jeugdsentiment, altijd fijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan keek ik dat programma bij mijn opa en oma, na het avondeten, en gingen we daarna naar bed
quote:[..]
Ik was al bang dat deze opmerking ooit zou komen
Op leuke dingen die gaan komen zoals mijn feestjequote:
Oh ja dat is waar ook gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op leuke dingen die gaan komen zoals mijn feestje
Heuj, ik ben >25 hoor!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch blijf ik het raar vinden hoor als <20 ers het over vroeger hebben
Engquote:
Feest? Wanneer? Zijn er vrouwen? Is er drank?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op leuke dingen die gaan komen zoals mijn feestje
Arme jijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:34 schreef littledrummergirl het volgende:
klaar op stage
net ja gezegd toen ze vroegen of ik n vroege dienst wilde morgenochtenddoet nu al pijn
Muts.. Nee zeggen mag hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:34 schreef littledrummergirl het volgende:
klaar op stage
net ja gezegd toen ze vroegen of ik n vroege dienst wilde morgenochtenddoet nu al pijn
rat op schouder, astro tekens op pols, chinese tekens met bloemen op kuit, roos op bovenarm, initialen papa op voet, geboortekaartje voor zoon op heup en mn nieuwste bedelenkelbandje met astro tekens van alle broers en zussenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor tats heb je? Of had je die al eens gepost hier?
Ja, zaterdag, ja, jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Feest? Wanneer? Zijn er vrouwen? Is er drank?![]()
Hallo, ik had wijn voor je hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Waarom? Glas half vol! Heb je nog meer wijn, trouwens?
Erg heh, gewoon geen nee kunnen zeggen, heb ik ook heel vaak...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:34 schreef littledrummergirl het volgende:
klaar op stage
ja, maar toen ze t zei leek t n goed ideequote:
Wow dat is een hele verzamelingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
rat op schouder, astro tekens op pols, chinese tekens met bloemen op kuit, roos op bovenarm, initialen papa op voet, geboortekaartje voor zoon op heup en mn nieuwste bedelenkelbandje met astro tekens van alle broers en zussen
quote:
Godver, nu wil ik er ook meer.. En ook Sleeve..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
rat op schouder, astro tekens op pols, chinese tekens met bloemen op kuit, roos op bovenarm, initialen papa op voet, geboortekaartje voor zoon op heup en mn nieuwste bedelenkelbandje met astro tekens van alle broers en zussen
Uhuh.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wow dat is een hele verzamelingJe bent bijna een museum
Allemaal mooie schiderijen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |