Ik ga altijd met mijn pijltje over zijn tepel. Ik weet niet wat het is. Virtueel strelen of zo denk ik.quote:
Chowi werd mod in augustus 2006, na kittengate. Wanneer was BeF-neemt-de-crew-over-gebeuren?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens meer of Chowi ook blauw was, ten tijde van het BeF-neemt-de-crew-over-gebeuren.
Hoi! Long time no see.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:41 schreef zarGon het volgende:
Hallo, c_c!
[..]
Chowi werd mod in augustus 2006, na kittengate. Wanneer was BeF-neemt-de-crew-over-gebeuren?
Als je niet van plan bent op dat soort cruciale momenten online te zijn, sodeflikkerstraal je maar weer op.quote:
Mij een newbie noemenquote:Op zondag 27 juni 2010 13:35 schreef zarGon het volgende:
Schattige user, die TS. Je pikt de echte newbies er zo uit.
Crewbash, +1 note.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je niet van plan bent op dat soort cruciale momenten online te zijn, sodeflikkerstraal je maar weer op.
Ik haat PMsquote:Op zondag 27 juni 2010 13:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu zonnen op balkon, maar TS, VERGEET JE NIET EVEN IEDEREEN TE PMMEN DAT WE KUNNEN GAAN RELLEN VANAVOND? WORDT LACHEN, HAHA.
Haha, jij hebt al veel langer geen leven.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:35 schreef zarGon het volgende:
Schattige user, die TS. Je pikt de echte newbies er zo uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |