jeugdsentiment, altijd fijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan keek ik dat programma bij mijn opa en oma, na het avondeten, en gingen we daarna naar bed
quote:[..]
Ik was al bang dat deze opmerking ooit zou komen
Op leuke dingen die gaan komen zoals mijn feestjequote:
Oh ja dat is waar ook gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op leuke dingen die gaan komen zoals mijn feestje
Heuj, ik ben >25 hoor!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch blijf ik het raar vinden hoor als <20 ers het over vroeger hebben
Engquote:
Feest? Wanneer? Zijn er vrouwen? Is er drank?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op leuke dingen die gaan komen zoals mijn feestje
Arme jijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:34 schreef littledrummergirl het volgende:
klaar op stage
net ja gezegd toen ze vroegen of ik n vroege dienst wilde morgenochtenddoet nu al pijn
Muts.. Nee zeggen mag hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:34 schreef littledrummergirl het volgende:
klaar op stage
net ja gezegd toen ze vroegen of ik n vroege dienst wilde morgenochtenddoet nu al pijn
rat op schouder, astro tekens op pols, chinese tekens met bloemen op kuit, roos op bovenarm, initialen papa op voet, geboortekaartje voor zoon op heup en mn nieuwste bedelenkelbandje met astro tekens van alle broers en zussenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor tats heb je? Of had je die al eens gepost hier?
Ja, zaterdag, ja, jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Feest? Wanneer? Zijn er vrouwen? Is er drank?![]()
Hallo, ik had wijn voor je hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Waarom? Glas half vol! Heb je nog meer wijn, trouwens?
Erg heh, gewoon geen nee kunnen zeggen, heb ik ook heel vaak...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:34 schreef littledrummergirl het volgende:
klaar op stage
ja, maar toen ze t zei leek t n goed ideequote:
Wow dat is een hele verzamelingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
rat op schouder, astro tekens op pols, chinese tekens met bloemen op kuit, roos op bovenarm, initialen papa op voet, geboortekaartje voor zoon op heup en mn nieuwste bedelenkelbandje met astro tekens van alle broers en zussen
quote:
Godver, nu wil ik er ook meer.. En ook Sleeve..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
rat op schouder, astro tekens op pols, chinese tekens met bloemen op kuit, roos op bovenarm, initialen papa op voet, geboortekaartje voor zoon op heup en mn nieuwste bedelenkelbandje met astro tekens van alle broers en zussen
Uhuh.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wow dat is een hele verzamelingJe bent bijna een museum
Allemaal mooie schiderijen
Wat heb je?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Godver, nu wil ik er ook meer.. En ook Sleeve..
Das geen probleem, ik heb zo'n huge ding die zichzelf opblaastquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Moet je wel zelf voor luchtbed oid zorgen
Flips komtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das geen probleem, ik heb zo'n huge ding die zichzelf opblaast
Enige nadeel is of ik ook echt kan ivm werk![]()
Komen er meer Singles?
Ik heb geen wijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Waarom? Glas half vol! Heb je nog meer wijn, trouwens?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Godver, nu wil ik er ook meer.. En ook Sleeve..
Wollvenkop op m'n borst, draak op rechter schouder, (mislukte) volle maan op de linker, Keltisch knoop op rechter schouderblad, een Aziatisch teken op m'n linker schouderblad, en oog van horus op m'n rechter pols..quote:
Mag ik ze een keer komen bekijken?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
En die roos wil ik uitwerken tot een sleeve
Heb je nu op alles een slechte plaat met die titelquote:
Dat had ik niet achter je gezocht eigenlijk die tatsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wollvenkop op m'n borst, draak op rechter schouder, (mislukte) volle maan op de linker, Keltisch knoop op rechter schouderblad, een Aziatisch teken op m'n linker schouderblad, en oog van horus op m'n rechter pols..
en toen viel mn bek open van verbazing.. Really, jijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wollvenkop op m'n borst, draak op rechter schouder, (mislukte) volle maan op de linker, Keltisch knoop op rechter schouderblad, een Aziatisch teken op m'n linker schouderblad, en oog van horus op m'n rechter pols..
project sleeve wil ik eerst..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar eerst de sugar skull denk ik. Of de bloesemtak over mijn rug. Ik wil het allemaal
Barbiequote:
Niet? Heb je die ene niet gezien dan bij Lotusss? Die op m'n pols?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je nu op alles een slechte plaat met die titel![]()
[..]
Dat had ik niet achter je gezocht eigenlijk die tats
Volgens mij is helemaal niet zo mooi toch? Dacht dat het snel geel wordt door je huid ofzoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
project sleeve wil ik eerst..
Ik ben nu alleen aan het twijfelen.. Ik wilde alleen maar rode rozen.. Maar op oma's kist hebben we witte rozen gelegd, dus denk dat ik of 1 roos wit wil. Of een stuk taart op mn enkel
Ja dat wel. Alleen zo veel etc dat nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet? Heb je die ene niet gezien dan bij Lotusss? Die op m'n pols?
Tis een verslaving geweest.. Vanaf m'n 16e elk jaar een nieuwe..Toen zat ik zonder geld
Ook al, ongelovige thomas!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en toen viel mn bek open van verbazing.. Really, jij?
Tijnquote:
Zie het als iets als een herinnering, zie mezelf al zitten als uitgezakt oud wijfie van 80quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:42 schreef Techno het volgende:
Tattoos, vind het erg tof, maar ben bang dat ik er naar een jaar of wat alweer op uitgekeken ben, want ik ken mezelf een beetje. Dus dat weerhoud me ervan om er zelf eentje te nemen.....
Alive and kickingquote:
lijkt me stug.,. Ik ben al bijna helemaal wit van mezelfquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij is helemaal niet zo mooi toch? Dacht dat het snel geel wordt door je huid ofzo
Dat krijg je vanzelf als je muzikale smaak wat verder reikt dan één genre.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
Heb je nu op alles een slechte plaat met die titel![]()
Rare avond is beterquote:
ik ben uberveranderlijk.. Maar mn tats zijn mn liefdequote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:42 schreef Techno het volgende:
Tattoos, vind het erg tof, maar ben bang dat ik er naar een jaar of wat alweer op uitgekeken ben, want ik ken mezelf een beetje. Dus dat weerhoud me ervan om er zelf eentje te nemen.....
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lijkt me stug.,. Ik ben al bijna helemaal wit van mezelf
Ik luister alleen naar metalquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat krijg je vanzelf als je muzikale smaak wat verder reikt dan één genre.
Topquote:
Niet van allemaal, wel een aantalquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:
jofunununudude, heb je er pics van?
En een man met tattoo's?quote:
Maar dat is best lastig als je zelf redelijk kan tekenen. En aangezien ik mijn eigen frutsels al snel zat ben, laat staan die van anderen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie het als iets als een herinnering, zie mezelf al zitten als uitgezakt oud wijfie van 80
Oh ik vind het absoluut niet erg!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou denk ik echt afknappen bij vrouwentattoos (ligt er natuurlijk aan wat voor een tattoo), ik houd niet echt van zo'n ondergekleurd lichaam
Ah. Ik heb genoeg gehad dus.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hallo, ik had wijn voor je hoor
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet? Heb je die ene niet gezien dan bij Lotusss? Die op m'n pols?
Tis een verslaving geweest.. Vanaf m'n 16e elk jaar een nieuwe..Toen zat ik zonder geld
Ligt eraan. Ik vind dat, om eerlijk te zijn, erg verschillen van man tot man (en natuurlijk ook wat het is)quote:
Hoe dat zo? Moe of iets anders?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TopDat kicking is er bij mij een beetje uit ....
thats my boyquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rare avond is beterTattoo's....heb ik niet....misschien moet ik er eentje nemen...vanavond...wearing a suit
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dat is best lastig als je zelf redelijk kan tekenen. En aangezien ik mijn eigen frutsels al snel zat ben, laat staan die van anderen.
ach en witte rozen zijn ook niet puur witquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dat zal schelen. Ik weet het ook niet zeker hoor, maar ik dacht eens zoiets gehoord te hebben.
Tekknooo!!!!!!!! Music, please!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dat is best lastig als je zelf redelijk kan tekenen. En aangezien ik mijn eigen frutsels al snel zat ben, laat staan die van anderen.
discriminatiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou denk ik echt afknappen bij vrouwentattoos (ligt er natuurlijk aan wat voor een tattoo), ik houd niet echt van zo'n ondergekleurd lichaam
Haha, dat is wel een heel zwaar label om dat er aan te plakkenquote:
ik krijg juist niet uitgetekend wat ik wilquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Nja, ik zal misschien ook met vooroordelen over tattoos hier zitten, daarom ook die opmerking tussen haakjes, maar ik moet toegeven dat ik al hele schattige en mooie tats ben tegengekomenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ik vind het absoluut niet erg!
idem voor mij bij vrouwen: geen dealbreaker, maar wel wel de potentie tot.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik vind dat, om eerlijk te zijn, erg verschillen van man tot man (en natuurlijk ook wat het is)
Nah, het was gewoon een rare dag.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Moe of iets anders?
Een tattoo met lieve mama is zeker not done?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik vind dat, om eerlijk te zijn, erg verschillen van man tot man (en natuurlijk ook wat het is)
Ja inderdaad. Ik ga niet per definitie zeggen; "Oke, doei."quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
idem voor mij bij vrouwen: geen dealbreaker, maar wel wel de potentie tot.
KLinkt aardig van 'm...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo herkenbaar![]()
Mijn tatts heb ik laten zetten in '01, '02,'03, '05, '07, '08, '09 en '10
in '04 tot en met '06 had ik relatie met mn ex.
Het liefste dat hij ooit zei was: Gadver ik walg echt van tatoeages, snap echt niet waarom mensen die willen.
Toen hadden we al 2 jaar wat![]()
Vrij snel erna was ik bij hem weg
rascisme dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat is wel een heel zwaar label om dat er aan te plakken
Suited up completelyquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
thats my boyik had vandaag alleen n colbertje en n stropdasje haha, mn stagekids vonden me maar raar
Ach, als er een verhaal aan zitquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een tattoo met lieve mama is zeker not done?
jij discrimineert behaardenquote:
You rulequote:
Persoonlijk vind ik het dus geen afknapper. Maar zelf durf ik het gewoon niet aan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:50 schreef missbehavin het volgende:Jammer voor de dudes die me er op afkeuren hoor
Alles behalve dat!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:50 schreef missbehavin het volgende:Jammer voor de dudes die me er op afkeuren hoor
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, nu wordt er ook niet meer gezoend
ik heb ook gezegd dat ik dat prima eraf wou harsenquote:
Mooiquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, het was gewoon een rare dag.Wel een goede, gelukkig
ik vind het iig geen probleem tatsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, als er een verhaal aan zit
Maar het ligt er ook écht aan waar en hoe
groot gelijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:50 schreef missbehavin het volgende:
Jammer voor de dudes die me er op afkeuren hoor
Ja vond ik ook wel heel lief van hem jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
KLinkt aardig van 'm...
Mijn eerste was op 2000 gezet, 16e verjaardag, daarna dus '01, '02, '04 en '05, '06 volgensmij..
Ik ben het eens met JB, ligt eraan wat en waar.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:50 schreef missbehavin het volgende:Jammer voor de dudes die me er op afkeuren hoor
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik vind een mooie man alleen maar mooier als ie inkt heeft
Of epilerenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb ook gezegd dat ik dat prima eraf wou harsen
alleen als jij al je tat's weg laat laserenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb ook gezegd dat ik dat prima eraf wou harsen
Okéquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi![]()
[..]
ik vind het iig geen probleem tats
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik vind een mooie man alleen maar mooier als ie inkt heeft
Dat zou ik nooit doen. Wel om andere dingenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:50 schreef missbehavin het volgende:Jammer voor de dudes die me er op afkeuren hoor
maar jou stalk ik net zolang tot je ze mooi vindtquote:
dit dusquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:53 schreef Natalie78 het volgende:
Tattoos vind ik als het er teveel zijn echt een afknapper. Van die hele armen vol.Kleine tattoo kan mooi zijn. Ik heb er zelf ook een, een kleintje.
Ik las taserenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
alleen als jij al je tat's weg laat laseren
ja, maar een tat voel je niet.. Blijft ook niks in plakken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben het eens met JB, ligt eraan wat en waar.![]()
En ik ben het wéér eens met JB, GvE discrimineert behaarden
Sommige mannen verzieken het echt voor de restquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vond ik ook wel heel lief van hem ja
quote:
gebeurt niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
maar jou stalk ik net zolang tot je ze mooi vindt
Dit is een uitzondering. Bij hem kan ik er over heen kijken zolang hij maar blijft praten met die stem en me blijft aankijken met die ogen.quote:
Mooie manquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar een tat voel je niet.. Blijft ook niks in plakken.
Haar
-Engel-quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Malta-man![]()
Hoe was je suit up dag?
quote:
Eric Corton is een heldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:54 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dit is een uitzondering. Bij hem kan ik er over heen kijken zolang hij maar blijft praten met die stem en me blijft aankijken met die ogen.
mooie man zei ik toch? Zoals die ene dude va dat liedje I wanna be a billionaire ofzoietsquote:
En vrouw mag van mij ook wel veel tattoo's hebben, als het maar wel een beetje afgestemd is..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:53 schreef Natalie78 het volgende:
Tattoos vind ik als het er teveel zijn echt een afknapper. Van die hele armen vol.Kleine tattoo kan mooi zijn. Ik heb er zelf ook een, een kleintje.
Ik ga misschien nog naar Spanje en Engeland de komende wekenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
-Engel-![]()
![]()
Euh...het was raarMaar wel goed
Gadverdammequote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooie man zei ik toch? Zoals die ene dude va dat liedje I wanna be a billionaire ofzoiets
no fucking way.. Je moet er veel voor over hebben om mij te hebbenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
alleen als jij al je tat's weg laat laseren
ik wens je veel succes. zo meegaand ik veel opzichten ben, zo koppig ben ik het in andere.quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooie man zei ik toch? Zoals die ene dude va dat liedje I wanna be a billionaire ofzoiets
Wat is jouw smaak dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gadverdamme
Is dat serieus jouw smaak?!
Naaiiiss!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ga misschien nog naar Spanje en Engeland de komende weken![]()
Goed is goed......
Ik zag hem een keer in het echt, met Diana en kids in de Efteling. Hij is echt heel mooi ook in het echt.quote:
quote:
Dan moet jij er ook veel voor over hebben om hem te hebbenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
no fucking way.. Je moet er veel voor over hebben om mij te hebben
Als ik gewoon normale kleding aan heb zie je als je mazzel hebt alleen die op mn pols. De rest is verstoptquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En vrouw mag van mij ook wel veel tattoo's hebben, als het maar wel een beetje afgestemd is..
Maar ook enkele lieve kleine die je moet opspeuren kunnen 't goed doen
En dan, met die tattoo's en zijn zware stem issie ambassadeur van het rode kruis, dat verwacht je echt nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:58 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik zag hem een keer in het echt, met Diana en kids in de Efteling. Hij is echt heel mooi ook in het echt.
Je hebt je gedragen......quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:57 schreef Barbusse het volgende:
Naaiiiss!![]()
Enne...ik heb me gedragen hoor
heerlijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gadverdamme
Is dat serieus jouw smaak?!
Nou, dan ben je bij hem aan het juiste adresquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heerlijk
Ik val niet om standaard.. Ook niet op blauwe ogen blond haar. Ik val op apart., iemand die zichzelf is en durft te zijn en schijt aan de wereld heeft
mijn suit is te kort geworden kwam ik n tijd terug achterquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heerlijk
Ik val niet om standaard.. Ook niet op blauwe ogen blond haar. Ik val op apart., iemand die zichzelf is en durft te zijn en schijt aan de wereld heeft
Zelfde hier eigenlijk.. pols soms zichtbaar, meestal onder de mouw van een trui of longsleeve als het frisser is.. Bij t-shirt natuurlijk gewoon te zien.. Overhemd dan weer niet.. En als het echt zomers is met m'n hemden en sleeveless dan kun je er 5 van de 6 zien.. Die wolf op m'n borst dan net niet meestal..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik gewoon normale kleding aan heb zie je als je mazzel hebt alleen die op mn pols. De rest is verstopt
tuurlijk niet. Ik heb tetten. Ik kan ze uitlkiezenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet jij er ook veel voor over hebben om hem te hebben
Dan zit je hier verkeerd denk ik.quote:
Ga op stap en sla je slagquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:00 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben een een beetje dronken....en zie alleen maar de tetters in Huppelmuts d'r UI en het woordje tattoo
maar mij dus nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk niet. Ik heb tetten. Ik kan ze uitlkiezen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:00 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben een een beetje dronken....en zie alleen maar de tetters in Huppelmuts d'r UI en het woordje tattoo
In zomerkleding zie je er uhm 7 van de 8 of als ik geen slippers aan heb 5/6 van de 8quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zelfde hier eigenlijk.. pols soms zichtbaar, meestal onder de mouw van een trui of longsleeve als het frisser is.. Bij t-shirt natuurlijk gewoon te zien.. Overhemd dan weer niet.. En als het echt zomers is met m'n hamden dan kun je er 5 van de 6 zien.. Die wolf op m'n borst dan net niet meestal..
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:00 schreef Barbusse het volgende:
Schijt hebben aan de wereld moet persé op die manier geuit worden?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heerlijk
ik heb zn adres nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, dan ben je bij hem aan het juiste adres
Maar er staan ook tetters in mn UIquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:00 schreef Barbusse het volgende:
Nee hoor ik ben heel liefquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan zit je hier verkeerd denk ik.
Veel armen en benenwerk dusquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In zomerkleding zie je er uhm 7 van de 8 of als ik geen slippers aan heb 5/6 van de 8
Zoek en gij zult vinden!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan zit je hier verkeerd denk ik.
Het zou eens tijd worden daarvoor, Lillyquote:
schat.. Beide kanten. Mam wil je alquote:
Ja bovenarm, binnenkant kuit, schouderbladquote:
hoe anders?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schijt hebben aan de wereld moet persé op die manier geuit worden?
Ik ben hier om liefde te verspreiden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zou eens tijd worden daarvoor, Lilly
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
schat.. Beide kanten. Mam wil je al
quote:
quote:
quote:
Dronken zijn is goedquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
schat.. Beide kanten. Mam wil je al
quote:
quote:
Die op mijn pols valt direct op, al zit hij wel meer aan de binnenkantquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja bovenarm, binnenkant kuit, schouderblad
Die 3 zijn het eerst zichtbaar. Althans die op mn pols natuurlijk maar die valt niet op
Zelf niet creatief willen zijn daarin maar dat wel verwachten van anderenquote:
sinds wanneer hebben mannen iets te willen?quote:
Daar heb ik wel behoefte aan jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben hier om liefde te verspreiden.
ik ook, maar ik moet morgen werken.quote:
Ga je gang, ik hou je niet tegen. Succes alvast morgen met werkenquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben mannen iets te willen?
quote:
Het lijkt me beter als ik nu even binnen blijfquote:
mijn drollen zijn anders een flink kunstwerkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelf niet creatief willen zijn daarin maar dat wel verwachten van anderen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:07 schreef stbabylon het volgende:
Hoi alle toffe mensen (oftewel: E_M)
Ik heb drankquote:
Nee joh! Gewoon gaanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het lijkt me beter als ik nu even binnen blijf
Haha, waai?quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:07 schreef stbabylon het volgende:
Hoi alle toffe mensen (oftewel: E_M)
Als dat zo was had je al lang een eigen expositie gehadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn drollen zijn anders een flink kunstwerk
Hehe kloon.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn drollen zijn anders een flink kunstwerk
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het lijkt me beter als ik nu even binnen blijf
Klinkt leuk!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe kloon.![]()
Het thema van 20-11 is trouwens "tekenfilms van vroeger"...
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Love is all around.
(Ik onderdruk de neiging een Wet Wet Wet-liedje te gaan zingen nu.)
Ja, jij bent tenminste wél liefquote:
Dat bier dat zie ik jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Biertje op, hoofd een stuk kalmer.. Ik denk dat ik m'n bedje eens ga verblijden met mijn aanwezigheid.. Heeft me sinds Gisteroachtend niet meer gevoeld
Snap ik, maar nu niet. Ben bij knuffelmeisje.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers dat je dichterbij 'm zit.
Mooi! Hoe dat zo? Gewoon omdat je geen baarmoederhalskanker hebt, of een speciale reden?quote:
Ahw lief, doe maar de groetjes!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Snap ik, maar nu niet. Ben bij knuffelmeisje.
quote:
Gister was 't veul erger, in tijden niet zo gevoeldquote:
Is minipuber nu al es lief?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, jij bent tenminste wél lief
Ik voel het in mijn vingers, ik voel het in mijn tenen..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(maar laat nat nat nat maar even achterwege ja
prive kunstquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat zo was had je al lang een eigen expositie gehad
Ik ben ook heulheul lief hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, jij bent tenminste wél lief
quote:
ik ook, but she still can't have mequote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik voel het in mijn vingers, ik voel het in mijn tenen..![]()
Lief zeker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Muziek jijquote:
dus je gaat op je driewieler als bobby?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe kloon.![]()
Het thema van 20-11 is trouwens "tekenfilms van vroeger"...
quote:
Hoi Murmquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ook, but she still can't have me
Nou dat eerste is wel geweldig eigenlijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi! Hoe dat zo? Gewoon omdat je geen baarmoederhalskanker hebt, of een speciale reden?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lief zeker.![]()
Zometeen de eeuwige vraag...
Die vraag kennen wij niet. Meestal wordt het Cars.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Babs! Wie is jaloers op jou en waarom?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:10 schreef stbabylon het volgende:
Zie ze jaloers zijn... ik ben het he mensen
Ik dacht aan Pi, van Ovide. Die kan ik ook erg goed imiteren EN de lenzen kunnen in.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dus je gaat op je driewieler als bobby?
Kut.. Ik weet niks
Die heb ik ook liggen en kijken knuffelmeisjes kinderen ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Die vraag kennen wij niet. Meestal wordt het Cars.
Karakter heeft'ie wel, dat moet je hem nagevenquote:
Relaxed man! Badderen is top!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou dat eerste is wel geweldig eigenlijk.
Maar kom net uit bad, heerlijk met een biertje en een peuk, goed boek erbij (Revelation Space van Alastair Reynolds).
Jij nog niet aan het neuken?
Omdat ik alleen E_M bedoelde met Hallo lieve mensenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Babs! Wie is jaloers op jou en waarom?
Out of Sightquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heb ik ook liggen en kijken knuffelmeisjes kinderen ook.
Maar toch iets meer kaas- en seksfilm eigenlijk...
ovide. Ik herinner me niksquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht aan Pi, van Ovide. Die kan ik ook erg goed imiteren EN de lenzen kunnen in.
die is ook gewoon übertofquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Die vraag kennen wij niet. Meestal wordt het Cars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ach, zo was ik ook vroeger en nu ben ik een schatje.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het werd eerst nóg erger bij de tandarts, zo erg dat ze er de volgende keer iemand bij halen met nog meer ervaring. Daarna kreeg ie nog een driftbui omdat ie zijn huiswerk niet wilde maken, wat hij vervolgens wel deed en toen was ie lief.
Nu al alzheimer? Doe anders een Youtuben naar "Cartoons of the 80's"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ovide. Ik herinner me niks
Ik weet echt geen tekenfilms meer
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Karakter heeft'ie wel, dat moet je hem nageven
*ahum*quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach, zo was ik ook vroeger en nu ben ik een schatje.
http://kinderprogramma.allepaginas.nl/quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ovide. Ik herinner me niks
Ik weet echt geen tekenfilms meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Heerlijk klinkt goed! Wat heb je gedaan/ben je aan het doen?quote:
Ik in m'n broek.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:17 schreef L-E het volgende:
Damn it, nu heb ik Wet Wet Wet in mijn hoofd.
Nu ik nogquote:
ja ik net zoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Karakter heeft'ie wel, dat moet je hem nageven
Ach, beetje gedoetjes in m'n hoofd, weer te lang vrij geweest, dan wordt het rustig en dan gaat het in m'n hoofd te keerquote:
Ik ben niet zo oud dat ik me de jaren 80 kan herinnerenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu al alzheimer? Doe anders een Youtuben naar "Cartoons of the 80's"
we wisselen het mooi afquote:
Daar weet ik wel wat op!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:17 schreef L-E het volgende:
Damn it, nu heb ik Wet Wet Wet in mijn hoofd.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik was ooit een ettertje.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik net zoheb als 8 jarig gupje twee vingers van mn tandarts gebroken toen ie tegen me had gezegd ' knijp maar als het pijn doet'
egoïst, laat mij ook eensquote:
Heel veel, jammer dat je dat zelf niet inzietquote:
Dan zoek je op de 90's eigenwijs stuk vreten!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben niet zo oud dat ik me de jaren 80 kan herinneren
En mn hoofd is te leeg eigenlijk
Productieve dag op het werk gehad, daarna lekker gerommeld met Peuter, samen gedouched met Peuter, heerlijk gebeld/gesmst met vriendje, en na morgen 4 vrije dagen voor de boeg. I'm a happy camper!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heerlijk klinkt goed! Wat heb je gedaan/ben je aan het doen?
Mijn dag was ook leuk! Beetje druk wel, had 3 afspraken, maar allemaal onwijs gezellig. Een onverwachte met een vriendin die ik al bijna een jaar niet had gezien
Strakke actie batsmeisjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik net zoheb als 8 jarig gupje twee vingers van mn tandarts gebroken toen ie tegen me had gezegd ' knijp maar als het pijn doet'
http://kinderprogramma.allepaginas.nl/quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan zoek je op de 90's eigenwijs stuk vreten!
Kom je naar Heerlen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Productieve dag op het werk gehad, daarna lekker gerommeld met Peuter, samen gedouched met Peuter, heerlijk gebeld/gesmst met vriendje, en na morgen 4 vrije dagen voor de boeg. I'm a happy camper!
mn folks wilden mij uit huis laten plaatsenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik was ooit een ettertje.
Zie je niks meer van.
Gedoe waarover?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, beetje gedoetjes in m'n hoofd, weer te lang vrij geweest, dan wordt het rustig en dan gaat het in m'n hoofd te keer
Ja eh, niet in dit geval he.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heel veel, jammer dat je dat zelf niet inziet
Batsmeisje?quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Productieve dag op het werk gehad, daarna lekker gerommeld met Peuter, samen gedouched met Peuter, heerlijk gebeld/gesmst met vriendje, en na morgen 4 vrije dagen voor de boeg. I'm a happy camper!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mn folks wilden mij uit huis laten plaatsentoen ik 5 was
quote:
niks geen gemaarquote:
Als je in de buurt bent, geef ff een gil (een harde, want hij moet 15 km overbruggen...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Binnenkort wel, dit weekend is P. weer aan de beurt.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kijl morgen evenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://kinderprogramma.allepaginas.nl/
Daar hebben ze bij mij ook constant mee gedreigd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Oh, vanalles.. Ben m'n leventje een beetje zat zoals 't nu is..quote:
Kun je een keer neuken, is het nog niet goedquote:
gewoon je oren spitsen in het weekend, dan hoor je het vanzelf.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je in de buurt bent, geef ff een gil (een harde, want hij moet 15 km overbruggen...)
Kijl maar raak, kaasmeisje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |