quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Eindelijkquote:
Ergens terecht gezien de heisa, echter, droog geniet de voorkeur.quote:
Zolang de hoes maar niet van de auto afwaait.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan komt de rest van de bende zo.
Hier waren mensen bezig om dekens over de auto's te leggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zolang de hoes maar niet van de auto afwaait.
Mijn moeder had ook een kleed over mijn dak gedaan (over de hoes).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hier waren mensen bezig om dekens over de auto's te leggen.
en op BuzzySpport postenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:43 schreef daNpy het volgende:
440 foto's van de 24u. Even resizen en uploaden
antieke fotoquote:
Ik heb 2 of 3 deukjes in m'n dak, maar mijn auto heeft in een beboste omgeving gestaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Mijn moeder had ook een kleed over mijn dak gedaan (over de hoes).![]()
Dak is vorig jaar strak gemaakt en gespoten en daar wil ik geen deuken in hebben. Voorklep mag best en achterklep is ook overgespoten vorig jaar maar ja, keer extra maakt niet uit. Ben toch verzekert.
Dan hoop ik dat je een interieurfilter hebtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb 2 of 3 deukjes in m'n dak, maar mijn auto heeft in een beboste omgeving gestaan.
Toen ik hem kocht lag er een kilo dennennaalden onder de motorkap.
weet ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef Paladijn het volgende:
leuke foto's
En Lexxx, de Duitsers waren niet de enigen die zigeuners efficient weg wisten te krijgen
Naais !quote:
Toffe pic, beetje jammer van die kleurquote:
Niet mijn foto hoor, maar wel in mijn stadquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naais !![]()
* SD is opgegroeid op de 14e verdieping van een flat
Anne vindt het iets minder![]()
We hebben mazzel hier als ik zo op buienradar gluur, het onweert matigjes, nog niet één keer echt een vette klap, en het regent ook gemiddeld.. ik had op erger gerekend
Tss pikkertquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:39 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Niet mijn foto hoor, maar wel in mijn stad
quote:
Zo beter eh?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Toffe pic, beetje jammer van die kleur
quote:
quote:
Morgen zijn ze allemaal brak van het zuipenquote:
Staat hier de hele avond er al bij.. 3 brandmeldingen in t dorp.quote:
quote:
Ja mss moeten er idd meer details van de auto in kleur komen, wat er nu oranje is is iig wel origineel, auto zelf is zwart (kijk)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Toffe pic, beetje jammer van die kleur
Lange sluitertijd, klein diafragma en liefst op bulb?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:37 schreef Duvel het volgende:
Goedemorgen. Gisteren bliksems wezen fotograferen. Dat is nog best lastig, dus niet echt spectaculaire foto's.
Dat leverde niet het gewenst effect op. Beter werkte iets kortere sluitertijd (2 s) met een groot diafragma.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Lange sluitertijd, klein diafragma en liefst op bulb?
Minder scherpte-diepte, maar voor mijn eigen veiligheid houd ik de bliksemschicht liever op zodanige afstand dat ik de lens op afstand 'oneindig' kan zetten.quote:
Anne had dat al gefikst toch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja mss moeten er idd meer details van de auto in kleur komen, wat er nu oranje is is iig wel origineel, auto zelf is zwart (kijk)
Hele goede vraagquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:54 schreef Sounddragon het volgende:
Wat doe je dan ook in een achterstandswijk?
Ja dat is ook weer zo idd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Minder scherpte-diepte, maar voor mijn eigen veiligheid houd ik de bliksemschicht liever op zodanige afstand dat ik de lens op afstand 'oneindig' kan zetten.
Wordt er al aan gewerkt?quote:
Kun je die zooi niet even afdoppen dan? of de oude kraan terugzetten voor eventjes?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:34 schreef 2cv het volgende:
Het weer is hier lekker. Echter zijn er wel donderwolken boven mijn hoofd, veroorzaakt door een zeer slecht humeur. Zojuis is namelijk de flexibele leiding van een kraan geknapt waardoor m'n badkamer blank stond. Die kraan is 7 maanden geleden nieuw gekocht bij de Karwei. Aangezien het niet voor het eerst is dat ik iets van de Karwei gekocht heb wat voortijdig kapot gegaan is ben ik het nu wel zat.
Overigens heb ik de hoofdkraan dicht gedraaid om het lekken te stoppen. Ik heb dus geen water meer ...
In alle eerlijkheid denk ik dat de vervolgschade te verwaarlozen is. Misschien dat de was in m'n wasmand wat nat geworden is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:45 schreef Sounddragon het volgende:
Het lijkt me logisch dat hij terug gaat naar de Karwei; meestal zit er een flinke garantieperiode op zulk spulAls hij extra gevolgschade heeft, zou ik ook meteen even vragen hoe ze dat willen gaan afhandelen..
gepind? -> afschrift erbij zoeken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid denk ik dat de vervolgschade te verwaarlozen is. Misschien dat de was in m'n wasmand wat nat geworden is.
Maar het meest erge is dat ik de bon van de kraan niet meer kan vinden. Waarschijnlijk ligt die nog bij m'n ouders. Uiteraard wil ik mijn geld terug en ga ik ergens anders wel een andere kraan halen.
Vergeet de plintentrap niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:55 schreef Goddelijker het volgende:
Note to myself: Morgen deurdranger halen.
Bougievonkjes voor een deurdrammer? Dat heb je toch niet nodig gek...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dankje, ik zal ook voor de zekerheid bougievonkjes meenemen.
Oh.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Bougievonkjes voor een deurdrammer? Dat heb je toch niet nodig gek...
Wat ben je kortaf.quote:
kopvoegjes welquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Bougievonkjes voor een deurdrammer? Dat heb je toch niet nodig gek...
Ok.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Iemand bootje van Doutzen Kroes kopen?
http://link.marktplaats.nl/459821946
Ze is er wel bij als de portemonnee wordt getrokken.quote:
Je krijgt er wel een Olympische boot bij.quote:
Maar, was ze knapquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Collega van me schepte ooit op over hoe knap zijn vriendin was. Zijn argumentatie:
"Mijn vriendin zat bij Doutzen in de klas op de MAVO"!
En wel een mooie ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Je krijgt er wel een Olympische boot bij.
[ afbeelding ]
Ze was blijkbaar niet op zijn IQ gevallenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Collega van me schepte ooit op over hoe knap zijn vriendin was. Zijn argumentatie:
"Mijn vriendin zat bij Doutzen in de klas op de MAVO"!
Maar het hoogste bod op de advertentie is dus het openingsbod op de veiling.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En wel een mooie ook
Geen idee wat zo'n ding kost, kun je best van schrikken
niet mijn type, maar ook niet lelijk.quote:
denk het ook niet neequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze was blijkbaar niet op zijn IQ gevallen
Ja, het is serieusquote:Ik heb alle pagina's uit het "Het grote FAIL topic Pt. II" gedownload als bewijs en ga aangifte bij de politie doen wegens smaad als op 16 juli niet alle pagina’s en/of reacties waarin mijn naam voorkomt verwijderd zijn.
De leiding stond nagenoeg recht. En was roestig. Ik denk dat dat laatste de oorzaak is van het knappen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:27 schreef lipje het volgende:
@ 2cv.. Knap van je dat je de flexibele leiding van een kraan kan laten knappen. Ik zeg dat dat onder installatiefout valt ipv een ondeugdelijk onderdeel. Ik vermoed dat de bocht te klein is en er dus teveel druk op de flexibele slang staat.
trouwens nieuwe flexibele slang halen en klaar
Is de normale gang van zaken, de kraan wordt ter beoordeling opgestuurd naar de leverancier.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
De leiding stond nagenoeg recht. En was roestig. Ik denk dat dat laatste de oorzaak is van het knappen.
Inmiddels is mijn vader naar de Karwei gegaan en heeft hij de kraan ingeleverd. De kapotte kraan wordt opgestuurd en voor tijdelijk heb ik een leen-kraan gekregen. Mijn vader had namelijk het bonnetje en hij heeft iets meer geduld dan ik op dat moment.
M'n vader heeft geen details over het ruil-proces vrijgegeven, maar ik vermoed dat het niet makkelijk ging en ik verbaas mij er over dat ik een ruil-kraan gekregen heb en niet gewoon meteen een nieuwe.
Het punt is dat het ook jou schuld kan zijn dat de kraan kapot is gegaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef 2cv het volgende:
Ik vind zelf dat ze in zo'n geval een andere kraan moeten pakken en die in de handen van de klant moeten drukken of gewoon het aankoopbedrag terug geven. Niet zeiken over opsturen. Dat is hun probleem, niet dat van de klant.
Als ik dit een week of 2 eerder had geweten stond er nu waarschijnlijk geen lelijke honda op de parkeerplaats.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:34 schreef junkiexp het volgende:
Nu definitief :
[TK] Wegenbelastingvrije Mercedes oldtimer met nieuwe APK en opties
toch wel jammer hoor, maar het is beter zo(
)
Verkoop je die Honda tochquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als ik dit een week of 2 eerder had geweten stond er nu waarschijnlijk geen lelijke honda op de parkeerplaats.
Ik snap je punt. In mijn ogen is het echter vrij duidelijk dat de wapening doorgerot is en daar kan ik weinig aan doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Het punt is dat het ook jou schuld kan zijn dat de kraan kapot is gegaan.
En dat kan een medewerker van de Karwei niet beoordelen, dus daarom wordt die kraan opgestuurd.
Als ze jou een nieuwe kraan meegeven, en de oude blijkt door jou toedoen kapot ga jij die nieuwe kraan niet alsnog betalen en is Karwei hun geld kwijt.
Dat is het hele punt.
Kan trouwens wel een week of 3-4 duren eer je iets hoort, welk merk gaat het om ?
Ik kan toch niet de honda van m'n buurman verkopen ?quote:
Nee dat wordt lastig idd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik kan toch niet de honda van m'n buurman verkopen ?
Kan je ook weinig aan doen idd,quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik snap je punt. In mijn ogen is het echter vrij duidelijk dat de wapening doorgerot is en daar kan ik weinig aan doen.
Merk weet ik niet.
Nope. Die staat gewoon op de parkeerplaats. Hij kan die honda moeilijk de trap op sjouwen en in de gang voor z'n deur neerzetten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:48 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee dat wordt lastig idd.
Maar die leen je oid ?
7 maanden maximaal en het is een rubber slang in de wapening.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:49 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Kan je ook weinig aan doen idd,
Hoe oud is de kraan ?
En in de wapening zit een kunststof buis, is die kapot gesprongen door de druk oid ?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:20 schreef Dingest het volgende:
Vanmiddag ook weer een nieuw dieptepunt in opvoeding meegemaakt
Er liep een jochie van een jaar of zes voor mij toen ik de supermarkt uit kwam. Een groepje mensen komt ons tegemoet, dat kereltje wijst een willekeurige meisje aan in die groep en roept ineens 'fuck you, motherfucking bitch!'. En de hele groep stond ineens:[ afbeelding ]
![]()
Omdat auto's zijn om in te rijdenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waarom ken ik niemand met een grote schuur of loods waar mijn auto kan slapen
* Anne checkt bankrekening..quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:08 schreef Sounddragon het volgende:
En olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie.
En een motorbrilletje in Anne maat, en scottoiler olie, en voorvorkkeerringen voor een NTV, en voorvorkolie, en een oliefilter voor dat hok. en effe kijken voor kleding in de aanbiedingenhoek, en..en..en..
Dat zegt iedereenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat auto's zijn om in te rijden
Zet hem naast de Lincoln, kunnen ze samen klagen over te weinig gebruikquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen
Mijne staat de helft van het jaar stil. Op de eerste plaats een hobby, transportmiddel is een bijzaak.
Haha stelletje ouwe zeikersquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zet hem naast de Lincoln, kunnen ze samen klagen over te weinig gebruik
en mijn Nivaquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zet hem naast de Lincoln, kunnen ze samen klagen over te weinig gebruik
"Slaap" verblijf?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:43 schreef Dangel het volgende:
[..]
en mijn Niva
Dinsdag word de ZX voor ht eerst ingezet voor iets wat geen woon-werkverkeer is
Hey, dat klinkt bekendquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:07 schreef junkiexp het volgende:
Is altijd wel lekker om met een gerust hart op vakantie te gaan.
Zeker bij terugkomst is het altijd vervelend als ze er een zooitje van hebben gemaakt zodat je de eerste werkdag alweer helemaal terug in je ritme bent
Dat gaan we dus maar even niet doenquote:Betaling van eventuele verlengingen
De betalingen voor eventuele verlengingen van uw advertentie worden via automatische incasso verrekenend. Indien uw eerste betaling met iDeal plaats vindt, worden alleen uw naam en rekeningnummer gebruikt ter verificatie voor vervolgincasso's. Mocht u het oneens zijn met een automatische incasso, dan kunt u contact opnemen met Marktplaats of uw bank. Het is niet mogelijk om uw advertentie in de groep Auto's met Marktplaats Tegoed te betalen
Ze zijn daar een beetje doorgeslagen sinds ze overgenomen zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:24 schreef junkiexp het volgende:
Op marktplaats betaal je tegenwoordig al ¤ 25 voor een advertentie van 28 dagen in de rubriek auto's.
Dat was toch een stuk goedkoper ?
En ze worden nu ook automatisch verlengd, gewoon via incasso met je rekeningnummer en naam :
[..]
Dat gaan we dus maar even niet doen![]()
Je vergeet dat Ebay er een miljoentje of 40 voor neer heeft gelegd destijds? Dat moet terugverdiend wordenquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:24 schreef junkiexp het volgende:
Op marktplaats betaal je tegenwoordig al ¤ 25 voor een advertentie van 28 dagen in de rubriek auto's.
Dat was toch een stuk goedkoper ?
En ze worden nu ook automatisch verlengd, gewoon via incasso met je rekeningnummer en naam :
[..]
Dat gaan we dus maar even niet doen![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:53 schreef Paladijn het volgende:
en Schaakcomputer verbannen vanwege plagiaat
I know, maar wel een slechte constructie imo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je vergeet dat Ebay er een miljoentje of 40 voor neer heeft gelegd destijds? Dat moet terugverdiend worden
Dat is niet te controleren natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:01 schreef junkiexp het volgende:
[..]
I know, maar wel een slechte constructie imo.
Laat ze dan een fee op de daadwerkelijke transactie innen als de auto verkocht wordt.
Dat is te fraudegevoelig...quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:01 schreef junkiexp het volgende:
[..]
I know, maar wel een slechte constructie imo.
Laat ze dan een fee op de daadwerkelijke transactie innen als de auto verkocht wordt.
ja, maar daar komen veel minder mensen... MP geeft het meeste repsons. wel veel 'marktplaatsvolk'quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is te fraudegevoelig...
Je betaalt voor hun platform en bereik
Is speurders niet goedkoper/gratis trouwens?
Sorryquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:53 schreef Anne het volgende:
Ik had vanmiddag een fluitende meneer en SD heeft het niet eens opgemerkt.
Liekendiek verkocht mij een Citroën ZX voor 450 euro, dat was echt fantastisch.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:16 schreef Barcaconia het volgende:
Ik koop al mijn auto's gewoon bij Jet Cars. Voor mij niet dat gevaarlijke marktplaats hoor, met al die oplichters.
BIj Jet Cars zit je dan ook gegarandeerd goedquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:16 schreef Barcaconia het volgende:
Ik koop al mijn auto's gewoon bij Jet Cars. Voor mij niet dat gevaarlijke marktplaats hoor, met al die oplichters.
Des te meer reden om even binnen te wandelen. Altijd minstens 450 auto's op voorraad! Fantastisch!quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:20 schreef Paladijn het volgende:
Ik vrees dat Peu Jet Cars niet kent Barca, hij komt alleen op aparte auto sites...
Voor de Ferrari bezitters onder ons?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:15 schreef PeuRac het volgende:
Een beetje aparte auto zet je sowieso op Anamera of Mobile
Of oldtimersquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor de Ferrari bezitters onder ons?
Dat deden ze eeuwen geleden al:quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:53 schreef Paladijn het volgende:
en Schaakcomputer verbannen vanwege plagiaat
"De turk" telt nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:52 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat deden ze eeuwen geleden al:
[ afbeelding ]
Zeg dat wel ja.quote:
Diskriemienasie!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
"De turk" telt niet
Dit verhaal speelde al een jaar of vier... nu opeens 'groot' nieuws is wat apart. Mijn eigen progje is iig legaal
Een maatje van mij vaart op dit schip en was ook mee met deze missie, is iets van 4-5 maanden weggeweest.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
Defensie zet video piratenaanpak online
Datalimietenquote:
Je zou het bijna denken, middeleeuwse praktijken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Datalimieten!
! Je woont toch niet in België man
En dat was vroeger 50 of wat? of huppel je nu over die +10km die je toch altijd al te hard reed?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:46 schreef BaraCuda het volgende:
Bijna mijn hele traject van thuis naar Breda waar ik vaak ben wordt 130km/h
"Hoe hard dacht u dat u reed meneer?"quote:
Alleen daarvoor zou ik al een snel blok in de AX willen.. Voor de gezichten bij stoplichten enzoquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
"maar mevrouw, dit is een Lada, die kan toch helemaal niet 169 kilometer per uur? "
had mijn getjiptjoende Lada dan gekochtquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alleen daarvoor zou ik al een snel blok in de AX willen.. Voor de gezichten bij stoplichten enzo
Weegt teveelquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had mijn getjiptjoende Lada dan gekocht
Gewoon een weekje wachten. Dan zijn er genoeg onderdelen af gevallen om het ding licht te maken.quote:
Moet ik eigenlijk een Slopel nemen.. Gaat het sneller.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gewoon een weekje wachten. Dan zijn er genoeg onderdelen af gevallen om het ding licht te maken.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk een Slopel nemen.. Gaat het sneller.
Laat lullen man, hij weet niet beterquote:
Ook echt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Laat lullen man, hij weet niet beter
Hij rijdt een 121, wat denk je zelf?quote:
Tijd om te gaan slapen, SD? Moeite om gebruikers uit elkaar te houden?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij rijdt een 121, wat denk je zelf?
Fuck heej, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:57 schreef Dingest het volgende:
[..]
Tijd om te gaan slapen, SD? Moeite om gebruikers uit elkaar te houden?
koffie makenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:18 schreef Anne het volgende:
Wat sta je in de keuken toen dan? Ga eens naar bed.
Wat een mongolische kuthonden. Ik haat 3fm.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://coenensandershow.bnn.nl/blog/49/het-is-comic-sans-dag.html
Ik niet. Ik haat Comic Sans. Dat wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat een mongolische kuthonden. Ik haat 3fm.
Huh? how?? of bedoel je je pjoeter op de zaak?quote:
is in ieder geval beter dan InHollandquote:
Danny.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:13 schreef BaraCuda het volgende:
Oh een of andere kut loopt 3fm weer eens achterna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat is dus het famke waar dit nummer over gaat
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Enige klant van zijn eigen bedrijf ook echtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:30 schreef Paladijn het volgende:
wtf.
Topambtenaar UWV verhuurt ict'ers aan UWV
Goed verdienen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:30 schreef Paladijn het volgende:
wtf.
Topambtenaar UWV verhuurt ict'ers aan UWV
Voor in het vliegtuig. Ik kan er niet tegen om een paar uur lang stil te zitten terwijl je je amper kunt bewegen.quote:
Aanstellerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Voor in het vliegtuig. Ik kan er niet tegen om een paar uur lang stil te zitten terwijl je je amper kunt bewegen.
Ik weet hetquote:
Tof!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik weet het
Morgen kan ik een kaartje ophalen voor Wacken.. Kan ik toch met mijn vrienden mee
Autoblog-bezoeker dus?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Net een rijtest gekeken van de Ampera. Lijkt mij een goede auto. Zeker voor leaserijders, 0,0% bijtelling
Kom morgen nog langs Utrecht... Ritje Den Haagquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Tof!
Morgen is hier vlakbij Zomerkriebels, dat wordt morgen meegenieten vanuit de tuin.
Hoe laat?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kom morgen nog langs Utrecht... Ritje Den Haag
Tussen half 1 en 3quote:
Okéquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tussen half 1 en 3.. En daarna nog een keer.. Denk lekker naar de 27mc luisteren
En Ritalin helpt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Voor in het vliegtuig. Ik kan er niet tegen om een paar uur lang stil te zitten terwijl je je amper kunt bewegen.
wtfduurquote:
maar je krijgt er ook heel veel voor terugquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
wtfduur
En wat doet die pornosite daar!
Ja toch leuk om weer te zien. Versterker erbij aan en languit zitten.quote:
Vraag ik me ook af.quote:
27 mc is awesomequote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:11 schreef Paladijn het volgende:
Gelukkig nergens last van in de text layout
Ik sprak zonet nog met mijn broertje, we rijden gezamelijk op rond een uur of 12 Dingest. We zijn er dus pas rond 1315, dus haast je niet. Aan de andere kant, er is genoeg leuks aan knutselwerk en auto's te zien, dus je vermaakt je er ook wel een tijdje. Ik heb je aan ons team toegevoegd trouwens
Morgenvroeg nog even de auto schoonmaken, 27mc en camerastatief monteren voor we vertrekken
quote:
die kunnen ook best op bbquote:
de dokter belde, je aambeienzalf staat klaar bij de apotheek, ga maar halen.quote:
quote:
ik zat net te denken, zou Anne ook zo duits praten?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:10 schreef Anne het volgende:
Ah.. Dat Duits bij Wegmisbruikers.. mijn oren.
"keuzes machen".. say whuttttt.
Nee, die ligt op de andere bank te pitten.. koppijntjes.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Zag je niet SD zijn lul, al dan niet met een aanleiding?
geef m maar een kusje op zn voorhoofd danquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, die ligt op de andere bank te pitten.. koppijntjes.
(en te eigenwijs om gewoon naar bed te gaan)
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zat net te denken, zou Anne ook zo duits praten?
Doe ik strakkies wel. Hij slaaptquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geef m maar een kusje op zn voorhoofd dan
Ze kunnen niet eens Engels dusquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Hun Frans is nog beter![]()
"You have alcohol op?"
dit was serieus een poging tot Fransquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens Engels dus. Pff... Matigjes.
Ik heb zes jaar Frans op school gehadquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:20 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik kan ook geen enkel woord, maar dan ook echt geen enkel woord, Frans. Jij wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben anders een aantal zeer bijzondere auto's op de weg gezet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik haat Frans. Sowieso verdiende loon voor die fransman, achterlijke sukkels. Dan moet je maar een beetje Engels leren.
Ik heb weinig met Franse auto's maar ze hebben inderdaad bijzondere auto's gemaakt. Absoluut.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ze hebben anders een aantal zeer bijzondere auto's op de weg gezet.
Dankjequote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik heb weinig met Franse auto's maar ze hebben inderdaad bijzondere auto's gemaakt. Absoluut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |