En nu ben ik allemaal oude intro's van tekenfilms aan het kijken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:18 schreef L-E het volgende:
Tekenfilms van vroeger!
Teddy Ruxpin.
Alfred Jodocus Kwak.!
quote:
ja, dat is het enige waar het mij om gaatquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kun je een keer neuken, is het nog niet goed
Dat doe ik vast wel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je in de buurt bent, geef ff een gil (een harde, want hij moet 15 km overbruggen...)
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hou eens op met miepen, als ik wel lief doe, is het ook niet goed
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, vanalles.. Ben m'n leventje een beetje zat zoals 't nu is..
Doe maar youtuben naar "ik wou juist dat ik jou was" en dan de eerste stem.. Dat zegt je vast genoeg..
Als je het snapt mag je het smsen, ik ga de pc vertalen en in m'n bed liggen
gloeiende, dat ik die niet zag aankomenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh Joe, wat ben je sexy als je streng doet.
Ik luf de jaren 80 enorm.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:24 schreef Q. het volgende:
[..]
En nu ben ik allemaal oude intro's van tekenfilms aan het kijken.
You fell for it.. Hook, line and sinker..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gloeiende, dat ik die niet zag aankomen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gloeiende, dat ik die niet zag aankomen
heeeelemaalquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
You fell for it.. Hook, line and sinker..
Alleen bij jou werkt de zoekfunctie van Youtube?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:27 schreef Techno het volgende:
Deze nacht.. danceclassics... dus doe uw verzoekjes.
Nee Joe wil mij nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:26 schreef stbabylon het volgende:
Arme Joe, per ongeluk een meid het bed in lullen die dat niet wil.
Some guys have all the luck
Had ik zijn luck maarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:26 schreef stbabylon het volgende:
Arme Joe, per ongeluk een meid het bed in lullen die dat niet wil.
Some guys have all the luck
It's raining menquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:27 schreef Techno het volgende:
Deze nacht.. danceclassics... dus doe uw verzoekjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |