Kan je ook weinig aan doen idd,quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik snap je punt. In mijn ogen is het echter vrij duidelijk dat de wapening doorgerot is en daar kan ik weinig aan doen.
Merk weet ik niet.
Nope. Die staat gewoon op de parkeerplaats. Hij kan die honda moeilijk de trap op sjouwen en in de gang voor z'n deur neerzetten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:48 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee dat wordt lastig idd.
Maar die leen je oid ?
7 maanden maximaal en het is een rubber slang in de wapening.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:49 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Kan je ook weinig aan doen idd,
Hoe oud is de kraan ?
En in de wapening zit een kunststof buis, is die kapot gesprongen door de druk oid ?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:20 schreef Dingest het volgende:
Vanmiddag ook weer een nieuw dieptepunt in opvoeding meegemaakt
Er liep een jochie van een jaar of zes voor mij toen ik de supermarkt uit kwam. Een groepje mensen komt ons tegemoet, dat kereltje wijst een willekeurige meisje aan in die groep en roept ineens 'fuck you, motherfucking bitch!'. En de hele groep stond ineens:[ afbeelding ]
![]()
Omdat auto's zijn om in te rijdenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waarom ken ik niemand met een grote schuur of loods waar mijn auto kan slapen
* Anne checkt bankrekening..quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:08 schreef Sounddragon het volgende:
En olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie.
En een motorbrilletje in Anne maat, en scottoiler olie, en voorvorkkeerringen voor een NTV, en voorvorkolie, en een oliefilter voor dat hok. en effe kijken voor kleding in de aanbiedingenhoek, en..en..en..
Dat zegt iedereenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat auto's zijn om in te rijden
Zet hem naast de Lincoln, kunnen ze samen klagen over te weinig gebruikquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen
Mijne staat de helft van het jaar stil. Op de eerste plaats een hobby, transportmiddel is een bijzaak.
Haha stelletje ouwe zeikersquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zet hem naast de Lincoln, kunnen ze samen klagen over te weinig gebruik
en mijn Nivaquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zet hem naast de Lincoln, kunnen ze samen klagen over te weinig gebruik
"Slaap" verblijf?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:43 schreef Dangel het volgende:
[..]
en mijn Niva
Dinsdag word de ZX voor ht eerst ingezet voor iets wat geen woon-werkverkeer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |