Nou, inderdaad. Pas op voor zwerfkeien TS!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:25 schreef Tijgertje. het volgende:
Het lijkt wel een fucking gletsjer.
Sneller in de zin van: beter aansluitend op de volgende bus, neem ik aan, dus met minder wachttijd tot de volgende bus zou komen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:31 schreef Ascendancy het volgende:
Hoe kan de fiets nu sneller zijn dan de bus op 1 halte?
En waarom moet TS 1 halte reizen?
Misschien qua vertrektijden van de bus? Dat komt nog wel eens voor als je in een boerengat woont.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:31 schreef Ascendancy het volgende:
Als de bus niet aansluit op de volgende bus, waardoor ik dus een bus een half uur te vroeg moet nemen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:31 schreef Ascendancy het volgende:
waar blijft mijn kanker pizza?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:42 schreef The-dude het volgende:
Terechte klacht. Ik snap ook niet waarom ze die fietspaden niet gewoon onderstrooien. Maarja, liever de weg dan het fietspad.
Het word trouwens helemaal leuk als je met je scooter of brommer over het fietspad moet. Dat is pas lekker glibberen glijden.
Als ik jou was zou ik gewoon lekker op de weg gaan rijden
Dat vonden de strooiploegen ook onterecht, daarom strooien ze straks bijna niks meerquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:33 schreef stbabylon het volgende:
Subklacht: De weg wordt lekker gestrooid, maar drukke fietspaden of stoepen, ho maar!
Dan hadden ze de wegen niet zoveel moeten bestrooien. Maakt mij het uit dat snelwegen sneeuwvrij zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:43 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Dat vonden de strooiploegen ook onterecht, daarom strooien ze straks bijna niks meer
Overstappen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:31 schreef Ascendancy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |