootzak
Deze TS luistert ook mee denk ik.
praten over KPD terwijl je er zelf nog niet in magquote:
quote:
Toen meneer nog denigrerend deed over de kerkquote:bron: van de dominee gehoord van de kerk waar ik naar toe moet ()
Over KPD praten terwijl je zelf geen seks wil!quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
praten over KPD terwijl je er zelf nog niet in mag
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
als je fotos van je blote anus maakt wel
Jij hebt hem van z'n geloof geholpen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
Toen meneer nog denigrerend deed over de kerk
ik moet er nog steeds naartoequote:Op woensdag 29 juni 2011 00:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
Toen meneer nog denigrerend deed over de kerk
Nog 18 minutenquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:09 schreef dockx het volgende:
[..]
Over knopjes gesproken, heb je die pc nog aan de gang gekregen?
Voor de categorie: ook bijzonderquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Over KPD praten terwijl je zelf geen seks wil!Stiekem wel kijken naar anderen die het doen he!
Op de preek en het wachten terwijl al die mensen hun problemen kwijt moeten na, is het best leuk ja.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar precies in de bijbel staat dat je geen sex mag voor het huwelijk
En waarom zou je dat in godsnaam doen?
[ afbeelding ]
Nee, alsjeblieft niet weer die discussiequote:Op woensdag 29 juni 2011 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah, stuk of 10 keer, waaronder bij 2-meter sessies en tijdens een radiouitzending. Andere gothic-achtige bands heb ik nog vaker bezocht, zoals Autumn minimaal 25 keer.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Regelmatig??? Dat intrigeert me! Vertel dat eens!
Ok.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, stuk of 10 keer, waaronder bij 2-meter sessies en tijdens een radiouitzending. Andere gothic-achtige bands heb ik nog vaker bezocht, zoals Autumn minimaal 25 keer.
Lolz!quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok.
Maar we waren op zoek naar de regelmaat, niet naar het aantal keren.
Even snel opgezocht:quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
falende christenen, gewoon de bijbel iets anders interpreteren en het is geen probleem meer.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet weer die discussie
Ik ben een hoer en ik ga naar de hel, wat een feestquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Even snel opgezocht:
* Geslachtsgemeenschap binnen het huwelijk
Met elkaar naar bed gaan voor dat je getrouwd bent is te ver, de Bijbel is er duidelijk over. Geslachtsgemeenschap binnen het huwelijk is zuiver en goed, buiten het huwelijk is het zonde.
(Hebr. 13:4, 1Kor. 6:18)
En dit stond er ook onder:
Wat zegt de Bijbel over seksualiteit?
Seksualiteit is........
...goed omdat de Heere God het geschapen heeft !
Het is goed om van seks te genieten! Het boek Hooglied is hiervan een duidelijk voorbeeld.
...een sterke kracht
Een gezond seksleven bindt huwelijkspartners aan elkaar.( 1 Cor 7:3-10)
...niet individueel
Echte liefde zoekt zichzelf niet en kwetst zijn partner niet in zijn of haar gevoelens. Ook in de seksualiteit gaat het niet om jouw eigen behoeften en verlangens te bevredigen. Het gaat om de ander.(1 Cor. 13:5)
...natuurlijk binnen het huwelijk
Seksualiteit is niet geschapen om zomaar met iedereen uit te proberen. Alle seksualiteit buiten het huwelijk om wordt in de Bijbel hoererij of ontucht genoemd. Ook seks voor het huwelijk valt hieronder. (Hebr. 13:4, Hooglied 8 : 8-9, 1 Cor. 6:18, 1 Tim 6:11, Matt. 6 :13)
Die van mij gaat het toch niet halen, maar zijn poging is leuk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
falende christenen, gewoon de bijbel iets anders interpreteren en het is geen probleem meer.
dat klinkt niet als de bijbel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Even snel opgezocht:
* Geslachtsgemeenschap binnen het huwelijk
Met elkaar naar bed gaan voor dat je getrouwd bent is te ver, de Bijbel is er duidelijk over. Geslachtsgemeenschap binnen het huwelijk is zuiver en goed, buiten het huwelijk is het zonde.
(Hebr. 13:4, 1Kor. 6:18)
En dit stond er ook onder:
Wat zegt de Bijbel over seksualiteit?
Seksualiteit is........
...goed omdat de Heere God het geschapen heeft !
Het is goed om van seks te genieten! Het boek Hooglied is hiervan een duidelijk voorbeeld.
...een sterke kracht
Een gezond seksleven bindt huwelijkspartners aan elkaar.( 1 Cor 7:3-10)
...niet individueel
Echte liefde zoekt zichzelf niet en kwetst zijn partner niet in zijn of haar gevoelens. Ook in de seksualiteit gaat het niet om jouw eigen behoeften en verlangens te bevredigen. Het gaat om de ander.(1 Cor. 13:5)
...natuurlijk binnen het huwelijk
Seksualiteit is niet geschapen om zomaar met iedereen uit te proberen. Alle seksualiteit buiten het huwelijk om wordt in de Bijbel hoererij of ontucht genoemd. Ook seks voor het huwelijk valt hieronder. (Hebr. 13:4, Hooglied 8 : 8-9, 1 Cor. 6:18, 1 Tim 6:11, Matt. 6 :13)
Oh, dat kon ik ook hoor: CS ZNO: Centraal Station: Zuid, Noord, Oostquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:17 schreef Myraela het volgende:
Rebels dat ik trouwens was.
Toen de ONZ-SC gesloten werd: ONZ SC van vroeger.
Gelukkig gaat je vriend mee want een hoer lief hebben mag ook niet. Denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben een hoer en ik ga naar de hel, wat een feest
Goede tijden waren dat he.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, dat kon ik ook hoor: CS ZNO: Centraal Station: Zuid, Noord, Oost
Dat was toen ik net mod was ofzo? toen kreeg ik echt belachelijk veel topics.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
Chowi's mod ontmaagding
[HCRM] Chowi for mod
Mama appelsap: myraela
Ik wil een slotje van myraela
Die trok zich daar dagelijks virtueel op af.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
je e-penis ging wel omhoog van myr he?
e-rectiequote:Op woensdag 29 juni 2011 00:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
niet zo'n klein beetje ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik moest schaterlachen.quote:
Moet ik alvast wat grove scheldwoorden gaan verzinnen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:23 schreef Zokunen het volgende:
Alvast mijn excuses voor het volgende nummer
No problem, wie is dit trouwens?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:23 schreef Zokunen het volgende:
Alvast mijn excuses voor het volgende nummer
Neequote:Op woensdag 29 juni 2011 00:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In werken?
In een computer door het raam pleuren?
In Carooltje?
Ja je had wel gelijk. Ik moest me inhouden om je niet aan te randen zondag.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
Alle mannen zijn biseksueel
achievements halen
Nogsteeds bezig met installeren.. volgensmij echt een geheugen te kort met 1gb..quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:26 schreef Myraela het volgende:
316 naamtopics.
Vroeger had ik een lijstje naamtopics in mijn fobo, daar was ik maar mee gestopt.
Ik weet niet van wanneer dat was, maar ik zeg jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
[enquete für die mods] Is naatje nog een modlikker, ja of de neen?
er zit een slotje op, mod van destijds was het er dus niet mee eensquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik weet niet van wanneer dat was, maar ik zeg ja
naamdingenquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
12 wat? Orgasmes als je musturbeert?
ze moesten je gewoon nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
er zit een slotje op, mod van destijds was het er dus niet mee eens
denk t ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
naamdingen
[..]
ze moesten je gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |