Let op! Alleen bestemd voor mensen die echt iets over hebben voor ONZ en best wel wat tijd in een topic zouden willen steken. Als je hier bent om te zieken ga dan ergens anders naartoe, wil je leuk praten met iemand ga dan naar de SC!Kwaliteit, dat is de laatste jaren ver te zoeken heb ik vernomen, zo nu en dan komt er weer eens een pareltje bovendrijven maar dan is het voornamelijk een paint topic. Vandaar dat ik tot de conclusie kwam dat we daar iets aan moeten doen. Maar nu is het feit dat ik niet weet waar men vandaag de dag nog in staat is.
Nu heb ik met mijn geniale (

) brein weer eens iets bedacht, een ideeën topic waar men al de ideeën kan spuien die men heeft voor een topic. Nu had ik deze post natuurlijk veel beter in de feedback kunnen laten huisvesten, maar aangezien je dan een jaar moet wachten voor iets uitgevoerd is, doe ik het maar zo.
De manier van draaien is als volgt:
Iemand post een korte samenvatting van zijn ?geniale? toekomstige topic + de TT van het topic.
Het is wel de bedoeling dat men zich aan de regels van het forum houdt.
Als iemand wil reageren of de TT wil veranderen of iets dergelijks, quote men de post waar het om gaat.
Als binnen een bepaalde tijd niet positief word gereageerd op het topicidee is het afgeraden om het topic aan te maken.
Laat dit je natuurlijk niet weerhouden van het aanmaken van een nieuw topic, maar het zou notes kunnen besparen, en wellicht blijft de ban dan ook wel uit.
Edit: gooi em maar dicht, want TS helpt zelf ook een handje bij het verneuken van zijn eigen topic
Edit van de edit: alhoewel ik nog steeds oog zie voor een discussie met andere mensen die het topic niet willen verzieken
[ Bericht 6% gewijzigd door naatje_1 op 27-10-2009 18:23:23 ]
Hier schreef
Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*