jeugdsentiment, altijd fijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan keek ik dat programma bij mijn opa en oma, na het avondeten, en gingen we daarna naar bed
quote:[..]
Ik was al bang dat deze opmerking ooit zou komen
Op leuke dingen die gaan komen zoals mijn feestjequote:
Oh ja dat is waar ook gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op leuke dingen die gaan komen zoals mijn feestje
Heuj, ik ben >25 hoor!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch blijf ik het raar vinden hoor als <20 ers het over vroeger hebben
Engquote:
Feest? Wanneer? Zijn er vrouwen? Is er drank?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op leuke dingen die gaan komen zoals mijn feestje
Arme jijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:34 schreef littledrummergirl het volgende:
klaar op stage
net ja gezegd toen ze vroegen of ik n vroege dienst wilde morgenochtenddoet nu al pijn
Muts.. Nee zeggen mag hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:34 schreef littledrummergirl het volgende:
klaar op stage
net ja gezegd toen ze vroegen of ik n vroege dienst wilde morgenochtenddoet nu al pijn
rat op schouder, astro tekens op pols, chinese tekens met bloemen op kuit, roos op bovenarm, initialen papa op voet, geboortekaartje voor zoon op heup en mn nieuwste bedelenkelbandje met astro tekens van alle broers en zussenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor tats heb je? Of had je die al eens gepost hier?
Ja, zaterdag, ja, jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Feest? Wanneer? Zijn er vrouwen? Is er drank?![]()
Hallo, ik had wijn voor je hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Waarom? Glas half vol! Heb je nog meer wijn, trouwens?
Erg heh, gewoon geen nee kunnen zeggen, heb ik ook heel vaak...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:34 schreef littledrummergirl het volgende:
klaar op stage
ja, maar toen ze t zei leek t n goed ideequote:
Wow dat is een hele verzamelingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
rat op schouder, astro tekens op pols, chinese tekens met bloemen op kuit, roos op bovenarm, initialen papa op voet, geboortekaartje voor zoon op heup en mn nieuwste bedelenkelbandje met astro tekens van alle broers en zussen
quote:
Godver, nu wil ik er ook meer.. En ook Sleeve..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
rat op schouder, astro tekens op pols, chinese tekens met bloemen op kuit, roos op bovenarm, initialen papa op voet, geboortekaartje voor zoon op heup en mn nieuwste bedelenkelbandje met astro tekens van alle broers en zussen
Uhuh.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wow dat is een hele verzamelingJe bent bijna een museum
Allemaal mooie schiderijen
Wat heb je?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Godver, nu wil ik er ook meer.. En ook Sleeve..
Das geen probleem, ik heb zo'n huge ding die zichzelf opblaastquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Moet je wel zelf voor luchtbed oid zorgen
Flips komtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das geen probleem, ik heb zo'n huge ding die zichzelf opblaast
Enige nadeel is of ik ook echt kan ivm werk![]()
Komen er meer Singles?
Ik heb geen wijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Waarom? Glas half vol! Heb je nog meer wijn, trouwens?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Godver, nu wil ik er ook meer.. En ook Sleeve..
Wollvenkop op m'n borst, draak op rechter schouder, (mislukte) volle maan op de linker, Keltisch knoop op rechter schouderblad, een Aziatisch teken op m'n linker schouderblad, en oog van horus op m'n rechter pols..quote:
Mag ik ze een keer komen bekijken?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
En die roos wil ik uitwerken tot een sleeve
Heb je nu op alles een slechte plaat met die titelquote:
Dat had ik niet achter je gezocht eigenlijk die tatsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wollvenkop op m'n borst, draak op rechter schouder, (mislukte) volle maan op de linker, Keltisch knoop op rechter schouderblad, een Aziatisch teken op m'n linker schouderblad, en oog van horus op m'n rechter pols..
en toen viel mn bek open van verbazing.. Really, jijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wollvenkop op m'n borst, draak op rechter schouder, (mislukte) volle maan op de linker, Keltisch knoop op rechter schouderblad, een Aziatisch teken op m'n linker schouderblad, en oog van horus op m'n rechter pols..
project sleeve wil ik eerst..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar eerst de sugar skull denk ik. Of de bloesemtak over mijn rug. Ik wil het allemaal
Barbiequote:
Niet? Heb je die ene niet gezien dan bij Lotusss? Die op m'n pols?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je nu op alles een slechte plaat met die titel![]()
[..]
Dat had ik niet achter je gezocht eigenlijk die tats
Volgens mij is helemaal niet zo mooi toch? Dacht dat het snel geel wordt door je huid ofzoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
project sleeve wil ik eerst..
Ik ben nu alleen aan het twijfelen.. Ik wilde alleen maar rode rozen.. Maar op oma's kist hebben we witte rozen gelegd, dus denk dat ik of 1 roos wit wil. Of een stuk taart op mn enkel
Ja dat wel. Alleen zo veel etc dat nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet? Heb je die ene niet gezien dan bij Lotusss? Die op m'n pols?
Tis een verslaving geweest.. Vanaf m'n 16e elk jaar een nieuwe..Toen zat ik zonder geld
Ook al, ongelovige thomas!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en toen viel mn bek open van verbazing.. Really, jij?
Tijnquote:
Zie het als iets als een herinnering, zie mezelf al zitten als uitgezakt oud wijfie van 80quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:42 schreef Techno het volgende:
Tattoos, vind het erg tof, maar ben bang dat ik er naar een jaar of wat alweer op uitgekeken ben, want ik ken mezelf een beetje. Dus dat weerhoud me ervan om er zelf eentje te nemen.....
Alive and kickingquote:
lijkt me stug.,. Ik ben al bijna helemaal wit van mezelfquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij is helemaal niet zo mooi toch? Dacht dat het snel geel wordt door je huid ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |