En nu ben ik allemaal oude intro's van tekenfilms aan het kijken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:18 schreef L-E het volgende:
Tekenfilms van vroeger!
Teddy Ruxpin.
Alfred Jodocus Kwak.!
quote:
ja, dat is het enige waar het mij om gaatquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kun je een keer neuken, is het nog niet goed
Dat doe ik vast wel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je in de buurt bent, geef ff een gil (een harde, want hij moet 15 km overbruggen...)
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hou eens op met miepen, als ik wel lief doe, is het ook niet goed
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, vanalles.. Ben m'n leventje een beetje zat zoals 't nu is..
Doe maar youtuben naar "ik wou juist dat ik jou was" en dan de eerste stem.. Dat zegt je vast genoeg..
Als je het snapt mag je het smsen, ik ga de pc vertalen en in m'n bed liggen
gloeiende, dat ik die niet zag aankomenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh Joe, wat ben je sexy als je streng doet.
Ik luf de jaren 80 enorm.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:24 schreef Q. het volgende:
[..]
En nu ben ik allemaal oude intro's van tekenfilms aan het kijken.
You fell for it.. Hook, line and sinker..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gloeiende, dat ik die niet zag aankomen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gloeiende, dat ik die niet zag aankomen
heeeelemaalquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
You fell for it.. Hook, line and sinker..
Alleen bij jou werkt de zoekfunctie van Youtube?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:27 schreef Techno het volgende:
Deze nacht.. danceclassics... dus doe uw verzoekjes.
Nee Joe wil mij nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:26 schreef stbabylon het volgende:
Arme Joe, per ongeluk een meid het bed in lullen die dat niet wil.
Some guys have all the luck
Had ik zijn luck maarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:26 schreef stbabylon het volgende:
Arme Joe, per ongeluk een meid het bed in lullen die dat niet wil.
Some guys have all the luck
It's raining menquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:27 schreef Techno het volgende:
Deze nacht.. danceclassics... dus doe uw verzoekjes.
deze uiterlijke schijn? yeah rightquote:
Dus nog steeds even goed met jou en knuffelmeisje?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je in de buurt bent, geef ff een gil (een harde, want hij moet 15 km overbruggen...)
quote:
Oh ja, ja, JA!quote:
laat mij erbuiten, wil je?quote:
Dan niet, maar miep dan nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, dat is het enige waar het mij om gaat![]()
sorry, ik ben niet van het kaliber "als het maar tieten, een hartslag en de juiste opening heeft"quote:
quote:
ik miep ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:30 schreef JoeBravo het volgende:
sorry, ik ben niet van het kaliber "als het maar tieten, een hartslag en de juiste opening heeft"
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sorry, ik ben niet van het kaliber "als het maar tieten, een hartslag en de juiste opening heeft"
Die vond ik eng.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snuitquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar hij is wel rond en houdt van het leven!
Af en toe lijkt me dat geen straf, if you have the chance..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
goh wat veeleisend nou......
oke just kidding je weet toch dat ik dat weet Aight
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
he, dat klinkt wel heel gemeen Joe
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Die vond ik eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
ach nog in het kader van de kom-uit-de-kast dag .... speciaal voor Ang3Lquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:32 schreef Techno het volgende:
[..]
/onbescheiden modus
Tja, voor muziek kanje hier rustig aankloppen.
Snuit is niet rond, maar houdt wel van het levenquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:33 schreef L-E het volgende:
[..]
WIE LAAT ZICH NIET KOEIENEREN!
Ik ga helemaal los hier.
ligt niet in m'n aard, dus ik doe het ook niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Af en toe lijkt me dat geen straf, if you have the chance..
Twinkle twinkle baby!quote:
Iets doen dat buiten je straatje ligt kán heel verfrissend werken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ligt niet in m'n aard, dus ik doe het ook niet.
Hier heb ik zelfs een knalroze t-shirt van... ja, met deze tekst dus.quote:
Van welk kaliber ben je dan wel?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb die kans nooitquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ligt niet in m'n aard, dus ik doe het ook niet.
Oeh, en dan ga je voor mij kokenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Snuit is niet rond, maar houdt wel van het levenen biertjes/wijntjes/lekker eten..
oooooooooohhhhhhhhhhhhhh.. nog minder dan een week en mijn keuken wordt geleverd.. dan nog gaan lego-en
6"?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van welk kaliber ben je dan wel?
kan, maar hoeft niet. en ik heb niet het idee dat het dat gaat zijn. integendeel zelfs.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Iets doen dat buiten je straatje ligt kán heel verfrissend werken.
ik ook niet, dus waar hebben we het overquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb die kans nooit
Dat zou ik best eens kunnen doen jaquote:
Dat dusquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Iets doen dat buiten je straatje ligt kán heel verfrissend werken.
ik dacht jij wel een klein beetje wist hoe ik in elkaar steekquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van welk kaliber ben je dan wel?
Ik wil ook komen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zou ik best eens kunnen doen jaheb echt zin om dan lekker te koken.. heerlijk de ruimte om het te doen.. Lp opzetten, potjes op het vuur, rood wijntje erbij.. jaaaaaaa
Mjam!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zou ik best eens kunnen doen jaheb echt zin om dan lekker te koken.. heerlijk de ruimte om het te doen.. Lp opzetten, potjes op het vuur, rood wijntje erbij.. jaaaaaaa
Jj zou het kunnen weten, maar je wilt het nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ook niet, dus waar hebben we het over
Wat een deceptie he?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik las dat je van kaal hield en werd helemaal blij!
Wie houdt er nou niet van kaasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik las dat je van kaal hield en werd helemaal blij!
Ik ben wel weg voor je komt dan... Straks spuit je me onder ofzoquote:
ja... ik heb alleen kaas als ik 3 dagen niet douche.. en dat gebeurd zelden tot nooit.. dus ze zal nooit van mij houdenquote:
Nou...ik weet dat je in een erg veranderlijke tijd zit, qua leven. Dus alles is mogelijk. No pun intented.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik dacht jij wel een klein beetje wist hoe ik in elkaar steek
Twee handen op the same bellyquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat zitten we on the same bladzijde today zeg.
Zo jong mogelijk!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Hangt er maar vanaf WAT voor kaas.
dat geeft niet.. ik heb een houten vloer, die is toch niet zo goed met vocht..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:40 schreef L-E het volgende:
Ik spuit niet. Er zijn vrouwen die dat kunnen. Ik behoor niet tot die groep. Mijn welgemeende excuses.
Schijnt dat alle vrouwen dat kunnenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:40 schreef L-E het volgende:
Ik spuit niet. Er zijn vrouwen die dat kunnen. Ik behoor niet tot die groep. Mijn welgemeende excuses.
Jezus, dus als je in je broek plast moet je het meteen opdweilen enzo?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat geeft niet.. ik heb een houten vloer, die is toch niet zo goed met vocht..
klopt, mijn leefomstandigheden veranderen, dat wil niet zeggen dat ik zelf ook moet veranderenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou...ik weet dat je in een erg veranderlijke tijd zit, qua leven. Dus alles is mogelijk. No pun intented.
Ga je ons les geven???quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:41 schreef stbabylon het volgende:
Schijnt dat alle vrouwen dat kunnen
Ik wil het juist voorkomenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, das wel een beetje een nadeel.. en kots moet ik ook meteen opruimen.. Echt zo suf..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Jezus, dus als je in je broek plast moet je het meteen opdweilen enzo?
Tell us howquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat geeft niet.. ik heb een houten vloer, die is toch niet zo goed met vocht..
+1, zo mee eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
klopt, mijn leefomstandigheden veranderen, dat wil niet zeggen dat ik zelf ook moet veranderen
Ik stuur een beetje bij, maar mijn persoonlijkheid volledig veranderen? nee, ik ben weer blij met hoe ik ben. En dat dat niet de goedkeuring van iedereen weg kan dragen, zal mij dan weer worst zijn.
Dan maar ouderwets, romantisch, whatever. Zo ben ik, zo blijf ik.
Zo is het.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Hangt er maar vanaf WAT voor kaas.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:44 schreef Techno het volgende:
[..]
+1, zo mee eens.
Nee inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vader eet altijd oude kaas, dat is gewoon zo hard als ik weet niet wat.![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:43 schreef stbabylon het volgende:
Kan wel wat van het interweb copy pasten
Nee juist niet, en dit is zelfs wetenschappelijk onderzocht.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:41 schreef stbabylon het volgende:
Wat een kutvloer.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, das wel een beetje een nadeel.. en kots moet ik ook meteen opruimen.. Echt zo suf..
en tijdens de voetbal kijken kan ik ook niet op de grond tuffen..
quote:
Daarom; plastic zeil!quote:
Ok flauw.quote:
quote:
G-spot heb ik wel ontdekt hoor, spuiten alleen niet. Ervaar dat niet als een gemis trouwens.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee juist niet, en dit is zelfs wetenschappelijk onderzocht.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo is het.![]()
Knuffelmeisje is een blokje kaas aan het bouwen.
Geen kut op de vloer juist, daar issie allergisch voorquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:47 schreef stbabylon het volgende:
Ok flauw.
Maar goed, eerst een keer klitoraal. Dan hand op de onderbuik, licht duwen, twee vingers naar binnen en een kom maar gebaar maken, terwijl je tegen de bovenkant aan 'duwt'. Presto
Ook dat is niet geheel waar.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:47 schreef L-E het volgende:
G-spot heb ik wel ontdekt hoor, spuiten alleen niet. Ervaar dat niet als een gemis trouwens.
mijn zweetsokken ruiken heel andersquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, mits je van zweetzokken houdt en zulks.
1 onderzoekjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee juist niet, en dit is zelfs wetenschappelijk onderzocht.
Trusten murmsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:53 schreef Murmeli het volgende:
Spuiten is gewoon irritant.
En ik ga echt slapen. Ff die bal pluis aan de kant duwen. Beest wordt met de dag kleffer
je moet ook niet over dat beest heen spuitenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:53 schreef Murmeli het volgende:
Spuiten is gewoon irritant.
En ik ga echt slapen. Ff die bal pluis aan de kant duwen. Beest wordt met de dag kleffer
hey jij je had gister een voorstel voor mequote:
Altijd grappig van mensen die een onderzoek afkraken omdat de uitkomst niet in hun verwachtingen ligt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:52 schreef stbabylon het volgende:
1 onderzoekje
Wat toen het uitkwam ook al meteen werd afgekraakt door 1000 en 1 man.
Leuk voor mannen die de plekjes van vrouwen niet kunnen vinden, maar de realiteit is (gelukkig) anders.
Mijn eigen ervaringen wegen heel wat zwaarder dan een onderzoekje, dat begrijp je.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ook dat is niet geheel waar.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)taat-toch-niet.dhtml
*proest*quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je moet ook niet over dat beest heen spuiten
klopt jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:55 schreef Duimelot het volgende:
hey jij je had gister een voorstel voor me
maar daarna niets meer over gehoord?
iets met muziek en dansen enzo???
Wat L_E zegt. Eigen ervaringen wegen zwaarder. En als ik meerdere vrouwen heb zien/voelen/horen klaarkomen puur door daar te stimuleren, kan wat mij betreft dat onderzoek in de prullenbak.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Altijd grappig van mensen die een onderzoek afkraken omdat de uitkomst niet in hun verwachtingen ligt.
Nee, sex met dieren mag ook niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Maar dan begrijp je ook dat jouw ervaring(en) iets niet tot een universele waarheid maakt(maken)?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:55 schreef L-E het volgende:
Mijn eigen ervaringen wegen heel wat zwaarder dan een onderzoekje, dat begrijp je.
Ja hoor. Net zoals jij begrijpt dat een flutonderzoekje net zo waardevol/waardeloos is als mijn ervaringen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dan begrijp je ook dat jouw ervaring(en) iets niet tot een universele waarheid maakt(maken)?
Trusten bosjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:56 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook maar naar bed, of eerst even lezen, dat moet ik nog beslissen
trustenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:55 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga ook maffen, maar eerst nog even lekker lezen.
Revelation Space rules. Dikke tijdsprongen zonder aankondiging(kan ook, 3 verhaallijnen moeten samenkomen en 2 ervan moeten eerst nog 20 jaar met een ruimteschip
)
Gelul babs, de moeder van mijn kind kan ook squirten,wat impliceert dat ik weet hoe het moet. Alleen betekent dat niet dat dit truukje bij elke vrouw werkt. Maar goed, slaap lekker.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:57 schreef stbabylon het volgende:
Wat L_E zegt. Eigen ervaringen wegen zwaarder. En als ik meerdere vrouwen heb zien/voelen/horen klaarkomen puur door daar te stimuleren, kan wat mij betreft dat onderzoek in de prullenbak.
Daarbij hebben ze een lading tweelingen GEVRAAGD of ze er 1 hadden. Kom op zeg. 1 groot flutonderzoek.
Nogmaals: het is om mannen die beter moeten zoeken blij te maken, klaar.
Ik ben maffen
een gspot bij een man... kinkyquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
Zelfs ik heb in mijn verwoede puberprobeersels de gspot gevonden bij mezelf, en nee, ik ga niet in details treden hoe ik dat voor elkaar heb gefabriceerd
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah ik heb een envelopje
ga meteen kijken en doen de rest wel via pm
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat L_E zegt. Eigen ervaringen wegen zwaarder. En als ik meerdere vrouwen heb zien/voelen/horen klaarkomen puur door daar te stimuleren, kan wat mij betreft dat onderzoek in de prullenbak.
Daarbij hebben ze een lading tweelingen GEVRAAGD of ze er 1 hadden. Kom op zeg. 1 groot flutonderzoek.
Nogmaals: het is om mannen die beter moeten zoeken blij te maken, klaar.
Ik ben maffen
Mja, dat is een beetje een zwak argument. En dat weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:59 schreef L-E het volgende:
Ja hoor. Net zoals jij begrijpt dat een flutonderzoekje net zo waardevol/waardeloos is als mijn ervaringen.
Je moet het maar eens proberen, puut genotquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een gspot bij een man... kinky
quote:
Wat? Je hebt je prostaat gevonden?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
Je moet het maar eens proberen, puut genot
zal eens kijken of ik nog een salami worst in de kast heb liggen..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is geen zwak argument, ik meen het. Dat linkje maakt niet veel indruk. En ik beweer helemaal niet dat een g-spot absoluut bestaat oid, maar de stelling dat het níet bestaat geloof ik niet, omdat ik zelf heb ervaren dat er daar wel degelijk 'iets' zit dat mij een orgasme bezorgt bij stimulans. Ik zeg niet dat elke vrouw dat plekje heeft, maar ik wél.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, dat is een beetje een zwak argument. En dat weet je zelf ook wel.
Vertel vertel, wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, ik wil ook niet ontkrachten dat dat niet zou bestaan, wel dat ELKE vrouw er eentje heeft.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:06 schreef L-E het volgende:
Dat is geen zwak argument, ik meen het. Dat linkje maakt niet veel indruk. En ik beweer helemaal niet dat een g-spot absoluut bestaat oid, maar de stelling dat het níet bestaat geloof ik niet, omdat ik zelf heb ervaren dat er daar wel degelijk 'iets' zit dat mij een orgasme bezorgt bij stimulans. Ik zeg niet dat elke vrouw dat plekje heeft, maar ik wél.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:03 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar hij moet even:
Dan zijn we het dus eens.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, ik wil ook niet ontkrachten dat dat niet zou bestaan, wel dat ELKE vrouw er eentje heeft.
quote:
Dat wil je niet wetenquote:
soms gebeuren er dingen die je in een klap weer terug in de werkelijkheid zettenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is vrolijk? vanwaar?
hier gaat ie goed.
we wilden het niet weten neequote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat wil je niet wetenEcht niet
Maar het kwam er op neer dat ik mijn eigen dildo had gefabriceerd en daarna bij mezelf naar binnen ben gegaan via het poepgat
Ik dacht: tips zijn altijd welkom, wie weet leer ik iets waar ik mijn vriendje blij mee maak. Maar dat denk ik dus niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat wil je niet wetenEcht niet
Maar het kwam er op neer dat ik mijn eigen dildo had gefabriceerd en daarna bij mezelf naar binnen ben gegaan via het poepgat
maar dus wel positief?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms gebeuren er dingen die je in een klap weer terug in de werkelijkheid zetten
en dat had ik gewoon even nodig![]()
weer lekker gesport?
Goed, niet moe, maar ik moet van mezelf op tijd naar bed, ja jaquote:
Je kan het altijd proberen.. zeker als hij het nog niet geprobeerd heeft. Wie weet bevalt het.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik dacht: tips zijn altijd welkom, wie weet leer ik iets waar ik mijn vriendje blij mee maak. Maar dat denk ik dus niet.
ik doe het graagquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we wilden het niet weten nee
en toch schrijven
tnx voor deze MI NOT!
Ach.. dan kan je nog rustig aan doenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed, niet moe, maar ik moet van mezelf op tijd naar bed, ja ja
Prostaat dus, wat ik al zei.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
en daarna bij mezelf naar binnen ben gegaan via het poepgat
ja positief inderdaad, voelt fijn om weer mijn eigen ikje te zijn op een gevoellig randje naquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maar dus wel positief?
uhm ja, dat was wel oke.
Vertelquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik geloof.. dat ik ook maar ga tukken..
Als het over zelf gefabriceerde dildo's gaat ben ik nog steeds koning
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach.. dan kan je nog rustig aan doen
Mooi zo, jezelf zijn is goedquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja positief inderdaad, voelt fijn om weer mijn eigen ikje te zijn op een gevoellig randje na
wel ok, dat klinkt enthousiast!
vroegahh.. toen ik nog werktuigbouwkunde studeerde hadden we een project op school. Je moest een eigen product verzinnen, bouwen en verkopen..quote:
maar het blijft toch wel een heerlijk gevoel geven na het sporten?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mooi zo, jezelf zijn is goed
haha, het sporten is niet heel bijzonder meer als je dat bijna elke dag doet he
Tja, dan zal ik me maar weer opofferen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:17 schreef Natalie78 het volgende:
Woah het gaat niet meer over muziek, zie ik?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vroegahh.. toen ik nog werktuigbouwkunde studeerde hadden we een project op school. Je moest een eigen product verzinnen, bouwen en verkopen..
dat werden de aller eerste opzetstukjes voor de oraal-b's van siliconenBest veel winst mee gemaakt
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:17 schreef Natalie78 het volgende:
Woah het gaat niet meer over muziek, zie ik?
Zelfs de muziek is aangepast!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, dan zal ik me maar weer opofferen.
Ik heb nooit dat heerlijke gevoel gehad. Heb meer dat als ik niet ga dat ik niet blij wordt van mezelf. Dusja, dan ga je al snelquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar het blijft toch wel een heerlijk gevoel geven na het sporten?
of gaat dat ook voorbij als je het elke dag doet?
joh dat is wel apart ja en een goede motivator!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nooit dat heerlijke gevoel gehad. Heb meer dat als ik niet ga dat ik niet blij wordt van mezelf. Dusja, dan ga je al snel
Dat wel ja. En door rechtstreeks elke dag vanaf m'n werk te gaan, is het nog vol te houden ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:23 schreef Duimelot het volgende:
joh dat is wel apart ja en een goede motivator!
Shhhh.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:25 schreef littledrummergirl het volgende:
waarom kunnen mannen je zo in de war maken?
ik word echt moe van mezelf gewoon
Dan doen mannen niet, dat doe je zelf.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:25 schreef littledrummergirl het volgende:
whehehe ken t gevoel, je doet t stiekem jezelf aanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:25 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan doen mannen niet, dat doe je zelf.
Jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:25 schreef littledrummergirl het volgende:
GMTAquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan doen mannen niet, dat doe je zelf.
Rotterdam oh yes.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Of course! R'dam is where it's at.
FOK, dat is pas een goede turn up the bass knijterquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Of course! R'dam is where it's at.
ik heb al n hele tijd iemand die ik leuk vind, en die mij ook leuk vind, maar steeds lijkt het niet echt te willen werken, qua tijd en afstand vooral. Maar iedere paar weken duikt ie weer op en wil ik weer niets anders dan alleen hemquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
whehehe ken t gevoel, je doet t stiekem jezelf aan
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat wel ja. En door rechtstreeks elke dag vanaf m'n werk te gaan, is het nog vol te houden ook
Met gabber heb ik nooit wat gehad.quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb al n hele tijd iemand die ik leuk vind, en die mij ook leuk vind, maar steeds lijkt het niet echt te willen werken, qua tijd en afstand vooral. Maar iedere paar weken duikt ie weer op en wil ik weer niets anders dan alleen hemen dat is zooo irritant, want steeds ben ik gewoon weer verder met mn leven, beetje daten enzo, en hops, daar is die leukerd dan ook weer, en dan wil ik m weer zien enzo
pff net dus weer even gesproken en nu ben ik weer van slag.
en ja dat doe ik mezelf ongetwijfeld aan, maar ergens denk ik nog steeds dat dat gewoon is hoe wij zijn en dat het over zon lange tijd nog steeds standhoudt... dat er ergens dus wat goeds zit..
en ja dat doe ik mezelf aan
owja, ik had mezelf voorgenomen te gaan zwemmen deze weekquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
stoer hoor. Ik krijg mezelf niet zover.
Fixed.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
FOK usert Techno, dat is pas een goede turn up the bass knijter
quote:
ja das mooi klotequote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb al n hele tijd iemand die ik leuk vind, en die mij ook leuk vind, maar steeds lijkt het niet echt te willen werken, qua tijd en afstand vooral. Maar iedere paar weken duikt ie weer op en wil ik weer niets anders dan alleen hemen dat is zooo irritant, want steeds ben ik gewoon weer verder met mn leven, beetje daten enzo, en hops, daar is die leukerd dan ook weer, en dan wil ik m weer zien enzo
en ja dat doe ik mezelf ongetwijfeld aan, maar ergens denk ik nog steeds dat dat gewoon is hoe wij zijn en dat het over zon lange tijd nog steeds standhoudt... dat er ergens dus wat goeds zit..
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
owja, ik had mezelf voorgenomen te gaan zwemmen deze week
Je went eraanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
stoer hoor. Ik krijg mezelf niet zover.
quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Met gabber heb ik nooit wat gehad.Nee maar deze wel. Ik toen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De week is nog niet omquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
owja, ik had mezelf voorgenomen te gaan zwemmen deze week
een steeds weer opwaaiende verliefdheidquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Zover kom ik niet eensquote:
ik heb er ook zo één.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]![]()
pfff stom hoofd heb ik toch
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Met gabber heb ik nooit wat gehad.Ook niets met Have you ever been melow - Party animals? Die is zo verukkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jou altijdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat is lief! je komt me nog speciaal terusten wensen!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:32 schreef Natalie78 het volgende:
Nee maar deze wel. Ik toen ook.Ghehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja precies, helemaal dat dus! het is heerlijk, en het samenzijn is geweldig, maar iedere keer afscheid nemen met de zinnen "ja we moeten onze agenda's maar weer naast elkaar leggen voor de volgende date" is gewoon kutquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een steeds weer opwaaiende verliefdheid
tja waarom doen jullie er niets mee?
trouwens grote kans dat als je er aan toegeeft dat het dan snel over is
als je kan genieten van dat verwarde gevoel, dan gewoon zo laten en afentoe lekker weer genieten van die vlinders. Pas als je er echt last van krijg sja tja!
maar klinkt ook wel spannend
Niet zo stom als die van mijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]![]()
pfff stom hoofd heb ik toch
Nee iddquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Ghehehe.Hehe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn (stompzinnig romantische) idee is, als het goed zit komt het vanzelf. Nu past het niet, maar jullie komen steeds bij elkaar terug! Das toch mooi?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja precies, helemaal dat dus! het is heerlijk, en het samenzijn is geweldig, maar iedere keer afscheid nemen met de zinnen "ja we moeten onze agenda's maar weer naast elkaar leggen voor de volgende date" is gewoon kuthij werkt fulltime ( heeft zn eigen winkel) daarnaast studeert ie s avonds en moet ie daar in t weekend zn huiswerk enzo nog voor maken
ik pas er gewoon niet tussen, hij bij mij atm ook niet.. en dat zuigt, stiekem
zo irritant dat, hopen dat het ooit een keer in de vakantie lukt een tijd lang?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja precies, helemaal dat dus! het is heerlijk, en het samenzijn is geweldig, maar iedere keer afscheid nemen met de zinnen "ja we moeten onze agenda's maar weer naast elkaar leggen voor de volgende date" is gewoon kuthij werkt fulltime ( heeft zn eigen winkel) daarnaast studeert ie s avonds en moet ie daar in t weekend zn huiswerk enzo nog voor maken
ik pas er gewoon niet tussen, hij bij mij atm ook niet.. en dat zuigt, stiekem
Nee, sorry.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ook niets met Have you ever been melow - Party animals? Die is zo verukkelijk
Nee, lui, wat sport betreftquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lui hoeft niet.. andere prioriteiten
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn (stompzinnig romantische) idee is, als het goed zit komt het vanzelf. Nu past het niet, maar jullie komen steeds bij elkaar terug! Das toch mooi?
als ik eenmaal bezig ben, vind ik het heerlijk. maar om zover te komen...quote:
tja, eigen zaak he, dus hij heeft sowieso geen vakantie in mijn schoolvakanties...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zo irritant dat, hopen dat het ooit een keer in de vakantie lukt een tijd lang?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:36 schreef Natalie78 het volgende:
Hehe!
Ah, zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga met iemand samen sporten, dat helpt (daar ging het toch over?quote:
Dat. Somsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ik eenmaal bezig ben, vind ik het heerlijk. maar om zover te komen...
Wel dit?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Wel met Jochem Paap, Michel de Hey, Miss Monica, Jeroen Verheij, Joris Vroon, et cetera, et cetera.
hey Yukiquote:
Oja, das waar ook, met een EMZquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tja, eigen zaak he, dus hij heeft sowieso geen vakantie in mijn schoolvakanties...
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
ga met iemand samen sporten, dat helpt (daar ging het toch over?)
Maar je hoeft toch niet helemaal op hem te wachten? Ga uit, date... Als je een leuker iemand tegenkomt is het top, is dat niet zo heb je iig niet vervelend zitten wachtenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]tis ook wel cute enzo, maar wat als ik erop wacht en het is achteraf alsnog kut, was ie leuk voor die korte dagjes dat ik m gezien heb en is het eigenlijk n saaie dodo eerste klas
![]()
ok lief hoofd, stop nu maar met malen
ja maar steeds als ik iemand anders leuk begin te vinden duikt ie weer opquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch niet helemaal op hem te wachten? Ga uit, date... Als je een leuker iemand tegenkomt is het top, is dat niet zo heb je iig niet vervelend zitten wachten
Dat kloptquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is je vergeven. Want goede muziek is nu eenmaal tijdloos.
Kan je niet in je schoolvakantie een tijdje meehelpen op zijn werkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar steeds als ik iemand anders leuk begin te vinden duikt ie weer open maakt me in de war
![]()
anywayik moet mn bedje in, hopelijk dat ie niet door mn hoofd gaat rennen
die neiging heeft ie altijd
ik kan niet wat hij doetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan je niet in je schoolvakantie een tijdje meehelpen op zijn werk
Slaapse iig
Oke maar dan "Crazy" en niet het origineel maar door Alanis Morissette.quote:
Oh jee, is het er zo een... Die ken ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar steeds als ik iemand anders leuk begin te vinden duikt ie weer open maakt me in de war
![]()
anywayik moet mn bedje in, hopelijk dat ie niet door mn hoofd gaat rennen
die neiging heeft ie altijd
Slaap lekker meisquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:52 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik moet zo naar bed van mezelffijne nacht nog iedereen.
weltrustequote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:52 schreef missbehavin het volgende:
Dat bedoel je?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:49 schreef Natalie78 het volgende:
Oke maar dan "Crazy" en niet het origineel maar door Alanis Morissette.
Sweet dreams, technomeisje,quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:52 schreef missbehavin het volgende:
ja, ik was geweldig gezelschap vandaagquote:
ga slapen NU!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:58 schreef JoeBravo het volgende:
Slapen, op tijd op en zwemmen... as if
Ja eeuh..... 't was dus eigenlijk geen date. Dat is het pas als haar de mooiste vrouw ter wereld vindquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa hoe was je date? (collega)
oh het was die klimdatequote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:00 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ja eeuh..... 't was dus eigenlijk geen date. Dat is het pas als haar de mooiste vrouw ter wereld vind
Maar dat terzijde. Ja 't was heel romantisch. Eerst twee uurtjes muurklimmen en daarna lekker biertjes drinken in een bruin cafe met een haardvuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |