SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler staat het hele verhaal, maar voor de luie mensen onder ons: mijn vader wil me niet meer zien, sinds 8 december 2009 en voor het laatst "gesproken" vandaag een jaar geleden.
Nu is er in het afgelopen jaar zoooooooveel gebeurt wat hij allemaal niet weet. Van vriendjes tot pfeiffer, hij heeft het gemist.Ik heb ook het een en ander gemist; ik heb er een broertje bij. Ik heb hem nog nooit gezien en dat is zo raar.
Wel, mijn klacht is eigenlijk het feit dat hij na meer dan een jaar me nog steeds niet wil zien, laatst kreeg ik wel een geboortekaartje en hij zei dat hij me miste, maar hij weet waar ik werk, woon en naar school ga. Het is niet zo moeilijk. Sterker nog, mijn stiefzusje stond laatst voor mijn neus op mijn werk. En hoe kwam ik hier allemaal op:
"Het is allang verleden tijd
Dat je heel de wereld voor mij was
Dat je mijn verjaardag niet vergat
Je onvoorwaardelijk koos voor mij
Het zit nog veel te diep in mij
Je kent m'n stem niet.
Het liefst zou ik willen schreeuwen
Ik zou oneindig willen schreeuwen
Maar het gaat niet
Ik kan de wereld laten zien
Dat het zo beter is misschien
En ik vergat hoe jij me zag
Dat ik zo anders ben dan jij "
Kut Abel, kut nummer, kut papa!![]()
Verdomme, zoek me nou eens op.Anonimity is a bliss
mijn moeder zou in een hoekje gaan huilen als ik erover begin. Dan ben ik zielig ofzo. Ik ben niet zielig, mijn vader is gewoon een klootzakquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:21 schreef ecktebaas het volgende:
Vervelend, weet je moeder niet meer?
Zeer eens met deze man.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:21 schreef chroestjov het volgende:
Als het verhaal in boekvorm uit zou komen dan zou ik het zeker niet kopen.
Dankjewel Opa.B!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Opgeschoond. Als meer dan een paar regels achter elkaar lezen te complex voor je is sla dit topic dan gerust over.
Hear hear, hij is ook gewoon een klootzak. Dan verdient hij je ook gewoon niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mijn moeder zou in een hoekje gaan huilen als ik erover begin. Dan ben ik zielig ofzo. Ik ben niet zielig, mijn vader is gewoon een klootzak
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:22 schreef tong80 het volgende:
Wat erg voor je. Ik kom uit een warm gezin. Kan me hier niks bij voorstellen.
Sterkte Gewoonfaye.
Nou nee, want kijk als ik weer contact opzoek, krijg ik de volle lading over me heen. Mijn halve familie weigert met me te praten omdat ik alles zou hebben verpest. Dan ligt het allemaal weer aan mij en dat wil ik niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:24 schreef koemleit het volgende:
mijn reactie over de sms was serieus wha...
ik snap best dat je vindt dat de bal bij hem ligt enzo.. maar sms hem gewoon maar es misschien komt het contact weer op gang.. heb je toch wat je wil.
Schopje richting R&P zou beter zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Opgeschoond. Als meer dan een paar regels achter elkaar lezen te complex voor je is sla dit topic dan gerust over.
Same here, kan me gewoon niet voorstellen dat ouders zo zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:22 schreef tong80 het volgende:
Wat erg voor je. Ik kom uit een warm gezin. Kan me hier niks bij voorstellen.
Sterkte Gewoonfaye.
Het is echt raar dat ze zoveel gewicht op jouw schouders leggen en blijkbaar compleet voorbij gaan aan de rol van je vader. Familie zoek je echter niet uit helaas.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Nou nee, want kijk als ik weer contact opzoek, krijg ik de volle lading over me heen. Mijn halve familie weigert met me te praten omdat ik alles zou hebben verpest. Dan ligt het allemaal weer aan mij en dat wil ik niet.
De TS wil het topic graag hier houden. Kan ook best in KLB als de kleutertjes wegblijven of normaal doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Schopje richting R&P zou beter zijn
Nee, maarja, ik wil wel gewoon een vader hebben en later als ik "groot" ben en zelf koters heb, wil ik gewoon dat ze een opa hebben, maar nu kom ik zegmaar nergens en de dag dat ik verhuis en helemaal uit beeld ben, komt steeds dichterbij (weliswaar nog anderhalf jaar, maar de 14 maanden zijn zo voorbij gegaan zonder enige vooruitgang)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:24 schreef louwp het volgende:
[..]
Hear hear, hij is ook gewoon een klootzak. Dan verdient hij je ook gewoon niet.
Mijn opa is wel lief, misschien kan ik iets regelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, maarja, ik wil wel gewoon een vader hebben en later als ik "groot" ben en zelf koters heb, wil ik gewoon dat ze een opa hebben, maar nu kom ik zegmaar nergens en de dag dat ik verhuis en helemaal uit beeld ben, komt steeds dichterbij (weliswaar nog anderhalf jaar, maar de 14 maanden zijn zo voorbij gegaan zonder enige vooruitgang)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |