Open er een topic overquote:Op dinsdag 1 december 2009 02:54 schreef Myraela het volgende:
Dat je zegmaar op "mijn actieve topics" wil klikken en je dan op nieuw topic klikt.
Daar moest gewoon een keer een topic van komen.
Dat is het lot.
Gamma!quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 03:00 schreef trovey het volgende:
Is er al een topic met het abusievelijk op de quote knop drukken terwijl je je bericht eigenlijk alleen wil corrigeren
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 03:00 schreef trovey het volgende:
Is er al een topic met het abusievelijk op de quote knop drukken terwijl je je bericht eigenlijk alleen wil corrigeren
Alles kan.quote:
Melkkanquote:
Koffiekanquote:
Goed toppicquote:Op dinsdag 1 december 2009 02:54 schreef Myraela het volgende:
Dat je zegmaar op "mijn actieve topics" wil klikken en je dan op nieuw topic klikt.
Daar moest gewoon een keer een topic van komen.
Dat is het lot.
Maar wim kan niet meer.quote:
wim kan, ooh nee die kan niet meer, ijsselmeer, veluwemeer, henschotenmeer enzovoort, mondvoort, zandvoort, amersfoort, dat kan beter, hectometer, decimeter. millimeterquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 03:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
wim kan, ooh nee die kan niet meer, ijsselmeer, veluwemeer, henschotenmeer enzovoort, mondvoort, zandvoort, amersfoort, dat kan beter, hectometer, decimeter. millimeter_!
Jij snapt hemquote:Op dinsdag 1 december 2009 03:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
wim kan, ooh nee die kan niet meer, ijsselmeer, veluwemeer, henschotenmeer enzovoort, mondvoort, zandvoort, amersfoort, dat kan beter, hectometer, decimeter. millimeter_!
Grote eter kleine eter In de ether uit de etherquote:Op dinsdag 1 december 2009 03:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedacht hemquote:
En het dan pas doorhebben als je al op invoeren hebt gekliktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |